Gå til innhold

Tørr ikke å ha sex, trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig klar for sex, er nesten 30 og jomfru. Men jeg har et problem, og det er at jeg tørr rett og slett ikke å ha sex. Jeg har mye komplekser for kroppen min, og klarer ikke å kle av meg alt foran andre. Når jeg er såpass gammel så er det også vanskelig å ha sex fordi jeg ikke har noe som helst erfaring. Har nå møtt en veldig omtenksom mann som jeg stoler helt på og han er veldig tålmodig med meg. Han vet om dette, og vi tar ting sakte for at jeg skal bli helt trygg. Men uansett, så føler jeg ikke at jeg kan bli mer trygg på han enn det jeg allerede er, for jeg stoler 100% på han. Så jeg burde klart å ha sex nå. Er det noen som har noen tips til meg for hva jeg kan gjøre slik at jeg skal tørre å ha sex? Er også redd for at det skal gjøre for vondt, at jeg vil revne på noe vis, at jeg kommer til å blø mye, at jeg bare ligger der stiv som en stokk, og at han skal tenke dårlig om meg.



Anonymous poster hash: ec226...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og er redd for at jeg skal være for vid, eller at han ikke passer, og at jeg skal lukte rart, at han skal få utflod på seg, eller at det skal bli for vått o.l. Vet jeg ikke skal behøve å byr meg om sånt, men klarer bare ikke å unngå å tenke på det. Er redd for at han skal synes jeg er ekkel.



Anonymous poster hash: ec226...6ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

de tingene du skriver her skal du ikke bekymre deg for :) er han den du kanskje kunne tenke deg å leve med (for å tenke langsiktig) så har dere masse tid på å gjøre deg trygg :)

du sier han veit om det der, å da vil han også ha forståelse for at du kanskje er usikker om noe skulle skje i senga :) det er absolutt ikke sikkert at det gjør vondt første gang. jeg kjente ikke noe spesielt til den beryktede smerten alle vistnok har, men det er nok fordi jeg var veldig aktiv og hold på med hest som kastet meg av osv osv så det er med på å gjøre hinnen løsere eller fjerne den helt :)

du vil bli overasket over hvor snille og omsorgsfulle menn kan være når det er snakk om sånne ting. gjør det litt spesielt. tenn stearinlys, ha en fint sengesett og rett og slett gjør det litt koselig for begge to :)

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på at dere skal kose dere, ha det fint. Gi deg hen, og la han føre det ann, si det til han at han skal styre det hele. Da kan du slappe av og bare ligge der og nyte. Hvis det er noe du har lyst til å gjøre på/med han så gjør du det.

Ta gjerne et glass vin før dere starter, da kanskje du slapper mer av. Press de dårlige tankene du har om deg selv bort, og fokuser på han i stedet, at han ser deilig ut, kyss han på halsen, brystkassen osv hva du vil gjøre. Det handler om å nyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg for de tingene. Slutt å gruble. Del en flaske vin først ;) Mitt stalltips.

Anonymous poster hash: 7f706...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du onanert da? Utforsket litt på egen hånd? Jeg hadde allerede tatt jomfruhinna lenge før jeg hadde sex første gang.

Jeg er som deg veldig usikker på kroppen min. Gjemmer meg når jeg skal skifte i garderober osv. Er overvektig og det hjelper heller ikke. Men når jeg har sex så glemmer jeg liksom det! Vanskelig å forklare. Jeg liker også veldig godt å bli slikket. Det er jo helt snålt fof det er veldig intimt.

Slapp av, bruk lang tid på å varme opp og ikke gjør noe du ikke har lyst til. Det vil forhåpentligvis ikke gjørd vondt (du revner ikke!!!), men første gangen er nok sjelden bra. Det blir bedre når du blir kjent med egen seksualitet. Nå etter 10 år med lange og korte forhold føler jeg at det begynner å bli bra.

