Gjest s@nd Skrevet 9. oktober 2013 #41 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg spurte faktisk kjæresten min om dette kun av at jeg var nysgjerrig på hva han mente om silikon, og han sa at han ikke liker silikon i det hele tatt, men at det er min kropp og jeg bestemmer over den og at han fortsatt ville elsket meg. Men nå så jeg denne tråden du lagde for en stund siden, der du la ut bilde av deg selv, og brystene dine ser bra ut i forhold til resten av kroppen din, så jeg synes du er veldig fin akkurat som du er Å, så fint sagt av han! Takk skal du ha! De ser bedre ut med BH på i alle fall, hehe! Men jaja!
Anglofil Skrevet 9. oktober 2013 #42 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ikke så veldig mye. Jeg er fornøyd med dem jeg har, men har ikke noe spesielt forhold til dem. De er noen av de få ting ved min kropp jeg ikke har komplekser med. Mvh Yvonne Endret 9. oktober 2013 av Yvonne
Lutetium 71 Skrevet 9. oktober 2013 #43 Skrevet 9. oktober 2013 Tror nok jeg snakker for 80% av gutta når jeg sier at rompa er MYE viktigere! Anonymous poster hash: 5a10e...526 Får ta plass i 20% klubben jeg da, den som tar med hofter og lår.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #44 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har små pupper og skulle ønske de var bittelitt større, men samtidig hr det jo sine fordeler at de er små: De er "lette å bære", ikke ubehagelig når jeg løper/trener, de forandrer seg lite med alderen osv. Og de kjærestene jeg har hatt har ikke brydd seg om størrelsen, de tenner på meg og puppene som det er (selvsagt, skulle jeg til å si... en mann som trenger store/større pupper for å tenne ville jo ikke involvert seg med meg, og heldigvis har folk forskjellige ting som er viktige for å tenne). Nå i voksen alder tenker jeg egentlig ikke over størrelsen eller hvordan jeg ser ut, men da jeg var yngre hadde jeg litt komplekser. Anonymous poster hash: d423e...944 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #45 Skrevet 10. oktober 2013 Når jeg var yngre var jeg veldig misfornøyd med brystene mine, og nå er jeg veldig fornøyd. Hva er forskjellen? ingenting. Eneste forskjellen er at når jeg så meg i speilet før tenkte jeg "skulle ønske at jeg hadde annerledes pupper " og nå tenker jeg "greit nok", så hvem bryr seg? Anonymous poster hash: 281ef...9d8
MrSmith Skrevet 10. oktober 2013 #46 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Puppene betyr bare noe som en liten del av helheten. Jeg synes uansett at lårene og midje, betyr mer for helheten. At pupper tiltrekker litt fleiping, kommentarer og oppmerksomhet, skyldes at det til en viss grad er harmløst og akseptert. Vi kan jo ikke si høyt hva vi egentlig tenker på, det blir alt for vulgært. Endret 10. oktober 2013 av MrSmith
NonJuan Skrevet 10. oktober 2013 #47 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor? Hei! Pupper = Pent å se på, samme hvilken strl Og skal man kjøpe tøy (Sexy undertøy) Er det nesten vanskelig å få kjøpt noen uten utringning Men, det er jo dere som skal bære de. Noen får ryggplager andre bruker alternative metoder for å virke større. Men de er der for at barn skal få det de trenger. Konklusjon!!! Pupper = Pent å se på, samme hvilken strl
oliviastarbucks Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #48 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er 175 cm høy,tynn og bruker 70a/b i bh (sier sikkert guttene ingenting, men de er småååå) Har rumpe da (Sqaut it like you mean it!hahha) Men har verdens dårligste selvtillit! Har flere ganger vurdert silikon, men som student er det ikke alltid like lett å få tak i pengene nei! Min mor og min søster har SVÆÆÆRE pupper. For en stund siden fikk jeg ansiktet mitt i søsteren min sin bh (ikke spør), og den dekket godt over halve ansiktet mitt. Syns bare det er rimelig urettferdig at jeg skal gå rundt og føle meg fæl, så ville bare ha gode svar! Dere er så flotte mennesker alle sammen! :-)
Okapi Skrevet 10. oktober 2013 #49 Skrevet 10. oktober 2013 Ikke veldig mye, egentlig. Foretrekker store fremfor små, men hadde aldri valgt bort en potensiell partner på grunn av feil puppestørrelse.
gyazo Skrevet 10. oktober 2013 #50 Skrevet 10. oktober 2013 Tror nok jeg snakker for 80% av gutta når jeg sier at rompa er MYE viktigere! Anonymous poster hash: 5a10e...526 Gjør meg ingenting å tilhøre mindretallet, men kan umulig være SÅ mange som synes rumpe er viktigere?
