Gå til innhold

Hva hadde skjedd om alle sluttet å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F.eks at alle damer nektet å ha sex siden de fleste menn er utro. Hadde det ført til skjerpings tror dere? Gjør ikke meg noe å leve i sølibat resten av livet, da slipper jeg utro menn og angst for aids :) KJØR DEBATT!



Anonymous poster hash: 5dd58...3c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, noen ville hatt sex likevel.



Anonymous poster hash: 6f153...b59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen ville hatt sex likevel.

Anonymous poster hash: 6f153...b59

Mannfolka hadde bare gått på hverandre til slutt, et hull er et hull-

Anonymous poster hash: 64bfd...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde da sett en andel frustrerte kvinner som gjorde alt for å få sex, og vi ville sett en kvinnelig fattigdom ut av en annen verden når menn da ikke lenger har noen grunn til å ta kvinner under vingen men heller konkurerer med dem som likemenn. Anonymous poster hash: 42d00...3b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

F.eks at alle damer nektet å ha sex siden de fleste menn er utro. Hadde det ført til skjerpings tror dere? Gjør ikke meg noe å leve i sølibat resten av livet, da slipper jeg utro menn og angst for aids :) KJØR DEBATT!

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Det er like mange kvinner som menn som er utro. Det at menn er mer utro en kvinner er en myte. Kvinner er like mye utro som det menn er.

Og om det hadde vært slik at kvinner nektet menn sex så ville det blitt slik at ingen fikk barn dermed ville menneskeheten død ut innen 100 til 120 år. Altså det vil jo si at menn og kvinner aldri igjen hadde sex. Da ville menneskehten ha død ut.

Endret av Rodion Raskolnikov
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like mange kvinner som menn som er utro. Det at menn er mer utro en kvinner er en myte. Kvinner er like mye utro som det menn er.

Og om det hadde vært slik at kvinner nektet menn sex så ville det blitt slik at ingen fikk barn dermed ville menneskeheten død ut innen 100 til 120 år. Altså det vil jo si at menn og kvinner aldri igjen hadde sex. Da ville menneskehten ha død ut.

Det er like mange kvinner som menn som er utro. Det at menn er mer utro en kvinner er en myte. Kvinner er like mye utro som det menn er.

Og om det hadde vært slik at kvinner nektet menn sex så ville det blitt slik at ingen fikk barn dermed ville menneskeheten død ut innen 100 til 120 år. Altså det vil jo si at menn og kvinner aldri igjen hadde sex. Da ville menneskehten ha død ut.

Jo, menn er alltid utro. Vis meg en mann som ikke er utro. See? Det fins ikke. Hadde vært så syyykt kult om alle menn ble nekta sex :) Da hadde jeg ledd meg ihjel. Hadde vel tatt mannfolka i kaviarstjerna da skal du se.. Siden menn tømmer seg i alt med puls.

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F.eks at alle damer nektet å ha sex siden de fleste menn er utro. Hadde det ført til skjerpings tror dere? Gjør ikke meg noe å leve i sølibat resten av livet, da slipper jeg utro menn og angst for aids :) KJØR DEBATT!

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Totalt urealistisk scenario. Begge kjønn vil ha sex. Utroskap er heller ikke kjønnsspesifikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Jo, menn er alltid utro. Vis meg en mann som ikke er utro. See? Det fins ikke. Hadde vært så syyykt kult om alle menn ble nekta sex :) Da hadde jeg ledd meg ihjel. Hadde vel tatt mannfolka i kaviarstjerna da skal du se.. Siden menn tømmer seg i alt med puls.

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Jeg var sammen med ei i 10 år og jeg var aldri utro......Men jeg er kanskje ikke en ekte mann

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt urealistisk scenario. Begge kjønn vil ha sex. Utroskap er heller ikke kjønnsspesifikk.