Anonymous poster hash: ca981...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville egentlig ha drukket meg litt til rusen sammen med han. Er dere beruset er nesten ingenting flaut og du er litt bedøvd så du kjenner det ikke like mye om det skulle gjøre vondt.

Så kan dere heller satse på det glamorøse og romantiske neste gang.

Men om dere ikke drikker er jo saken noe annet.

- Du trenger ikke stille deg kliss naken foran han. Hold deg under dyna :)
- Er du jomfru er du neppe for vid.
- Glidemiddel kan være et godt hjelpemiddel!
- Slå av lys i rommet
- Jeg tror ikke det går ann at det blir for vått? (Anyone?)

Jeg er langt fra ekspert på dette området, men jeg ville tatt nytte av dette : )
Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har brukt tamponger så skal du ikke bekymre deg for at det skal gjøre veldig vondt, for da har du nok allerede tatt bort den hinna selv

bare gjør det uten å tenke for mye

lykke til



Anonymous poster hash: 5ae44...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for sex, er nesten 30 og jomfru. Men jeg har et problem, og det er at jeg tørr rett og slett ikke å ha sex. Jeg har mye komplekser for kroppen min, og klarer ikke å kle av meg alt foran andre. Når jeg er såpass gammel så er det også vanskelig å ha sex fordi jeg ikke har noe som helst erfaring. Har nå møtt en veldig omtenksom mann som jeg stoler helt på og han er veldig tålmodig med meg. Han vet om dette, og vi tar ting sakte for at jeg skal bli helt trygg. Men uansett, så føler jeg ikke at jeg kan bli mer trygg på han enn det jeg allerede er, for jeg stoler 100% på han. Så jeg burde klart å ha sex nå. Er det noen som har noen tips til meg for hva jeg kan gjøre slik at jeg skal tørre å ha sex? Er også redd for at det skal gjøre for vondt, at jeg vil revne på noe vis, at jeg kommer til å blø mye, at jeg bare ligger der stiv som en stokk, og at han skal tenke dårlig om meg.

Anonymous poster hash: ec226...6ca

Jeg tok også jomfrudommen sent(27 år), med min nåværende, og jeg vil gjerne dele litt erfaringer med deg.

Utforsk hverandres kropper uten å ha samleie endel først, så har du mulighet til å bli tryggere på kroppen din. Det hjelper veldig mot komplekser, å se at han blir tent av å se kroppen din. Selv om jeg syns det var inmari kleint de første gangene, så forsvant hvertfall alt som var av mine komplekser etter å ha fingret meg selv til orgasme noen ganger, mens han hadde fullt innsyn nedenfra. (Er liksom ikke vits i å bekymre seg for om kjønnsleppene henger for langt ned, om man har for mye hår i rompa, eller man har for mye fett på magen når han uansett blir dritkåt av å få se.)

Bli enige om at alt skal skje på dine premisser, la det være opp til deg når det skal skje - ikke bestem dere på forhånd om at det skal skje "i kveld". Start med kos/forspill, og si først at du vil prøve når du er klar til å begynne. Da tar du bort presset og slipper og grue deg. Begynn veldig forsiktig, og husk at det er lov å (be han) stoppe hvis det gjør for vondt. Ikke hold på lenger enn du er komfortabel med, det er lov å bare prøve litt første gangen. Dere må ikke holde på til han kommer.

Jomfruhinnen/hymen kan revne litt, og det kan komme litt blod, men de kan også hende det ikke skjer. Det er mulig du merker dette, men det vil nok ikke gjøre noe særlig vondt. Selve samleiet kan gjøre litt vondt hvis du er litt anspent eller ikke våt nok.

Hvis du vil ha mest mulig kontroll, så kan du ri han. Det gjør ikke noe om du ikke vet helt hvordan det skal gjøres eller om du ikke får det til så bra i starten. Det kommer av seg selv etter hvert. Han vet at du er uerfaren, og da forventer han uansett ikke at du skal være verdensmester de første gangene dere har sex. Det tar litt tid å bli kjent med hverandre seksuelt.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 4bd32...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...