AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #41 Skrevet 3. oktober 2013 Jostein Bever, ligner litt på en gnager. Anonymous poster hash: bb86c...dbe
Samaysa Skrevet 3. oktober 2013 #42 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 5
anora Skrevet 3. oktober 2013 #43 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Mange kjendiser ser bare gjennomsnittlig ut, men de har profesjonelle makeupartister og stylister klart det utgjør mye. Se bare her på forskjellen sminke kan gjøre: Endret 3. oktober 2013 av anora 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #44 Skrevet 3. oktober 2013 Mange kjendiser ser bare gjennomsnittlig ut, men de har profesjonelle makeupartister og stylister klart det utgjør mye. Se bare her på forskjellen sminke kan gjøre: jesus, er jo faen ikke samma dama omtrent. Anonymous poster hash: 04cee...93c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #45 Skrevet 3. oktober 2013 Mange kjendiser ser bare gjennomsnittlig ut, men de har profesjonelle makeupartister og stylister klart det utgjør mye. Se bare her på forskjellen sminke kan gjøre: Hvem er det? Synes hun var fin på før-bildet også, selv om hun ser mer glamorøs og annerledes ut på etter-bildet. Anonymous poster hash: 4450d...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #46 Skrevet 3. oktober 2013 Det der begynner seriøst å bli gammelt. Synd at det aldri har vært morsomt heller. Slår aldri feil å erte småripsa med den Anonymous poster hash: bb86c...dbe 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #47 Skrevet 3. oktober 2013 Mange kjendiser ser bare gjennomsnittlig ut, men de har profesjonelle makeupartister og stylister klart det utgjør mye. Se bare her på forskjellen sminke kan gjøre: Hva... Dette er ikke sminke. Jeg kan sminke meg omså hvor mye, men slik forandring er ikke vanlig. Sminker meg lite i hverdagen, men hadde ikke sett en slik forandre uansett hvor mye jeg prøvde. Anonymous poster hash: 80cf3...fbf
Samaysa Skrevet 3. oktober 2013 #48 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
anora Skrevet 3. oktober 2013 #49 Skrevet 3. oktober 2013 Hva... Dette er ikke sminke. Jeg kan sminke meg omså hvor mye, men slik forandring er ikke vanlig. Sminker meg lite i hverdagen, men hadde ikke sett en slik forandre uansett hvor mye jeg prøvde. Anonymous poster hash: 80cf3...fbf Jo det er sminke. Klart du ikke hadde klart å sminke deg slik, det er du ikke flink nok til. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #50 Skrevet 3. oktober 2013 Jo det er sminke. Klart du ikke hadde klart å sminke deg slik, det er du ikke flink nok til. Hehe joda, forstår at det er sminke, men en slik forvandling med kun sminke er litt uvanlig, men ja, profesjonelle (som jo styler kjendisene) kan nok få dette til. Anonymous poster hash: 80cf3...fbf 1
Aphrodite Skrevet 3. oktober 2013 #51 Skrevet 3. oktober 2013 Cara Delvinge tror jeg hun heter. Syntes hun er så ekstremt middel, og jeg forstår meg ikke på øyebryna
Magnifique Skrevet 3. oktober 2013 #52 Skrevet 3. oktober 2013 Mange kjendiser ser bare gjennomsnittlig ut, men de har profesjonelle makeupartister og stylister klart det utgjør mye. Se bare her på forskjellen sminke kan gjøre: Oi! Jeg tror jeg aldri har blitt så sjokkert over hva profesjonell sminke og styling kan gjøre. En søt dame uten sminke, uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #53 Skrevet 3. oktober 2013 Nesa ser mye mindre ut på etter-bildet. Men det er ikke bare sminke. Det er også vinkelen bildet ble tatt fra, og hvordan hun sitter. Forskjellen hadde nok ikke sett så stor ut, hvis begge bilder ble tatt i nøyaktig samme posisjon. Anonymous poster hash: 5cd75...211 5
Djungelvrål Skrevet 3. oktober 2013 #54 Skrevet 3. oktober 2013 Angelina Jolie, skjønner jeg overhodet ikke at folk synes er så pen Anonymous poster hash: 433a2...e19 Ikke jeg heller, hun er for mager til å være pen. Når kvinner er for tynne forsvinner mye av femininiteten. 1
Kattefot Skrevet 3. oktober 2013 #55 Skrevet 3. oktober 2013 Nydligeste personen jeg vet om er Selena Gomez. Hun er nydelig uten sminke også. Tenk å være så naturlig smellvakker Hun og J.B passer perfekt sammen, håper de er sammen uten at media vet det. Anonymous poster hash: 1d6fe...e4c Der kom jeg på at Selena Gomez er ei jeg ikke synes er pen i det hele tatt. Hun har et veldig rundt ansikt og ser utrolig ung ut. Er hun søt, ja, men pen og vakker? Nei. Andre jeg ikke helt skjønner oppstyret rundt: Julia Roberts Channing Tatum (greit, kroppen er rimelig digg) Stian Blipp Jenny Skavlan
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #56 Skrevet 3. oktober 2013 Der kom jeg på at Selena Gomez er ei jeg ikke synes er pen i det hele tatt. Hun har et veldig rundt ansikt og ser utrolig ung ut. Er hun søt, ja, men pen og vakker? Nei. Andre jeg ikke helt skjønner oppstyret rundt: Julia Roberts Channing Tatum (greit, kroppen er rimelig digg) Stian Blipp Jenny Skavlan Selena er en av de vakreste jeg vet om,men hun er litt for søt i blant. http://www.youtube.com/watch?v=z5QcySvyFzs Anonymous poster hash: bc3e3...336
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #57 Skrevet 3. oktober 2013 Kim kardashian... Anonymous poster hash: 04cee...93c Det er da strengt tatt et bilde av søstera, Kourtney....... Anonymous poster hash: 5cd75...211
Ixnay Skrevet 3. oktober 2013 #58 Skrevet 3. oktober 2013 Her kan dere se hva sminke kan gjøre, dette ser virkelig ikke ut som samme dama! Jeg tror jeg har sett en film som er bedre enn denne også, men klarer ikke å finne den.. http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w Sikkert mange som kunne sett ut som filmstjerner hvis man bare hadde hatt penger til frisører og make-up artister hver eneste dag....
Samaysa Skrevet 3. oktober 2013 #59 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #60 Skrevet 3. oktober 2013 Her kan dere se hva sminke kan gjøre, dette ser virkelig ikke ut som samme dama! Jeg tror jeg har sett en film som er bedre enn denne også, men klarer ikke å finne den.. http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w Sikkert mange som kunne sett ut som filmstjerner hvis man bare hadde hatt penger til frisører og make-up artister hver eneste dag.... Asians :O Anonymous poster hash: 1c222...c01 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå