Gå til innhold

Magesjau/virus/wtf fatter ikke hva jeg feiler..


Gjest LadyAntebellum

Anbefalte innlegg

Gjest LadyAntebellum

Hallo

Jeg har googlet og googlet, er helt vill på googlinga, men finner ikke noe som jeg føler treffer meg 100% i forhold til hva jeg feiler og hvilke tiltak jeg kan finne på selv..

Det begynte på lørdag, skulle på et kjøpesenter med venner og fikk migrene, det er helt vanlig for meg så jeg medisinerte å vi gikk på senteret. Alt var i sin skjønneste orden, vi handlet og spiste litt og reiste hjem. Jeg var litt trøtt av medisinene, som hadde greid og stoppe migrenen- så jeg sov noen timer, skulle til en veninne når jeg våknet, og da var jeg begynt og fryse noe helt forferdelig, pakket meg inn i tepper hos veninna og følte meg helt uttafor.. Fikk en paracet av henne og ble etterhvert overopphetet..Etter noen timer begynner magen og rumle og skape seg, og da var den delen igang. Reiste hjem og hang på do mens jeg var kald og varm om hverandre. Tenkte at det sikkert bare var vanlig omgangssyke, men jeg kastet ikke opp.

Neste dag var helt lik, feber og styr.. Holdt senga, avbrutt av turer på do konstant.. Hadde skikkelig store magesmerter tidvis, som om det var tarmen som hadde vondt når noe passerte. Hadde 39 i feber søndag kveld. Sov dårlig begge disse nettene, våknet helt gjennomsvett og ekkel.

Mandag var det likt, tirsdag litt bedre trodde jeg men da jeg gikk på butikken var det som om muSkller i armer og bein var helt gele, kaldsvettet og ble kjempekvalm. Kom meg hjem..

Igår var det det samme men kombinert med massivt migreneanfall. Veldig mye kvalme.

Idag føler jeg meg helt grei, men magen skaper seg like mye og jeg har ingen matlyst..

Jeg er ikke en person som pleier og bli syk sånn, så for meg er denne ligginga såå kjedelig, prøver meg på jobb imorgen og ser om det funker, men skjønner ikke hva jeg feiler..

Ingen forkjølelse, ingen oppkast, føler jeg mangler sånne typiske symptomer.. Virker ikke smittsomt heller, er bare jeg som har fått det og jeg tenkte på om det kunne være maten på lørdag men jeg og vennene og sambo spiste jo det samme..

Blæ, syk er kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om det er noe "som går". En kollega av meg har klaget over kvalme i et par dager nå, uten at det er blitt til noe mer. Selv har jeg også gått rundt med litt sånn småuggen mage i noen dager.



Anonymous poster hash: a595e...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som "mild utgave" av omgangssyken da. Må ikke kaste opp av den, og kan vare opp til en uke.

Du har jo resten av symptomen på det ..

Anonymous poster hash: ba246...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...