AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #1 Skrevet 2. oktober 2013 Kort og greit: Hvilke kjendiser, som ofte blir rost opp i skyene over hvor pene de er, synes du ikke er pene i det hele tatt? Jeg vil ikke uthenge noen her, eller snakke nedlatende om andres utseende, men her er min liste: - Julia Roberts - Jessica Biel - Miranda Kerr - Ryan Gosling - Eva Mendez Ingen av de jeg nevner på listen min er stygge, men jeg synes det er så rart at enkelte kjendiser blir sett på som 'verdens vakreste', når de i virkeligheten egentlig ser helt normale ut. Noen andre?Anonymous poster hash: 44e39...193 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #2 Skrevet 2. oktober 2013 Tone Damli! Jeg vil heller ikke si at hun er stygg, men jeg har tenkt "Hæ?" hver gang jeg har hørt henne nevnt som "Norges peneste". Synes hun er oppskrytt på flere måter. Anonymous poster hash: c0f12...a0c 13
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Miranda kerr Anonymous poster hash: ccd67...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Fotballfrue og Stian Blipp Anonymous poster hash: 80afd...8b8 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Scarlett Johansson! Begriper ikke hvorfor mange mener hun er så nydelig... Miranda Kerr, Blake Lively, Megan Fox, Sophia Bush, Jessica Alba, Amanda Seyfried og Rachel McAdams hører også hjemme på listen. Anonymous poster hash: 7fdff...a0d 7
skyflakes Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Kate Moss, Claudia Schiffer og flere av deres "modellsøstre". De er kule, trendy og har bra kropp, men pene i ansiktet? Jeg ser ikke helt den. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Angelina Jolie, skjønner jeg overhodet ikke at folk synes er så pen Anonymous poster hash: 433a2...e19 10
drue Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Angelina Jolie, skjønner jeg overhodet ikke at folk synes er så pen Anonymous poster hash: 433a2...e19 Den er jeg enig i. Forøvrig syns jeg Miranda Kerr og Tone Damli ER veldig pene. Og Ryan Gosling er jo dritheit
missdior Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Den er jeg enig i. Forøvrig syns jeg Miranda Kerr og Tone Damli ER veldig pene. Og Ryan Gosling er jo dritheit Ryan Gosling er pen, men øyene hans er litt tette 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 http://2.bp.blogspot.com/-CavGXHCkbyA/UGs43VOI4iI/AAAAAAAAAeY/wMCw7jiO3vk/s1600/Miranda-Kerr-no-makeup50756.jpg :s http://image.take40.com/400x300/jessica_alba_no_makeup_400x300.jpg Uten sminke ser de jo verre ut enn "vanlige" jenter uten sminke.. Veldig pen også uten sminke er f.eks Halle Berry og Alexis Bledel! Anonymous poster hash: 7fdff...a0d 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Angelina Jolie, skjønner jeg overhodet ikke at folk synes er så pen Anonymous poster hash: 433a2...e19 Enig! Hun er pen, men langt fra verdens peneste. Derimot synes jeg flere av jentene nevnt i innlegg # 5 er skikkelig pene... Anonymous poster hash: c0f12...a0c
SoftKitty Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Scarlett Johansson! Begriper ikke hvorfor mange mener hun er så nydelig... Miranda Kerr, Blake Lively, Megan Fox, Sophia Bush, Jessica Alba, Amanda Seyfried og Rachel McAdams hører også hjemme på listen. Anonymous poster hash: 7fdff...a0d Jeg synes Scarlett er kjempepen..er noe med leppene tror jeg, også bare er det noe med henne:P Hun har jo neseoperert seg, men hun var søt før det også egentlig, om enn mer "normalt pen" Amanda Seyfried og Blake Lively (også neseoperert..) synes jeg også er innmari pene! Rachel McAdams er jeg enig i. Både Blake og Scarlett har jo kjempefine kropper da, tror de får mye ekstra poeng på penestiverden-skalaen pga det:) 1
SoftKitty Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Forøvrig synes jeg skjønnhet har mye med utstråling å gjøre,noe som sikkert er med på å gjøre at jeg synes Scarlett Johanson er fin. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 2. oktober 2013 #14 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) jeg syns alle som er nevnt her er kjempepene jeg.. men jeg har aldri skjønt hvorfor "alle" alltid har syntes prins William er så kjekk. Og prinsesse Victoria er penere enn prinsesse Madeleine selv om alle syns Madeleine er penest Endret 2. oktober 2013 av BettyBoop 5
Missy1 Skrevet 2. oktober 2013 #15 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skjønner ikk hvorfor folk syns Axel Hennie er kjekk. Eller at han blonde i Torsdag kveld fra nydalen (husker ikke navnet) ble koret til mest sexy, han er ikke noe særlig sexy 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #16 Skrevet 2. oktober 2013 Ryan Gosling.. Ikke spesielt sexy. Victoria Beckham.. Tynn med ballong-pupper. Blake Lively er så uuutroolig overeksponert og kjedelig i mine øyne. Og Kate Hudson er i hvert fall ikke sånn veldig pen.Anonymous poster hash: 44e39...193 2
Gjest Riskjeks Skrevet 2. oktober 2013 #17 Skrevet 2. oktober 2013 Synes en god del kjendiser som blir sett på som supervakre/kjekke i grunnen ser helt vanlige ut. Altså pene, men ikke noe spesielt. Alle gjennomsnittlige jenter kan se flotte ut med den rette sminken/stylingen/klærne (og seff photoshop ). Når man ser privatbilder av kjendiser ser jo de fleste helt vanlige/anonyme ut. Selvsagt er det mange av dem som er godt over gjennomsnittet, men jeg synes flertallet er ganske vanlige, men de blir sett på som mer attraktive pga statusen pluss all hjelpen de får til å se best mulig ut. Jeg synes Sarah Jessica Parker rett og slett er mindre pen... 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #18 Skrevet 2. oktober 2013 jeg syns alle som er nevnt her er kjempepene jeg.. men jeg har aldri skjønt hvorfor "alle" alltid har syntes prins William er så kjekk. Og prinsesse Victoria er penere enn prinsesse Madeleine selv om alle syns Madeleine er penest Veldig enig. William blir bare mer og mer lik faren sin. Madeleine er definitivt oppskrytt. http://svenskdam.se/files/2010/05/prinsessanmadeleine1.jpg Hun minner litt om Siv Jensen Anonymous poster hash: e7862...64b 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #19 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg skjønner ikk hvorfor folk syns Axel Hennie er kjekk. Er det så mange som synes det da? Jeg synes verken det ene eller andre om utseende hans. Men skuespillerprestasjonene: Han er rå! Anonymous poster hash: e7862...64b
Missy1 Skrevet 2. oktober 2013 #20 Skrevet 2. oktober 2013 Er det så mange som synes det da? Jeg synes verken det ene eller andre om utseende hans. Men skuespillerprestasjonene: Han er rå! Anonymous poster hash: e7862...64b Trodde han hadde blitt kåra til noe sånn sexy tittel før, kanskje jeg bare surrer. Ja han er god skuespiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå