Gå til innhold

Sexklubb i utlandet. Erfaringer/forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og min mann ble foreldre for 2,5 år siden. Vi er i slutten av 20-årene og har en travel hverdag med jobb, utdanning osv. Han har alltid lyst. Jeg har vanskeligere for å finne lyst når jeg vet at jeg MÅ hvis dere forstår hva jeg mener, likevel har vi sex fordi jeg vet det er så viktig for forholdet vårt. Problemet er at jeg synes det er gørr kjedelig.

Jeg vet dette er noe vi kan snakke om og sånn, og det har vi gjort også, men da opplever jeg at sexen blir "kunstig" fordi vi har snakket om at det skal være spennende på forhånd. Jeg tror vi må gjøre noe helt nytt for å finne hverandre igjen, få tilbake den pasjonen som var der før på en måte.

Jeg har lyst på sexklubb i utlandet, og jeg tror ikke han har noe i mot det heller. Jeg tenkte på en weekendtur eller noe sånt. Jeg vil at det skal være smakfullt og "ordentlig". Vi ser ganske bra ut begge to, jeg vil si en sterk 7'er, heller kanskje mot 8 ;). Noen forslag/erfaringer?



Anonymous poster hash: 1d855...5bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.xxdark.dk i København anbefales.

Har selv vært der tre ganger nå og synes det er helt topp. Det ser kanskje litt "skummelt" ut på bildene, men stedet har en god atmosfære og hyggelige gjester. Og alle grenser blir respektert, så ingen føler seg presset til å gjøre noe de helst ikke vil. Det er jo fullt mulig å kikke på andre der først før dere bestemmer dere selv også :)

Endret av Fuckman1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...