Gå til innhold

Slikke fitte for første gang, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tungepuling er IKKE noe å satse på, i allefall. Skal jeg pules, duger ikke tunga for meg.

Ikke gå rett på med slikking og fingring. Jeg blir i allefall mest kåt av å bli kysset/slikket/kjærtegnet rundt om på hele kroppen, nærmere og nærmere skrittet. Magen og sidene og nedover, lårene og oppover, rundt omkring. Etter hvert mot kjønnsleppene. Bli litt ertet, bygge opp forventningene. For så endelig å få kjenne tunga mot klitoris. Allerhelst skal jeg da være så kåt allerede at jeg trygler ham om å slikke meg.

Bruk tid på å kåte henne opp, samtidig som du viser tydelig hva du har tenkt å gjøre til slutt!

Orgasme er flott hvis det skjer, men ikke bli skuffet om hun ikke kommer bare ved slikking, det er slett ikke alle som klarer det uansett hvor god du er til å slikke.

Takk for mange tips. I KVELD skjer det :)

Dere jenter er litt mere kompliserte, og det er vel det som stresser meg litt også. Har lite erfaring på dette feltet så jeg blir glad for tipsene jeg får. Er litt redd for smaken, men jeg skal gjøre et tappert forsøk, så tenker jeg det går bra. Er det veldig stram smak? Sånn generelt?

Jeg er vel av typen som alltid fantaserer om å slikke, men blir for nervøs i siste sekund. Men føler meg klar for action nå, mye takket være tipsene fra dere :)

Anonymous poster hash: 7a57b...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt redd for smaken, men jeg skal gjøre et tappert forsøk, så tenker jeg det går bra. Er det veldig stram smak? Sånn generelt?

Anonymous poster hash: 7a57b...0d1

Det er normalt sett ikke det, nei. Enkelte mener til og med at det ikke smaker noe som helst (dog merker de fleste at smaker noe).

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Det tar minst 20 min i følge sexologene i hvert fall.

Anonymous poster hash: 80d6b...088

Det er ekstremt individuelt. For min del kan det ofte holde med et minutt om det gjøres rett. Så TS, det må du nesten bare finne ut selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første du må gjøre er å legge bort forventninger om orgasme - de aller fleste jenter/kvinner ikke kommer av oralsex alene - og om de gjør det så tar det tid før man finner "metoden" til akkurat henne.

Det er noen grunnleggendeprinspipper iallefall de fleste vil like(altså at det vil føles behagelig og ikke irriterende/vondt) - og så kan man veiledes utfra det av den vedkommende.

Jeg ville kanskje satset på litt kortere "økter" i starten slik at du får med deg hva hun responderer ekstra på(eller kanskje hun ikke liker det overhodet uansett hva du gjør) - og fulgt med på hvordan hun beveger seg/pust osv.

Stopper hun helt opp og nærmest holder pusten/puster dypere eller raskere så er du på veldig rett vei.

Og en kardinalfeil mener jeg er å stoppe opp umiddelbart man ikke får "superrespons", det tar tid for kroppen å henge med i svingene.

Så:

De fleste liker fjærlette bevegelser, uansett hvor man tar - spesielt i starten(og med start mener jeg ikke 2 minutter men mye lengre).

Trikset er nok også for de fleste at hun skal lengte etter at du skal ta/kysse/slikke henne, og det gjøres nok best ved å ha brukt tid på pirrende kyssing/beføling generelt og kun såvidt streife borti øvre del av lår/underliv.

Heller litt for lenge enn litt for kort. Fuktighet er ekstremt viktig, og du kan ikke forvente at hun blir våt fort selv - da må du tilføre det selv.

Så ville jeg nok også brukt tid på å ta med lette og laaange, sakte strøk bare på de ytre kjønnsleppene(aldri gå rett på klitoris, det gjør vondt) - og følge med på hvordan hun responderer.

Du kan gjerne ta på klitoris, men det må være helt fjærlett - og du må tenke hele tiden at du skal fremkalle trygling/lengsel etter mer - ikke "enkel orgasme".

Så kan du veksle mellom å bruke tunge/hender - og ikkeikkeikke glem å gjøre det med lette og lange strøk - aldri bruk tyngde med mindre hun sier det eller presser seg selv mot deg.

Så kan du bevege deg til indre kjønnslepper/klitoris og ikke glem at området rett nedenfor skjedeåpningen også er veldig følsomt(mellom foran og bak på et vis).

Og følgelig lengre bak, men ikke alle er helt klare for det - hvertfall ikke de første gangene, og sjeldent om man er ung og noe uerfaren(tar litt tid å tilvenne seg).

Så generelt er mitt beste tips å konsentrere seg om lange, fjærlette, ertende strøk - bruke tid tid tid, og satse på at hun skal nyte det og ikke ha orgasme etter din eller hennes egen forventning.

Selv om hun kan komme med oralsex alene så er det noe slemt på den rette måten å ta henne helt opp på vippen til orgasme før du roer tempoet, gjentar flere ganger og når hun så ikke klarer mer tar du hardt tak i henne og trenger inn.

Men poenget mitt er mer at der kommer du nok ikke de første gangene, det tar litt tid. Og det skjer ikke om du går rett på sak, bruker harde tungebevegelser umiddelbart(med mindre hun ber spesifikt om det) og tenker at "nå skal hun få orgasme".

Kvinner skal helst ikke få kjapt orgasme, de skal vippes opp til kanten til uutholdelig nytelse så de knapt orker mer før man lar de få viljen sin(kanskje). :)

Dette :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: 58058...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille tips, ikke vær for hardhendt, med hverken hender eller tunge. Klitorisen er sinnsyk følsom. Om du er for uforsiktig kan du få deg et dask!



Anonymous poster hash: ae938...8ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...