Gå til innhold

Jeg tiltrekkes av kvinner over tretti år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en atten års gammel gutt som tiltrekkes av kvinner mellom trettii og førti år. Jeg synes dere er veldig stødige og er veldig trygge på dere selv.

Hva synes dere kvinner i den alderen om en som er mye yngre enn dere?

Anonymous poster hash: 1ee02...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en atten års gammel gutt som tiltrekkes av kvinner mellom trettii og førti år. Jeg synes dere er veldig stødige og er veldig trygge på dere selv.

Hva synes dere kvinner i den alderen om en som er mye yngre enn dere?

Jeg liker det, ikke fordi dere er særlig flinke, men fordi dere er lettere å kontrollere. Så det blir mer som moro for meg :)

Anonymous poster hash: 07211...46e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker erfarne menn som kan ta kontrollen i senga, ikke smågutter som vil "læres opp".



Anonymous poster hash: ed97c...7ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er yngre enn meg, er alt for ung for meg. Jeg vil ha en mann som er eldre enn meg, sånn at han vet hva han gjør i senga. Og hva i all verden skulle jeg snakket med en attenåring om?

Men ut fra hva jeg så at kompisene mine opplevde på byen da jeg var på din alder, vil jeg tro det ikke er så vanskelig å finne kvinner på min alder som kan tenke seg å sjekke opp en yngre mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg er i 40 - årene selv men jeg tror jeg kan svare for mange damer som er noe yngre enn meg allikevel. Dette tror jeg ofte gjelder damer både i 30 - årene og i 40 - årene.

Jeg synes Cougar - fenomenet er litt flaut og kvalmt.

Selvfølgelig er det forskjell på damer men de som er som meg liker å føle seg yngre i stedet for eldre.

Å være en "eldre" (enn mannen) dame kan fort stigmatisere oss til å føle oss gamle



Anonymous poster hash: c43d9...7eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker erfarne menn som kan ta kontrollen i senga, ikke smågutter som vil "læres opp".

Anonymous poster hash: ed97c...7ef

Men hvordan skal de bli efarne vist de ikke får lov å lære ?

Anonymous poster hash: 0c629...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan si klart og tydelig og høyt at NEI, en gutt på atten er ikke interessant på noe vis for meg som nærmer meg førti. skjer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...