NonJuan Skrevet 10. oktober 2013 #51 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er 175 cm høy,tynn og bruker 70a/b i bh (sier sikkert guttene ingenting, men de er småååå) Har rumpe da (Sqaut it like you mean it!hahha) Men har verdens dårligste selvtillit! Har flere ganger vurdert silikon, men som student er det ikke alltid like lett å få tak i pengene nei! Min mor og min søster har SVÆÆÆRE pupper. For en stund siden fikk jeg ansiktet mitt i søsteren min sin bh (ikke spør), og den dekket godt over halve ansiktet mitt. Syns bare det er rimelig urettferdig at jeg skal gå rundt og føle meg fæl, så ville bare ha gode svar! Dere er så flotte mennesker alle sammen! :-) Er kanskje ikke de største som finnes, men Djizzzzzes dah!!! Du kler dem helt sikkert kjempebra!!! :-) Hva var det Ole Ivars sang? En får værre som en er, når han itj vart som han sku 1
gyazo Skrevet 10. oktober 2013 #52 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg er 175 cm høy,tynn og bruker 70a/b i bh (sier sikkert guttene ingenting, men de er småååå) Størrelsen er ikke så viktig, er du tynn så kler du sikkert små (?) pupper. Fine pupper slår store pupper.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #53 Skrevet 10. oktober 2013 Jente, 23. Jeg har små pupper i forhold til skalaen, men er fornøyd med de og det hadde ikke spilt noen rolle om de var mindre eller større. Det er greit å kunne føle seg vel i egen kropp, men det finnes viktigere ting å fokusere på enn pupper. Anonymous poster hash: 26bf8...537
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. oktober 2013 #54 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har store pupper (G-cup), smal midje og stooooor rumpe. De gjør vondt. Just sayin'. Jeg er glad i dem, men de er veldig store i forhold til kroppen min, både i forhold til høyde og vekt. Føler meg som en eneste stor bolle med pupp til tider, selv om jeg er flink til å skjule dem med riktige bh'er og klær. Uten klær er det bare pupp over alt, prøver å unngå at typen ser dem uten BH. Det blir bare litt for mye i mine øyne.
Okapi Skrevet 11. oktober 2013 #55 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har store pupper (G-cup), smal midje og stooooor rumpe. Det høres ikke utiltalende ut.
irislily Skrevet 11. oktober 2013 #56 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er 162cm, tynn, 75D og liten rumpe. Kunne gjerne byttet litt pupp mot litt rumpe
utinaturen Skrevet 11. oktober 2013 #57 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor? For spedbarn er de ganske vesentlige. Jeg er ikke ung, men synes alle pupper jeg har sett er vakre. 2
frøkenkoz Skrevet 11. oktober 2013 #58 Skrevet 11. oktober 2013 For meg selv ; masse !!! For kjæresten ; han er en rumpe mann ♥
miramis Skrevet 12. oktober 2013 #59 Skrevet 12. oktober 2013 Å, så fint sagt av han! Takk skal du ha! De ser bedre ut med BH på i alle fall, hehe! Men jaja! Ønsker du silikon? Noen ganger skulle jeg faktisk ønske jeg hadde mindre pupper. For det første blir store pupper lettere "stygge" aka. hengete med alderen, de er i veien når jeg trener og de får meg til å se større ut.. Har en venninne som bruker liten B, og hun har utrolig fine pupper! Liker ikke at samfunnet får folk til å endre på utseende. Vet selv at jeg hadde hatt et mye mer "ideelt" utseende med en mindre nese, men å operere den mindre ville vært en nederlag for meg siden jeg selv ønsker å ikke være så opptatt av utseende og liker ikke den materialistiske kulturen. Når jeg var liten prøvde jeg flere ganger å knekke nesen fordi jeg trodde jeg ville få den operert da.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #60 Skrevet 12. oktober 2013 Uten klær er det bare pupp over alt, prøver å unngå at typen ser dem uten BH. Det blir bare litt for mye i mine øyne. Stakkars mann! Hvorfor unner du ikke typen din å få se puppene dine uten dette fæle seletøyet? Anonymous poster hash: 7ba0f...881
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå