Gå til innhold

Hvor mye betyr pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De betyr mye, men jeg syns mine egne er for store. De skulle gjerne vært minst en størrelse mindre!

Pussig at det stort sett er damer med store pupper som tror at det betyr mye ;)

Anonymous poster hash: 8916e...9c9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker stooooot forskjell på interessen fra gutter på byen fra når jeg går med utringning og når jeg ikke gjør det.

Her er jeg uenig. Hadde på en tettsittende kort kjole med lange ermer og høy hals på byen og fikk til og med høre at jeg var så "sexy at jeg ikke visste det selv engang".

• Liker 1
Skrevet

Pussig at det stort sett er damer med store pupper som tror at det betyr mye ;)

Anonymous poster hash: 8916e...9c9

Hehe det var ikke det jeg mente. Jeg mente at puppene mine betyr mye for meg! Men jeg syns desverre at de er litt for store.. :)

• Liker 2
Skrevet

Hva med de som har pupper som ikke er like i fasong og størrelse, og som det er stor forskjell på? Regner med det blir negativt? Ingen vil vel være sammen med en slik kvinne

Anonymous poster hash: b41a4...42f
Skrevet

Hva med de som har pupper som ikke er like i fasong og størrelse, og som det er stor forskjell på? Regner med det blir negativt? Ingen vil vel være sammen med en slik kvinne

Anonymous poster hash: b41a4...42f

Joda :)

Anonymous poster hash: 647bd...170

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å bli for OT, men synes du det var verdt å ta silikon? Har kjempelyst til å ta det selv, men så feig mtp. smertene som medfører. :(

Selv synes jeg pupper er pent så lenge de passer kroppen, og er med på å gi en fin figur til en kvinne

Det er verdt det ja, mye penger, men langsiktig kommer jeg til å være mye mer fornøyd med kroppen min. Mine ble veldig små når jeg gikk ned i vekt, så jeg prøvde å holde meg litt lubben for å ikke bli helt flat og ha gigantisk rumpe og lår..

Mine ser helt naturlige ut, og jeg elsker dem :) De kunne gjerne vært enda større for min del, men jeg vil ikke ha svære ballonger heller. Og jeg kommer nok til å legge inn mer etter jeg har fått barn en gang i tida :laugh:

Jeg har alltid hatt timeglassfigur, men manglet litt på toppen når jeg lå på den vekta jeg ville. det er ganske stor forskjell på kroppen om man er 70 kg eller 60kg.. Men jeg nekter å gå rundt uten pupper altså! :fnise: Sjekk ut tråden "Ceecee's hemmelige verden", bare silikonsnakk :)

Skrevet

Jeg er mann, og for meg er pupper viktig.

Men tråden er helt på bærtur i forhold til hva som er viktig med pupper.

Det som er viktig med pupper, er at de er tilgjengelige.

Jeg vil se dem og nyte dem, kose med dem og leke med dem.

Det betyr ingen ting om puppene er små eller store, flate eller runde, peker opp eller ned.

Men de må være tilgjengelige! Du må vise meg dem og være stolt av dem, by på dem og ikke skjule dem.

Så pupper er viktig, men størrelse og fasong er ikke viktig.

Anonymous poster hash: 7ba0f...881
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor?

2 ting.

:):)

Jeg har forøvrig likt alle puppene jeg har lekt med, uansett størrelse.

(Til slutt: Jada vi mannfolka kan faktisk tenke på to ting på en gang)

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er glad i mine ,men bryr meg fint lite om andres :P

Skrevet

Merker stooooot forskjell på interessen fra gutter på byen fra når jeg går med utringning og når jeg ikke gjør det.

Kan det ha noe å gjøre med at menn på byen kun er ute etter én ting? Det tror jeg. Det er i hvert fall ikke den type oppmerksomhet de fleste kvinnene vil ha.

Skrevet

Jeg har ganske små pupper. Syns de er fine å se på, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg at de var en god del større. Er likevel ikke opptatt av det at jeg kommer til å gjøre noe med det. Får håpe de vokser litt når det en gang kommer melk i de :lol:

• Liker 1
Skrevet

Pupper betyr mye mindre enn dere jenter/kvinner tror. Igjen så er svaret helheten. Personlighet, smil, lukt, at du tar vare på deg selv, har selvtillit til å være deg selv. Pupper i seg selv betyr særdeles lite. Selvfølgelig er pupper digg, men det er fordi du er digg. Liker naturlige, vanlige damer, ikke fjoller, sminkedukker eller silikonbomber.

Et spørsmål bare :) om du møtte en kvinne/eller var i et forhold med en kvinne som gjerne ønsket seg silikonpupper. Hun ville ha små (naturlige) pupper, ikke store ballonger. Hadde det vært en stopper for deg? Eller hadde du godtatt det? :)

Hvis du ser i bort fra det økonomiske da...

Skrevet

Fikk asymmetriske pupper når jeg var i tenåra (1 cup forskjell) , turte nesten ikke å vise meg naken på overkroppen og kunne ikke gå med vanlige bøyle bh/bikini topper for da ble det tydelig med en gang. Nå etter 15 år har jeg endelig fått gjort noe med det :) Har "kun" B cup nå, men er fornøyd.

Anonymous poster hash: 2ab77...2cf
Gjest Coolaid
Skrevet

Et spørsmål bare :) om du møtte en kvinne/eller var i et forhold med en kvinne som gjerne ønsket seg silikonpupper. Hun ville ha små (naturlige) pupper, ikke store ballonger. Hadde det vært en stopper for deg? Eller hadde du godtatt det? :)

Nei det hadde nok ikke vært en stopper eller dealbreaker. Tenker at hun ville vært fri til å bestemme selv, og det må respekteres. Og jeg ville i utgangspunktet være i et forhold med en jente som jeg likte på mange områder, da er det liten sjans for at hun er en bimbo. Det er veldig trist å ødelegge et par med flotte naturlige pupper. Spørsmålet er hvor nødvendig det er og hvor hvilke grunner hun hadde for å gjøre det. Ville nok sagt hva jeg mente om saken og støttet under prosessen om hun ville gjennomføre det. Igjen, det er mer av en kvinne enn puppene. :)

Skrevet

Jeg vil høre fra både kvinner og menn der ute. Unge og gamle. Hvor mye betyr puppene for deg? Og hvorfor?

Veldig mye, så lenge de(t) er pupper!

Skrevet

Nei det hadde nok ikke vært en stopper eller dealbreaker. Tenker at hun ville vært fri til å bestemme selv, og det må respekteres. Og jeg ville i utgangspunktet være i et forhold med en jente som jeg likte på mange områder, da er det liten sjans for at hun er en bimbo. Det er veldig trist å ødelegge et par med flotte naturlige pupper. Spørsmålet er hvor nødvendig det er og hvor hvilke grunner hun hadde for å gjøre det. Ville nok sagt hva jeg mente om saken og støttet under prosessen om hun ville gjennomføre det. Igjen, det er mer av en kvinne enn puppene. :)

Ok! :) Det er sant, det!

Om man skal ta silikon, synes jeg man bør tenke på seg selv og hva man selv ønsker å gjøre. Det dummeste jeg vet om er å gjøre det for andre sin del.

Jeg har god selvtillit, men jeg skulle gjerne ønsket meg litt større pupper, og det er ikke snakk om mye heller. Jeg tenker på meg selv, og har ikke lyst til å imponere andre.

Men likevel, på samme side vet jeg at jeg blir elsket for den jeg er, så jeg trenger ikke silikon; det er ikke nødvendig i det hele tatt, selv om puppene mine ikke fyller en A-cup en gang ;)

Gjest Arbeider
Skrevet

Tviler ikke, men det er ikke bare fordi menn liker pupper. Man tenker at en jente med store utrigninger ønsker oppmerksomhet så det er større sjans på å få henne enn en som kler seg mer konservativt.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hvorfor har kvinner med bra rumpe, små pupper og de med store pupper - små rumper?

Og hvor mye betyr en RUMPE? uten å lage en ny tråd...

Anonymous poster hash: 78b11...5e2

Jeg har bra rumpe og små pupper. Kan være fordi jeg beveger meg mye?

Men små pupper trenger ikke være negativt. Jeg synes puppene mine er kjempefine og helt perfekt størrelse i forhold til resten av kroppen. Jeg tror faktisk at jeg ikke hadde vært fornøyd med meg selv om jeg hadde hatt store pupper, for det passer bare ikke sammen til resten av kroppen min som er liten og nett :)

Skrevet

Tviler ikke, men det er ikke bare fordi menn liker pupper. Man tenker at en jente med store utrigninger ønsker oppmerksomhet så det er større sjans på å få henne enn en som kler seg mer konservativt.

selvfølgelig haha! Men handler jo fortsatt om at pupper betyr mye ;)
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg spurte faktisk kjæresten min om dette kun av at jeg var nysgjerrig på hva han mente om silikon, og han sa at han ikke liker silikon i det hele tatt, men at det er min kropp og jeg bestemmer over den og at han fortsatt ville elsket meg.

Men nå så jeg denne tråden du lagde for en stund siden, der du la ut bilde av deg selv, og brystene dine ser bra ut i forhold til resten av kroppen din, så jeg synes du er veldig fin akkurat som du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...