Gå til innhold

Tegn på at han har lyst? Eller "normal oppførsel"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette tegn på at en mann har lyst på en dame dersom han blant annet(ved flere anledninger over tid):

- Overøser henne med komplimenter (både seksuelle og ikke-seksuelle, mer "hverdagslige")

- Tafser på/beføler henne så fort han har anledning

- Ber om lettkledd-bilder

- Forteller at han fantaserer om henne mens han onanerer

..eller er dette normal manne-oppførsel overfor en hvilken som helst dame?

Anonymous poster hash: d25c2...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmel og hav, hva trenger du?

Hornmusikk og skriftlig invitasjon bekreftet av to vitner? :)

Man runker og fantaserer ikke om jenter man ikke har lyst på!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Signerer "Panter mannen" :Nikke:

- jeg vil tippe han kjenner deg ganske godt siden han er så åpen at han ber om bilder og forteller at han fantaserer om deg når han runker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har hatt noen kollegaer som gjør det der med alt av hunnkjønn (den ene gjør det forsåvidt med menn også). Er han sånn med alle, eller bare deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer "Panter mannen" :Nikke:

- jeg vil tippe han kjenner deg ganske godt siden han er så åpen at han ber om bilder og forteller at han fantaserer om deg når han runker?

Hehe, det har tatt litt tid før han har blitt så "åpen", ja. ;)

Tja, jeg har hatt noen kollegaer som gjør det der med alt av hunnkjønn (den ene gjør det forsåvidt med menn også). Er han sånn med alle, eller bare deg?

Han er en flørtete person, men naturlig nok vet ikke jeg om han holder på slik med flere, men absolutt ikke alle. Jeg har til og med "hintet" til noen venninner av meg og noen som er felles bekjente av meg, som jeg har ansett som "potensielle kandidater", men ingen av de har gitt uttrykk for at han er slik med dem...

Anonymous poster hash: 22f8a...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, hva trenger du?

Hornmusikk og skriftlig invitasjon bekreftet av to vitner? :)

/quote]

Mener du det er for mye for langt?

Anonymous poster hash: 22f8a...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke normal oppførsel av menn overfor alle kvinner, nei. I hvertfall ikke for de jeg har kjennskap til. Dessuten; Det hadde jo vært ganske "risky" å holde på slik med alle kvinner, en rekke kvinner ville kanskje ha fått falske forhåpninger, en annen gruppe hadde stemplet meg som en real rundbrenner/player, mens en tredje gruppe hadde ansett meg som seksuelt frustrert og desperat.

Så nei; tror nok denslags oppførsel av menn skyldes lyster, ja. :P



Anonymous poster hash: 6cfeb...58d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syns det er creepy eller rart å si til noen som ikke er kjæresten at man tenker på de når man runker?



Anonymous poster hash: 02ece...fef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som syns det er creepy eller rart å si til noen som ikke er kjæresten at man tenker på de når man runker? Anonymous poster hash: 02ece...fef

Mulig jeg er rar, men jeg synes bare det er "hyggelig" at han tenker på meg når han runker, etter som jeg finner han tiltrekkende også, men hadde det vært en helt random, så hadde det ikke vært like stas.

Anonymous poster hash: 22f8a...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Er det bare meg som syns det er creepy eller rart å si til noen som ikke er kjæresten at man tenker på de når man runker?

Anonymous poster hash: 02ece...fef

Det er, frankly speaking, ganske så tennede.

Man kan helt fint ha et svært så intimt forhold uten at det er nødvendig å definere det som 'kjæreste' ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...