Gå til innhold

Han vil ha på kondom mens jeg suger han, hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg holder på med som jeg har sugd noen ganger, og han har alltid ønsket å hatt kondom på mens jeg har gjort det. Syntes dette var veldig rart og spurte han hvorfor han ville det. Må jo være så mye bedre uten. Men han sa bare at han likte det best slik, så jeg tenkte bare jaja så får kondomet være på da. Men nå har jeg begynt å tenkt litt. For dette høres jo ganske merkelig ut. Kan det hende han har noen kjønnssykdommer eller noe? For det er vel ikke bedre med kondomet på? Noen som vet?



Anonymous poster hash: 084a4...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende han går ut i fra at du kan ha sykdommer også.



Anonymous poster hash: dc2f6...073
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dem som tenner på BJs med kondom på. Men det kan jo også være sykdom, eller begge deler. Ikke noe å bli fornærmet for i alle fall:)



Anonymous poster hash: c625d...0ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han er som typen min, virkelig ikke tenner av tankern på sperm i kvinnens munn



Anonymous poster hash: 84589...39c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er redd dama hans vil merke lukten av andre på han?



Anonymous poster hash: 2f3e0...f02
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er pålagt å bruke kondom under sex når man har hiv eller aids. Også oralsex..

Anonymous poster hash: c2508...f96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fyr jeg holder på med som jeg har sugd noen ganger, og han har alltid ønsket å hatt kondom på mens jeg har gjort det. Syntes dette var veldig rart og spurte han hvorfor han ville det. Må jo være så mye bedre uten. Men han sa bare at han likte det best slik, så jeg tenkte bare jaja så får kondomet være på da. Men nå har jeg begynt å tenkt litt. For dette høres jo ganske merkelig ut. Kan det hende han har noen kjønnssykdommer eller noe? For det er vel ikke bedre med kondomet på? Noen som vet?

Anonymous poster hash: 084a4...f05

Kanskje du har truffet på en tålig oppegående kar som ikke har ubeskyttet sex før begge har testet seg.

Han vil IKKE få noen sykdommer er nok greia - ikke at han nødvendigvis har det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg har nettopp testet meg, så han vet jeg ikke har noen sykdommer. Kanskje det er noe han ikke forteller meg da, at han har noen kjønnssykdommer.. Kan man bli smitta av noe hvis man alltid bruker kondom da?



Anonymous poster hash: 084a4...f05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg har nettopp testet meg, så han vet jeg ikke har noen sykdommer. Kanskje det er noe han ikke forteller meg da, at han har noen kjønnssykdommer.. Kan man bli smitta av noe hvis man alltid bruker kondom da?

Anonymous poster hash: 084a4...f05

Ja, du kan bli smitta, men sjansen er veldig, veldig liten, så lenge kondomet brukes korrekt.

Anonymous poster hash: 8620f...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir man testet for når man sjekker seg for SOS? Blir man f.eks. testet for alle typer hpv? Selv om man er testet så tar det vel ikke alle sykdommer som vises rett etter at man er smittet? Dessuten vet han jo ikke om du har blitt smittet av noen andre etter at du ble testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo være en så enkel forklaring som at han har vært borti kvinner som har brekt seg av å få sæd i munnen. Å nå vil han sikre seg at han slipper disse fæle lydene, kan jo drepe sexlysten fort som F!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det kan være fordi det blir mindre sensitivt? Kanskje han kommer for lett.

Anonymous poster hash: 81281...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, merkelig.. Det beste er nok å spør og bare si det som det er: at du trodde det var bedre uten kondom og spør om det er noe du kan gjør annerledes. Det er jo ikke så godt å suge en kuk med kondom, en får liksom ikke den samme følelsen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Merkelig. Jeg tenker enten har han kjønnsykom, eller lukter han vondt.

han kommer ikke til å lukte noe bedre fra eller til om det er tilfellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis pga kjønnsykdommer. Jeg hadde bedt han teste seg for det der er varsellamper om at noe ikke er som det skal..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir man testet for når man sjekker seg for SOS? Blir man f.eks. testet for alle typer hpv? Selv om man er testet så tar det vel ikke alle sykdommer som vises rett etter at man er smittet? Dessuten vet han jo ikke om du har blitt smittet av noen andre etter at du ble testet?

Bare sos = klamydia, gonore osv. Skal du testes for hiv, hepatitt osv. er det blodprøve og det må du be spesifikt om.

Nei, alle sykdommer har inkubasjonstid. Hivsmitte viser seg ikke på test før cirka 3 måneder etter man er smittet - før de 3 månedene kan man ikke stole på svaret (selv om 2 måneder anses tålig sikkert).

Mange som lurer seg selv med det med inkubasjonstid, så fordel å i alle fall forsikre seg at en partner ikke har testet seg for tidlig og egentlig ikke vet en dritt hvordan ståa er.

Antageligvis pga kjønnsykdommer. Jeg hadde bedt han teste seg for det der er varsellamper om at noe ikke er som det skal..

Vet han at TS har testet seg for alt da? Ellers kan det jo hende han er av den ansvarlige typen som ikke har risikosex med utestet partner.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig smart, og betyr IKKE at det er noe galt med ham.

Herpes type 1 smitter fra munn til kjønnsorgan, men det er det veldig mange som ikke tenker over. Jeg har nettopp fått det på den måten selv, og det er utrolig kjipt! Herpes type 1 = vanlig munnsår som de fleste har, og det kan også smitte utenom at personen har utbrudd.

Med mindre man vet at man ikke har herpes type 1 (sjeldent!) anbefaler jeg alltid bruk av kondom eller slikkelapp v oralsex.



Anonymous poster hash: 259b7...821
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...