Gå til innhold

Gira, men gjør ikke noe med saken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flørten min og jeg har holdt på en stund nå, og i det siste har det blitt mer seksuelt mellom oss, samtidig som han forsåvidt også har uttrykt mer følelser. Uansett: Han viser tydelig, både verbalt og fysisk, at han har lyst på meg, men allikevel gjør han aldri noe med saken. Det vil si, han tar aldri steget videre. Jeg har prøvd, sist forrige helg da jeg sendte et bilde jeg antok ville falle i smak, samt en invitasjon hjem til meg. Det viste seg at han var i andre enden av landet, men svarte blant annet "inspirerende :)". For noen uker siden, tror jeg han dessuten hadde tatt med meg hjem til seg, dersom han ikke allerede hadde en avtale med en kamerat. Kan det være et "tegn" på at han vil gripe første og beste mulighet? Tror dere det er noen spesiell grunn til at han er så "treig"? (I hvertfall føler jeg det slik, men som sagt, så er fyren sjeldent hjemme...)

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gitt entusiastisk samtykke, og sagt til ham at du gir ham tillatelse til å ta på deg/ha sex? Husk at gutter lærer å aldri gjøre noe seksuelt med mindre gir helt tydelig samtykke og sier "ja", ellers er det (juridisk hvertfall) voldtekt :)



Anonymous poster hash: f7dac...c89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gitt entusiastisk samtykke, og sagt til ham at du gir ham tillatelse til å ta på deg/ha sex? Husk at gutter lærer å aldri gjøre noe seksuelt med mindre gir helt tydelig samtykke og sier "ja", ellers er det (juridisk hvertfall) voldtekt :)Anonymous poster hash: f7dac...c89

Jeg har ikke ordrett sagt at han får lov til å ta på meg, eller ha sex med meg,men jeg har vel ikke akkurat lagt skjul på at jeg ikke har noe i mot rumpetafsinga hans, noe som i seg selv er invitasjon nok i min bok. Dessuten har jeg invitert ham både hjem til meg og på hotellrommet mitt da vi bodde på samme hotell, men fyren har jo alltid planer, så jeg må nok begynne å booke han flere måneder i forveien..

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og forstår ikke gutters tankegang, men kanskje han er redd for å ødelegge noe ved å gjøre noe forhastet? Kanskje han vil vente til en kveld han har tid til mer enn bare sex... Som du skriver, så virker det jo som han er fysisk tiltrukket av deg, men kanskje det faktisk er følelser i bildet også? Du har jo vist at du er "klar", så jeg tror du bare må smøre deg med tålmodighet, så lenge du gidder..



Anonymous poster hash: bc782...592
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, gutter; Hva er det som gjør at dere "holder igjen" selv om dere er gira på ei jente?

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg 100 prosent sikker på at han ikke er interessert nok. Du sier at han alltid har planer, det vil si at han ikke prioriterer deg. Han sier at han vil ha sex og du har også sagt det tydelig. For de aller fleste gutter med mindre han er kristen, ville det bety at de hadde kastet seg over deg så fort de fikk mulighet. Tro meg, en gutt vil heller tilbringe kvelden med en fin dame enn med kompisen som uansett alltid er kompisen han. Hvis han hadde likt deg godt nok hadde han prioritert deg. Det gjør han ikke. Han vil kanskje en gang si til deg at akkurat den dagen kan jeg. Hvorfor finner du deg i sånn behandling? du kunne funnet en mye bedre! Men det betyr jo bare at du er det han tar når han ikke har noe annet. Derfor bør du bare dumpe han og finne en annen.

Forresten av nysgjerrighet. Hvor gammel er han? alder har for så vidt ingen betydning. Nedprioriterer deg gjør han uansett. Og du kan finne deg en bedre. :)



Anonymous poster hash: dfad9...1f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det TS?

Han høres ut som en "teaser"..og at han bare leker med deg.



Anonymous poster hash: c5747...b4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i så fall en jæskla god skuespiller, og jeg skjønner ikke hva HAN får ut av det dersom han ikke er så gira?

Han er 27, jeg er 19 og har kanskje et veldig "ordentlig pike"-stempel, kanskje det skremmer han? Til å begynne med var jeg kanskje veldig ivrig på et forhold, men har dempet disse forventningene. Kanskje han allikevel "frykter" at jeg forventer et forhold dersom vi ligger sammen? Er det naturlig å tro?

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i så fall en jæskla god skuespiller, og jeg skjønner ikke hva HAN får ut av det dersom han ikke er så gira?

