Gå til innhold

Hvor mye betyr pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker du silikon? Noen ganger skulle jeg faktisk ønske jeg hadde mindre pupper. For det første blir store pupper lettere "stygge" aka. hengete med alderen, de er i veien når jeg trener og de får meg til å se større ut.. Har en venninne som bruker liten B, og hun har utrolig fine pupper!

Liker ikke at samfunnet får folk til å endre på utseende. Vet selv at jeg hadde hatt et mye mer "ideelt" utseende med en mindre nese, men å operere den mindre ville vært en nederlag for meg siden jeg selv ønsker å ikke være så opptatt av utseende og liker ikke den materialistiske kulturen. Når jeg var liten prøvde jeg flere ganger å knekke nesen fordi jeg trodde jeg ville få den operert da.

Jeg er ikke sikker på om jeg noen gang blir å ta silikon, men om puppene mine ikke vokser mer, så blir jeg å vurdere det.

Jeg har en liten A, og det fyller ikke BHen en gang, De er lette å bære, jeg kan trene og aldri en gang kjenne at puppene rister. Det er jo positivt, selvfølgelig.

Jeg vil ikke ta silikon pga. samfunnet. Jeg vil ta silikon pga. meg og mine behov. Jeg har lyst til det for min egen del. Jeg vil ikke gå hele livet og undre hvordan det er å fylle BH en min:) Jeg synes ikke jeg er stygg; og jeg synes puppene mine er søte. Men jeg skulle gjerne hatt en B-cup. For min egen del. Ikke fordi jeg skal vise de fram.

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Stakkars mann!

Hvorfor unner du ikke typen din å få se puppene dine uten dette fæle seletøyet?

Anonymous poster hash: 7ba0f...881

Fordi når man har G-cup så er det ganske naturlig at man ikke har sprettpupper. Du vet blyanttesten? Jeg kan gjemme hele pakka under puppen og gå rundt en dag uten at den faller ned. G-cup med naturlige bryster er ikke slik som på film ;)

• Liker 4
Skrevet

Fordi når man har G-cup så er det ganske naturlig at man ikke har sprettpupper. Du vet blyanttesten? Jeg kan gjemme hele pakka under puppen og gå rundt en dag uten at den faller ned. G-cup med naturlige bryster er ikke slik som på film ;)

Det høres ut som pupper som er deilige å se på, kose med og leke med.

Du ødelegger alt dette ved å gjemme dem.

Ingen normal mann venter at pupper skal være upåvirket av tyngdekraften.

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Det høres ut som pupper som er deilige å se på, kose med og leke med.

Du ødelegger alt dette ved å gjemme dem.

Ingen normal mann venter at pupper skal være upåvirket av tyngdekraften.

Vel, så lenge jeg synes det er ukomfortabelt så beholder jeg bh'n på. Men takk for innspill ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror nok jeg snakker for 80% av gutta når jeg sier at rompa er MYE viktigere!

Anonymous poster hash: 5a10e...526

Hvorfor det? Fordi det er der bæsjen kommer ifra?

Anonymous poster hash: 753a7...dfc

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Pupper er for meg en av flere synlige kroppslige aspekter som viser at hun er dame (og dermed noe annet enn meg). Pupper er fint, flott, sexy, stas, nydelig, feminint, mykt, godt og sexy.

Bonusen er selvsagt dersom brystene (og dermed vortene) er sensitive og veldig mottagelig for stimulering.

Størrelsen derimot - tilnærmet uvesentlig, så lenge de er ekte.

Skrevet

Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor?

Lite. Det er litt greit om de virker, altså at jenta blir opphisset av at jeg beføler dem, men ellers er jeg mere konsentrert om fitta.

Silikon og lignende justeringer (uansett hvor ) er derimot ekstrem turnoff.

Skrevet

Hvorfor har kvinner med bra rumpe, små pupper og de med store pupper - små rumper?

Og hvor mye betyr en RUMPE? uten å lage en ny tråd...

Anonymous poster hash: 78b11...5e2

Jeg har både middels stor rumpe og middels store pupper. Fått mye skryt for rumpa ihvertfall ;) Mangler ikke noe,tror jeg. Kanskje litt tæning haha

Anonymous poster hash: 491ca...026

Skrevet

Betyr og betyr. Jeg liker dem. Så lenge de er naturlige. Jeg liker måten de beveger seg på, særlig når man har sex. Og måten de føles. Det er ikke et spørsmål om størrelse. Silikoninnlegg er et gedigent turnoff, særlig de store implantatene som får det til å se ut som om dama har to håndballer på brystkassa.

