Gå til innhold

Pene kjendiser! Eller..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe tenk å dra meg seg henne hjem fra byen, også er det ikke samme dama når du vånker :fnise:

Forøvrig er jeg enig i poenget i tråden! Synes at kjendiser veldig ofte ser helt normale ut. De fleste er ikke slik at man hadde snudd seg etter dem på gata, mens de fremstilles sånn. Takket være sminke, photoshop og fototeknikk så ser de jo helt "breathtaking" ut.

Synd at vanlige jenter prøver å leve opp til noe som er så godt som uoppnåelig..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes Angelina Jolie har blitt litt gammel og tynn, men hun har alltid vært naturlig pen, google "young angelina jolie"..jeg synes iallfall hun var veldig pen allerede som ung:)

Edit: Må bare legge til at det ikke er noe galt i å være gammel, men man blir jo gjerne litt mindre wow-vakker enn når man er ung:P Er mest at hun har blitt så tynn som jeg synes er dumt for utseendet hennes da. Man kan jo også google "angelina jolie without makup", hun ser ganske bra ut da også ;)

Endret av SoftKitty
  • Liker 1
Gjest melisnam
Skrevet

Angelina Jolie har alltid vært sexy for meg. Nå er hun uyolig tynn som gjør henne dratt i ansiktet, men fortsatt pen. Da hun spilte i Tomb Raider var hun fantastisk vakker synes jeg. Egentlig er det godt å se at det er smak og behag. Hun er en av de jeg ser på dom vakrest, likevel er det mange her som ikke synes hun er pen i det hele tatt. Da er det håp for alle ;)

Skrevet

Heidi Klum - aldri skjønt greia.

Vendela Kiresebom - helt vanlig dame for meg, søt og absolutt ikke stygg, men har aldri skjønt at hun liksom skal være så mye penere enn andre kvinner på hennes alder.

Tror veldig mange kjendiser kan bli gjort veldig pene med sminke og 50 andre triks, men uten alt dette ser de helt vanlige ut som alle andre.

Tror de fleste kunne blitt pene om de hadde det kjendisene hadde - personlig trener, kokk, det beste av hudeksperter, frisører, sminkører, folk som kler deg - de har jo det beste av det beste når det kommer til alt. Folk som ser hvilke farger de kler, hvordan øyenbryn som passer til deres ansikt, hårfrisyre som passer til deres ansikt, hvilken måte du burde posere på på den røde løperen slik at det ser best ut i forhold til din kroppsfasong, det finner ikke grenser... Ting andre mennesker aldri en gang tenker over

• Liker 2
Skrevet

Vendela Kirsebom

Ben Affleck

Prisesse Diana

Skrevet

Charlotte Thorstvedt! Manneaktig kjeveparti, kjedelig stil..

Anonymous poster hash: 7fdff...a0d
  • Liker 5
Skrevet

Kim kardashian

Stian blipp

Fotballfrue

Fergie (black eyed peas)

Tone damli

Aldri skjønt greia.

Skrevet

Jennifer Aniston, Rihanna og Sandra Bullock, (ser egentlig ikke mye attraktivt i de, bortsett fra kroppene deres) men de får likevel utrolig mye ros om hvor utrolig sexy de er. Spesielt Sandra Bullock; jeg finner ingenting sexy ved henne.. hun har mange mannlige trekk. Unnskyld meg.. men..

Vi er alle ulike da, noe som er fint :) alle kan finne noen, uansett hvordan man ser ut.

• Liker 1
Skrevet

Hehe tenk å dra meg seg henne hjem fra byen, også er det ikke samme dama når du vånker :fnise:

Forøvrig er jeg enig i poenget i tråden! Synes at kjendiser veldig ofte ser helt normale ut. De fleste er ikke slik at man hadde snudd seg etter dem på gata, mens de fremstilles sånn. Takket være sminke, photoshop og fototeknikk så ser de jo helt "breathtaking" ut.

Synd at vanlige jenter prøver å leve opp til noe som er så godt som uoppnåelig..