Han er 27, jeg er 19 og har kanskje et veldig "ordentlig pike"-stempel, kanskje det skremmer han? Til å begynne med var jeg kanskje veldig ivrig på et forhold, men har dempet disse forventningene. Kanskje han allikevel "frykter" at jeg forventer et forhold dersom vi ligger sammen? Er det naturlig å tro?

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Det kan være.Men hvordan er kontakten mellom dere ellers? Tar han kontakt med deg, svarer på meldinger osv.? Snakker dere om ikke-seksuelle ting? Kommer han med forlag til å møtes?

Hvis ja,kan din teori stemme..at han er interessert men er usikker.

Om praten for det meste går i sex virker han som en som liker oppmerksomheten og det å vite at du vil ha ham.Finnes mange sånne mannfolk desverre.

Om du tar mindre kontakt og ikke viser så mye interesse kan det hende han blir mer ivrig på å møte deg. (min personlige erfaring)

Anonymous poster hash: c5747...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være.Men hvordan er kontakten mellom dere ellers? Tar han kontakt med deg, svarer på meldinger osv.? Snakker dere om ikke-seksuelle ting? Kommer han med forlag til å møtes? Hvis ja,kan din teori stemme..at han er interessert men er usikker.Om praten for det meste går i sex virker han som en som liker oppmerksomheten og det å vite at du vil ha ham.Finnes mange sånne mannfolk desverre.Om du tar mindre kontakt og ikke viser så mye interesse kan det hende han blir mer ivrig på å møte deg. (min personlige erfaring) Anonymous poster hash: c5747...b4a

Jada, han tar kontakt, noen ganger hyppigere enn andre, og alltid når det går lang tid mellom hver gang jeg tar kontakt. Han svarer alltid på mine meldinger, og det er ikke nødvendigvis seksuelt ladetdet vi melder om. Det kan også være mer "dagligdags" og "følsomt" ala hvordan jeg/han har det, at han tenker på meg, skulle ønske jeg var med ham osv...

Den siste tiden har jeg vært den som har tatt initiativ (det dreier seg bare om et par uker) etter at han stort sett i hele sommer tok initiativ. Men nå skal jeg holde tilbake og vente på ham.

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta initiativ selv, og ikke bare vente på at han skal styre alt?

Jeg har jo ved et par anledninger bedt ham hjem til meg, men begge gangene har det vist seg at han har vært på jobbreise...

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, gutter; Hva er det som gjør at dere "holder igjen" selv om dere er gira på ei jente?

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Han vet ikke om han vil ha henne.

Anonymous poster hash: 5d82c...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ved et par anledninger bedt ham hjem til meg, men begge gangene har det vist seg at han har vært på jobbreise...

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Ja, dette er jo invitasjon til sex.

:ironi:

Anonymous poster hash: 5d82c...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørten min og jeg har holdt på en stund nå, og i det siste har det blitt mer seksuelt mellom oss, samtidig som han forsåvidt også har uttrykt mer følelser. Uansett: Han viser tydelig, både verbalt og fysisk, at han har lyst på meg, men allikevel gjør han aldri noe med saken. Det vil si, han tar aldri steget videre. Jeg har prøvd, sist forrige helg da jeg sendte et bilde jeg antok ville falle i smak, samt en invitasjon hjem til meg. Det viste seg at han var i andre enden av landet, men svarte blant annet "inspirerende :)". For noen uker siden, tror jeg han dessuten hadde tatt med meg hjem til seg, dersom han ikke allerede hadde en avtale med en kamerat. Kan det være et "tegn" på at han vil gripe første og beste mulighet? Tror dere det er noen spesiell grunn til at han er så "treig"? (I hvertfall føler jeg det slik, men som sagt, så er fyren sjeldent hjemme...)

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Han respekterer deg. Den største feilen menn gjør.

Menn som respekterer kvinner, er sjelden omsvermet av dem.

- Joseph Addison

Anonymous poster hash: 5d82c...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han respekterer deg. Den største feilen menn gjør. Menn som respekterer kvinner, er sjelden omsvermet av dem.- Joseph Addison Anonymous poster hash: 5d82c...739

Og med det mener du at han ikke "hiver seg over meg" fordi han har for stor respekt for meg? Hvordan kan jeg få han til å forstå at det er greit da? (Han er forøvrig en meget omsvermet mann..)

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og med det mener du at han ikke "hiver seg over meg" fordi han har for stor respekt for meg? Hvordan kan jeg få han til å forstå at det er greit da? (Han er forøvrig en meget omsvermet mann..)

Anonymous poster hash: a4935...6ca

Kanskje han holder på med andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...