Jo, det fins ikke menn som vil ha monogame forhold. Jeg har aldri hørt om noen. Men laq oss si det hadde skjedd da, at alle damer nekta. Da tror jeg verden hadde blir et bedre sted, og vi damer hadde spart penger på psykolog pga mannfolka var utro :) At vi dør ut gjør ikke noe. Jeg kjenner flere av oss damer som lever i sølibat og det er 0 stress! Vi slipper dø av aids :) :) :)

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det fins ikke menn som vil ha monogame forhold. Jeg har aldri hørt om noen. Men laq oss si det hadde skjedd da, at alle damer nekta. Da tror jeg verden hadde blir et bedre sted, og vi damer hadde spart penger på psykolog pga mannfolka var utro :) At vi dør ut gjør ikke noe. Jeg kjenner flere av oss damer som lever i sølibat og det er 0 stress! Vi slipper dø av aids :) :) :)

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Jeg mistenker at du er et troll og at denne tråden er laget for og provosere...........

Anonymous poster hash: 8e651...6e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du er et troll og at denne tråden er laget for og provosere...........

Anonymous poster hash: 8e651...6e2

Er så lei av ordet troll! NEI det er en reell problemstilling. Tenk om kvinner tok til vettet og knep igjen, da hadde kanskje mannfolka skjerpa seg i forhold til sidesprang?

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, menn er alltid utro. Vis meg en mann som ikke er utro. See? Det fins ikke. Hadde vært så syyykt kult om alle menn ble nekta sex :) Da hadde jeg ledd meg ihjel. Hadde vel tatt mannfolka i kaviarstjerna da skal du se.. Siden menn tømmer seg i alt med puls.

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Det er flere kvinner enn menn som er utro

Anonymous poster hash: 83c27...dea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av ordet troll! NEI det er en reell problemstilling. Tenk om kvinner tok til vettet og knep igjen, da hadde kanskje mannfolka skjerpa seg i forhold til sidesprang?

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Jeg tror kanskje at å "knipe igjen" snarere vil oppmuntre til et sidesprang fremfor å begrense det...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det fins ikke menn som vil ha monogame forhold. Jeg har aldri hørt om noen. Men laq oss si det hadde skjedd da, at alle damer nekta. Da tror jeg verden hadde blir et bedre sted, og vi damer hadde spart penger på psykolog pga mannfolka var utro :) At vi dør ut gjør ikke noe. Jeg kjenner flere av oss damer som lever i sølibat og det er 0 stress! Vi slipper dø av aids :) :) :)

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

"Ingen?" "Alle?"

Hmmm, tror du mangler noe i midten der... Jeg skal hjelpe deg med noen forslag...

  • "Noen få"
  • "De færreste"
  • "Noen"
  • "De fleste"
  • "Mange"

See? Det er ikke så vanskelig å bruke andre ord når man vil formidle noe for å bli tatt seriøst. Jeg tror ikke på bombastiske folk, du må formulere deg annerledes om du vil bli trodd av meg.

Anonymous poster hash: 14134...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så lei av ordet troll! NEI det er en reell problemstilling. Tenk om kvinner tok til vettet og knep igjen, da hadde kanskje mannfolka skjerpa seg i forhold til sidesprang?

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Du virker helt blåst, ikke rart folk tror du er et troll.

Hilsen kvinne 38 år

Anonymous poster hash: a5e6d...2a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det fins ikke menn som vil ha monogame forhold. Jeg har aldri hørt om noen. Men laq oss si det hadde skjedd da, at alle damer nekta. Da tror jeg verden hadde blir et bedre sted, og vi damer hadde spart penger på psykolog pga mannfolka var utro :) At vi dør ut gjør ikke noe. Jeg kjenner flere av oss damer som lever i sølibat og det er 0 stress! Vi slipper dø av aids :) :) :)

Anonymous poster hash: 5dd58...3c5

Kanskje det sier noe om deg at de du tydeligvis har vært sammen med ikke holdt ut å være trofast?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall voldtekter hadde nok gått kraftig opp.

Men dersom ingen virkelig ikke har sex vil menneskeheten dø ut etter 100 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal ta utgangspunkt i hva du skriver så hadde jo ikke alle sluttet å ha sex, menn ville jo fortsatt å ha sex enten med hverandre eller ved voldtekt av kvinner, barn, dyr etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...