Her er jeg 100 prosent enig! Kjendiser er ikke noe annerledes enn oss. De er jo vanlige mennesker under all sminken. De eneste forskjellene på oss og kjendiser er at de mest sannsynlig er mye rikere og så er de berømt. Utseendemessig er vi likestilte, synes jeg. De er jo pakket inn i sminke og photoshoppet... ellers ser de ut som vanlige mennesker.

• Liker 1
Skrevet

Personlig kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor Jennifer Lawrence er kåret til verdens vakreste. For all del, kul jente og jeg liker henne, men verdens mest sexy liksom? Ser ikke den...

Anonymous poster hash: 0e647...038
  • Liker 5
Skrevet

Nydligeste personen jeg vet om er Selena Gomez. Hun er nydelig uten sminke også. Tenk å være så naturlig smellvakker :hjerter: Hun og J.B passer perfekt sammen, håper de er sammen uten at media vet det.

Anonymous poster hash: 1d6fe...e4c

Ikke enig. Hun ser ut som hun er 12 år. Og kommer til å gjøre det lenge. Et eller annet rart med ansiktet.

Anonymous poster hash: 7da1b...e25

• Liker 1
Skrevet

Marilyn Monroe

Anonymous poster hash: 1d97c...d48

• Liker 2
Skrevet

Marilyn MonroeAnonymous poster hash: 1d97c...d48

Leste en artikkel i går som hevder marilyn Monroe hadde utført flere plastiske inngrep :s

Gjest BettyBoop
Skrevet

Leste en artikkel i går som hevder marilyn Monroe hadde utført flere plastiske inngrep :s

ikke overraskende

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ikke enig. Hun ser ut som hun er 12 år. Og kommer til å gjøre det lenge. Et eller annet rart med ansiktet.

Anonymous poster hash: 7da1b...e25

Tenk så ung hun vil se ut når hun er 30 da..

Skrevet

Herregud, jeg skjønner meg ikke på dere. Det er så mange som har nevnt at Angelina Jolie ikke er vakker, men hva faen er vakkert for dere da? Skjer med at dere rakker ned på kjendiser som faktisk er pene som at dere ikke har noe bedre å gjøre.

Men så det er sagt vil jeg bare legge til at jeg ikke syntes Ryan Gosling er særlig kjekk som veldig mange skal ha det til. Men altså, enhver smak (?) Hvorfor fokusere så mye på det negative hele tiden?

Anonymous poster hash: aa63d...61f

• Liker 1
Skrevet

Hehe joda, forstår at det er sminke, men en slik forvandling med kun sminke er litt uvanlig, men ja, profesjonelle (som jo styler kjendisene) kan nok få dette til.

Anonymous poster hash: 80cf3...fbf

Døh, har du sett folk transformere seg til å se ut som en annen person med sminke eller, søk f.eks opp dope2111 på YouTube, hun er syyk til å forandre seg til andre personers utseendet. Forøvrig kan du også se mer ved å søke "makeup transformation" på YouTube i tillegg.

Skrevet

Herregud, jeg skjønner meg ikke på dere. Det er så mange som har nevnt at Angelina Jolie ikke er vakker, men hva faen er vakkert for dere da? Skjer med at dere rakker ned på kjendiser som faktisk er pene som at dere ikke har noe bedre å gjøre.

Men så det er sagt vil jeg bare legge til at jeg ikke syntes Ryan Gosling er særlig kjekk som veldig mange skal ha det til. Men altså, enhver smak (?) Hvorfor fokusere så mye på det negative hele tiden?

Bare fordi du synes Angelina Jolie er pen, så trenger ikke alle andre gjøre det. Dessuten er du jo ikke noe bedre, når du kritiserer utseendet til Ryan Gosling. Er vel ikke noe bedre å kritisere mannlige kjendiser.

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg synes Angelina Jolie er pen, men ikke sånn "ekstremt vakker" slik hun ofte fremstilles som. Veldig mange som er penere enn henne, både blant kjendiser og vanlige folk.

Skrevet

Angelina Jolie, skjønner jeg overhodet ikke at folk synes er så pen

Anonymous poster hash: 433a2...e19

Enig i denne og Miranda Kerr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...