Gå til innhold

Vil dere kalle denne kvinne vakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bildet er av Elizabeth Clift Bacon Custer (1842-1933) Bildet ble tatt i 1864 og 1865 så hun er 22-23 år på bildene

http://2.bp.blogspot.com/-yEBihfMgxsw/UMoGcquoJKI/AAAAAAAAIGY/cVzFOLzIqqU/s1600/libbie+iii.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-udlfUS-vL1k/UMomJAGyq5I/AAAAAAAAIGg/zyaDnlC-Xyw/s1600/libbie+iv.jpg

Jeg synes hun ser ganske vakker ut til og være fra 1800 tallet



Anonymous poster hash: ab714...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis jeg må svare ja eller nei, så svarer jeg ja. Siden hun er godt innpakket i klær, så gjør jeg min vurdering på grunnlag av ansiktet hennes, som er alminnelig pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Bildet er av Elizabeth Clift Bacon Custer (1842-1933) Bildet ble tatt i 1864 og 1865 så hun er 22-23 år på bildene

http://2.bp.blogspot.com/-yEBihfMgxsw/UMoGcquoJKI/AAAAAAAAIGY/cVzFOLzIqqU/s1600/libbie+iii.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-udlfUS-vL1k/UMomJAGyq5I/AAAAAAAAIGg/zyaDnlC-Xyw/s1600/libbie+iv.jpg

Jeg synes hun ser ganske vakker ut til og være fra 1800 tallet

Anonymous poster hash: ab714...64e

Var folk styggere på 1800-tallet enn nå?

Veldig pen dame uansett.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var folk styggere på 1800-tallet enn nå?

Veldig pen dame uansett.

Ja de var det

Har du ikke sett bilder fra 1800 tallet. Da kan du se at mennesker på den tiden var generelt sett styggere en hva vi er i dag.

Anonymous poster hash: ab714...64e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var det

Har du ikke sett bilder fra 1800 tallet. Da kan du se at mennesker på den tiden var generelt sett styggere en hva vi er i dag.

Anonymous poster hash: ab714...64e

De var vel ikke nødvendigvis styggerer, men de hadde ikke retursjering.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var det

Har du ikke sett bilder fra 1800 tallet. Da kan du se at mennesker på den tiden var generelt sett styggere en hva vi er i dag.

Anonymous poster hash: ab714...64e

Vel. De hadde ikke photoshop, restylane, falske vipper og en drøss med sminke på seg.

Jeg syns hun var helt vanlig pen :)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rodion Raskolnikov

Jeg så en gang et bilde av en guvernante fra 1870 tallet og hun hadde det vakkreste ansikt jeg noen gang har sett.

Fru.Custer var ganske pen

Endret av Rodion Raskolnikov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var det

Har du ikke sett bilder fra 1800 tallet. Da kan du se at mennesker på den tiden var generelt sett styggere en hva vi er i dag.

Anonymous poster hash: ab714...64e

Neida, som de andre her sier - de hadde bare ikke like mye stæsj og sminke som mange bruker idag.

Dette bildet illustrere det veldig bra: http://www.nettavisen.no/imagecache/parameter/?upsizable=true&action=resize&width=880&height=-1&url=http://pub.nettavisen.no/multimedia/na/archive/01234/F_r_og_etter_Sm_123448816x9.jpg

Anonymous poster hash: 5e518...67e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var det

Har du ikke sett bilder fra 1800 tallet. Da kan du se at mennesker på den tiden var generelt sett styggere en hva vi er i dag.

Anonymous poster hash: ab714...64e

:skratte:

Anonymous poster hash: 8dc12...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Anonymous poster hash: 8dc12...503

Du kan le så mye du vil, men faktum er faktum uansett hvor mye du ler.

Anonymous poster hash: ab714...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan le så mye du vil, men faktum er faktum uansett hvor mye du ler.

Anonymous poster hash: ab714...64e

Det er jo ikke mye til "faktum". Har du kilder, eller er det et subjektivt perspektiv der du har tatt med sminke og det at mennesker i dag er mer opptatt av utseendet sitt og dermed gjør mer med det med i betraktningen?

Selv mennesker man tror går uten sminke i dag, viser seg ofte å bruke et eller annet cover i ansiktet for å skjule mørke ringer under øynene eller komplekser. Det gjør mye med et ansikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stil og smak forandrer seg, ikke utseendet på mennesket fra 1800-tallet sammenlignet idag. Så nei, de var ikke styggere. Skjønnhet var annerledes.

I tillegg, som nevnt, idag har vi mer (?) sminke, photoshop og et helt annet bilde på skjønnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere sier at den kvinnen er vakker, sier det egentlig bare mest om hvor lavt nivået her inne er på hva "vakker" er.

Hun er ikke litt pen en gang, kjedelig og ikke et pent ansikt. Pene damer er Tone Damli, Jessica Alba, Jennifer Lopez osv, ikke det greiene her.



Anonymous poster hash: efa8f...c70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dere sier at den kvinnen er vakker, sier det egentlig bare mest om hvor lavt nivået her inne er på hva "vakker" er.

Hun er ikke litt pen en gang, kjedelig og ikke et pent ansikt. Pene damer er Tone Damli, Jessica Alba, Jennifer Lopez osv, ikke det greiene her.

Anonymous poster hash: efa8f...c70

Akkurat ja. Ta en titt på disse damene uten sminke og styling - like hverdagslige grå mus som resten av oss ;)

Anonymous poster hash: 5e518...67e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere sier at den kvinnen er vakker, sier det egentlig bare mest om hvor lavt nivået her inne er på hva "vakker" er.Hun er ikke litt pen en gang, kjedelig og ikke et pent ansikt. Pene damer er Tone Damli, Jessica Alba, Jennifer Lopez osv, ikke det greiene her. Anonymous poster hash: efa8f...c70

Skjønnhet er subjektivt ;) og du skjønner vel det at folk så litt annerledes ut på den tida i forhold til nå, de hadde liksom ikke like bra utvalg av sminke og bilderedigering på den tida

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Om dere sier at den kvinnen er vakker, sier det egentlig bare mest om hvor lavt nivået her inne er på hva "vakker" er.

Hun er ikke litt pen en gang, kjedelig og ikke et pent ansikt. Pene damer er Tone Damli, Jessica Alba, Jennifer Lopez osv, ikke det greiene her.

Anonymous poster hash: efa8f...c70

Det jeg finner morsomt er personer som tror at alle har samme smak når det gjelder hva som er pent eller vakkert. Personlig vil jeg si at Jessica Alba er penere\vakkrere en Fru. Custer. Men jeg syne Fru. Custer er penere en Tone Damli og Jennifer Lopez. Betyr det at jeg jeg har et lavt nivå om hva jeg synes er vakkert nei det betyr at jeg har en anndelres smak en deg. I motsetning til hva du kanskje tror så har ikke alle samme smak når det kommer til kvinner som det du har.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...