Men selv små implanteter ødelegger formen, teksturen og i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tullball. Jeg har store hengepupper, men de er ikke til for å gjemme vekk dersom det er en naken mann i nærheten. Skjerpings!

Kan forresten gjemme langt mer enn bare en blyantpakke under der. Lommebok, mobil og en vannflaske går glatt.

Endret av Silfen
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har store pupper (G-cup), smal midje og stooooor rumpe.

De gjør vondt. Just sayin'.

Jeg er glad i dem, men de er veldig store i forhold til kroppen min, både i forhold til høyde og vekt. Føler meg som en eneste stor bolle med pupp til tider, selv om jeg er flink til å skjule dem med riktige bh'er og klær.

Uten klær er det bare pupp over alt, prøver å unngå at typen ser dem uten BH. Det blir bare litt for mye i mine øyne.

Øhhh.... Nei.....? Jeg mener, jeg er sikker på at han ville synes det var helt OK. Det ville jeg, iallfall.

Skrevet

Jeg skjønner ikke at så mange jenter tror det er størrelsen som har noe å si.

Jeg er mann og så lenge puppene ikke er knøttsmå eller enorme så er det kun formen på dem som har noe å si, ikke størrelsen. Også liker jeg heller ikke store eller utstående brystvorter da.

Men som sagt så er de først og fremmst formen som har noe å si og ikke størrelsen.

Anonymous poster hash: 69592...a61

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Tullball. Jeg har store hengepupper, men de er ikke til for å gjemme vekk dersom det er en naken mann i nærheten. Skjerpings!

Kan forresten gjemme langt mer enn bare en blyantpakke under der. Lommebok, mobil og en vannflaske går glatt.

Haha, takk for oppstrammingen ;) Jeg vet jeg burde være fornøyd med dem, for de ser vel ikke ille ut...iallefall ikke når de er "frysepupper".

Øhhh.... Nei.....? Jeg mener, jeg er sikker på at han ville synes det var helt OK. Det ville jeg, iallfall.

Jeg tror også han synes det, men jeg er dessverre litt mer skeptisk ;) Har ikke lyst til å slå fyren i svime med en dissepupp heller :fnise:

Skrevet

Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor?

Det finnes tre typer menn: Puppemenn (vanlig), rumpemenn (vanlig) og beinmenn (sjeldnere).

Svarene du får fra menn vil derfor avhenge av hvilken gruppe de tilhører. Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av pupper. Rumpe er mye viktigere.

Anonymous poster hash: 04a6c...fb6

Skrevet

Nei, det er antakelig MYE bedre. Herregud. Hvis du ikke selv opplever noe fysisk ubehag ved det, så vil mannen din, dersom han er en varmblodig puppemann, antakelig føle det som om han døde og kom til himmelen hvis han fikk lov til å ....piiiiiiip.... og .....piiiip..... med ....piiiiiip..piiip... men uten bh-en. Det ville iallfall jeg. Det skjedde noe rart med tastaturet nå nettopp. Håper det er forståelig, likevel.

Skrevet

Det finnes tre typer menn: Puppemenn (vanlig), rumpemenn (vanlig) og beinmenn (sjeldnere).

Svarene du får fra menn vil derfor avhenge av hvilken gruppe de tilhører. Personlig er jeg ikke så veldig opptatt av pupper. Rumpe er mye viktigere.

Anonymous poster hash: 04a6c...fb6

Dette er en overforenklet typologi. Det er som å si at det fins tre blodtyper, A, B og AB. Men så glemmer du O, den universelle donoren. Eller i vårt tilfelle, menn som liker hele pakka! Hva som er viktigst, er mye avhengig av hva du ser til enhver tid.

Skrevet

alt, er de stygge så er jente også stygg

Anonymous poster hash: a9ccd...8ca
Skrevet

Jeg er glad i dem. De er myke og jeg synes de er fine, selv om de henger litt. Hadde blitt veldig lei meg om jeg våknet en morgen og de var borte.

Skrevet

Har små pupper, lite fornøyd. Er visst rumpa som betyr no, og jeg kanke si at jeg er spesielt fornøyd med den heller. Nylig begynte å trene den, men usikker på om den faktisk blir større, eller bare "fastere" :P

Anonymous poster hash: 454cd...b83
Skrevet

Pupper bryr ikke jeg meg så mye om, er mer rumpegutt jeg.

Men det finnes menn/gutter der pupper kan bety en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...