Gå til innhold

Hva ville dere gjort i denne situasjonen?


Eira.

Anbefalte innlegg

Ehm, det har seg slik at jeg overnattet hos en jeg er litt forelsket i i natt. Jeg har veldig uregelmessig mens, men ettersom jeg nettopp ble ferdig med den, tenkte jeg at dette ikke var noe å tenke på. MEN der tok jeg feil. I dag tidlig, da han var i dusjen, merket jeg en del små flekker på lakenet hans der hvor jeg hadde ligget... Heldigvis ikke store, og mest sannsynlig har de ikke trukket inn i madrassen. Var sikkert noe resteblod som kom når vi hadde sex:/

Det kan ha kommet av sexen også, ettersom jeg merket jeg var fryktelig sår og vond i dag tidlig. Men uansett er det flaut. Og det som er enda verre, er at da jeg oppdaget flekkene tok jeg et håndkle og forsøkte å skrubbe de bort (funka ikek kjempebra, heh). Da han kom inn på rommet igjen turte jeg ikke si noe ettersom en av de han bor med var rett ved siden. Og så måtte vi dra, og da fikk jeg heller ikke sagt noe...

Greia nå er at jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal gjøre. Hva er teitest: Late som ingenting (men når han finner håndkle skjønner han jo at jeg har sett flekkene selv), eller sende en litt humoristisk melding å beklage for flekkene i senga? Jeg vil egentlig gå for det siste , men vet jeg er litt sosialt tilbakestående når det kommer til det motsatte kjønn, så noen innspill hadde jeg absolutt satt pris på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke sagt noe og satset på at han var voksen nok til å skjønne at sånt skjer;-) Er bare å hive laknet i vaskemaskinen det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å la det passere, han skjønner nok at du synes det var litt pinlig, og det er jo ingenting å bry seg om. Det synes nok ikke hab heller Anonymous poster hash: fa2ff...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om dere er voksne bør han vite såpass at blod i senga kan forekomme når man har damer på besøk:P Synes det var dødsflaut da jeg hadde hatt lekasje om natta en av de første gangene jeg sov over hos daten min, men nå har vi vært sammen i over 4 år så han tok det tydeligvis ikke så tungt :laugh:

Så med mindre han spør om det så trenger du ikke si noe, ellers sier du det jo bare som det er.



Anonymous poster hash: 63952...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, tusen takk for svar!:)

Jeg droppet å sende melding, satser på at han ikke synes det er verdens undergang! Det er jo en normal greie, men likevel veldig flaut når han ser at jeg iherdig og uten å lykkes har forsøkt å vaske bort disse flekkene... Haha, uff. :rodme:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...