Gå til innhold

Pene kjendiser! Eller..?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kort og greit: Hvilke kjendiser, som ofte blir rost opp i skyene over hvor pene de er, synes du ikke er pene i det hele tatt?

Jeg vil ikke uthenge noen her, eller snakke nedlatende om andres utseende, men her er min liste:

- Julia Roberts

- Jessica Biel

- Miranda Kerr

- Ryan Gosling

- Eva Mendez

Ingen av de jeg nevner på listen min er stygge, men jeg synes det er så rart at enkelte kjendiser blir sett på som 'verdens vakreste', når de i virkeligheten egentlig ser helt normale ut.

Noen andre?

Anonymous poster hash: 44e39...193

enig med den lista. Særlig julia roberts, ikke stygg men max middels.

Endret av kubrak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde han hadde blitt kåra til noe sånn sexy tittel før, kanskje jeg bare surrer.

Ja han er god skuespiller :)

Man kan utstråle noe sexy uten å være veldig pen.. En av de mest sexy mennene jeg vet om har ikke et særlig fint ansikt i mine øyne, kroppen er heller ikke flott. Men det er noe ved han som er hot! Han lukter til og med sexy. Hans egen lukt altså, ikke parfyme eller noe.

Flere som har merket seg dette, og forstår hva jeg mener?

Anonymous poster hash: e7862...64b

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ryan Reynolds. Ble ikke han kåret til verdens mest sexy mann for noen år siden? Pen er han vel, men verdens mest sexy? Langt derifra.

Skrevet (endret)

Cara Delevigne og hennes øyenbryn.

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Skrevet

Kim kardashian...

no-make-kim-kardashian.jpg

Anonymous poster hash: 04cee...93c
  • Liker 6
Skrevet

Han twilight duden. Det kan kun være pga rollen han har i filmen. Han er i mine øyne mindre pen

Anonymous poster hash: ad7ad...da2

• Liker 4
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt greia med Johnny Depp - han er en fantastisk skuespiller, men jeg synes han ser litt slesk/ekkel ut egentlig...

• Liker 5
Skrevet

Fotballfrue og Stian Blipp

Anonymous poster hash: 80afd...8b8

Jeg nekter å tro at fotballfrue blir sett på som vakker. Hun er jo ikke vakker og photoshopper bildene sine veldig mye. Hun er tynn, det er det hun er kjent for, hun er ikke kjent for å være spesielt vakker.

Anonymous poster hash: bc3e3...336

• Liker 5
Skrevet

Brad Pitt. Jeg synes mannen er mindre pen.

• Liker 4
Skrevet

George Clooney.

Aylar.

Anonymous poster hash: 8aaff...976

• Liker 2
Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

enig med den lista. Særlig julia roberts, ikke stygg men max middels.

Julia Roberts ser ut som om hun er har vært forkjølet hele sitt liv og konstant er på gråten

Endret av Mephobia
  • Liker 4
Gjest Cytosin
Skrevet

Jeg har heller aldri skjønt greia med Johnny Depp - han er en fantastisk skuespiller, men jeg synes han ser litt slesk/ekkel ut egentlig...

Øynene hans er jo helt fantastiske. Og personligheten er kompleks og gåtefull, noe som gjør ham kjekkere i mine øyne.
Twilight-duden syns jeg ikke er spesielt kjekk. Samme med Delevigne, forstår heller ikke hva som er så fint med de øyenbrynene.
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Skrevet

Nydligeste personen jeg vet om er Selena Gomez. Hun er nydelig uten sminke også. Tenk å være så naturlig smellvakker :hjerter: Hun og J.B passer perfekt sammen, håper de er sammen uten at media vet det.

Anonymous poster hash: 1d6fe...e4c
Skrevet

Brad Pitt, Gerard Butler, Therese Johaug, Jonas Gahr Støre(!), Bradley Cooper og Scarlett Johansson.

Anonymous poster hash: 5cd75...211
Skrevet

Nydligeste personen jeg vet om er Selena Gomez. Hun er nydelig uten sminke også. Tenk å være så naturlig smellvakker :hjerter: Hun og J.B passer perfekt sammen, håper de er sammen uten at media vet det.

Anonymous poster hash: 1d6fe...e4c

Oh lord.

Stort sett alle norske kjendiskvinner som visstnok skal være så voldsomt vakre. Et godt eksempel er Tone Damli. Dessuten smiler hun på en veldig unaturlig måte.

Angelina Jolie og Megan Fox er også en gåte. For meg handler det om utstråling. Synes ikke noen av dem er spesielt sjarmerende. Og veldig enig når det gjelder Robert Pattinson! Han ser ut som en av disse mannlige catwalkmodellene som ingen egentlig synes er pene. Bortsett fra at alle synes han er pen... :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke prinsesse Diana var så vakker som alle skulle ha det til. Ikke synes jeg Mette Marit er vakker heller. Og ikke John Travolta.

• Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Scarlett Johansson er jo nydelig! Julia Roberts også! Men enig i at Angelina Jolie er litt oppskrytt.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Harrison Ford og Mel Gibson, er de ansett som pene? Ikke noe for meg hvert fall.

Skjønner hva dere mener med både Johnny Depp og Angelina Jolie, men syns likevel de har noe som gjør at de er sexy og fascinerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...