Gå til innhold

Mascara-avstemning


Gjest Lilleulv

Hvilken av disse synes du er best?  

  1. 1. Hvilken av disse synes du er best?

    • Dior Show
      17
    • Maybelline Sky High Curves
      10
    • Nye Nivea'n med gummibørsten
      3
    • L'oreal med sånn hvitt som skal på først
      7


Anbefalte innlegg

Den som er best er Kanebo 38 °C' date=' så noen avstemning trengs ikke. Virvel har talt. :tunge1:[/quote']

Jeg bruker også denne fortiden og er ganske fornøyd. Liker at den bare kan vaskes av, men at den er vannfast mot regn, sludd, snø og tårer.MEN jeg liker ikke kosten eller grepet/skaftet på den. Der er den for puslete og dårlig anatomisk utformet. Lâncome Definicile er vel den jeg kommer til å kjøpe igjen, tipper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den med sånn hvitt som skal på først er i hvert fall helt elendig!

JA! L'oreal "Double extensions" er den verste mascaren jeg har prøvd! :veldigsur:

Vippene mine blir klistret sammen til et enese "teppe", og jeg må gå nøye over med tannbørste, (som jeg har til øyevippene), for å få et nogenlunde resultat. Virker som børsten legger på alt for mye på hvert strøk. :frustrert:

Har ikke prøvd de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med vippetang og øyevippebørste i tillegg' date=' men synes jeg får like stusselige vipper.[/quote']

Hadde samme problem selv, men da jeg gikk over til en vannfast mascara forandret det seg. Bruker 100% waterproof fra Rimmel nå (som forøvrig har topper dusenvis av tester), og det er den desidert beste mascaraen jeg har vært borti! Har tre andre venninner som også har gått over til denne, og er superfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker 100% waterproof fra Rimmel nå (som forøvrig har topper dusenvis av tester), og det er den desidert beste mascaraen jeg har vært borti! Har tre andre venninner som også har gått over til denne, og er superfornøyde.

Denne Rimmel mascaren fikk en sekser fra VG for noen måneder siden, og siden tok den helt av i Vita butikkene. Den er veldig billig. Koster rundt 60 kroner, og jeg var litt skeptisk(typisk meg.)men prøvde den for å se, ble ikke så altfor imponert egentlig. Synes børsten var rar, og resultatet var..ja rart..var ikke misssfornøyd heller. Jeg liker mascaraer som gir et naturlig resultat, da jeg har ganske lange øyenvipper fra før av, liker også volum. Synes ikke Rimmel mascaren gav volum..(hvis jeg husker riktig).

Men derimot :-) Estèe Lauders Magnascopic, den liker jeg! Den bruker jeg også.. koster rundt 200 kr.

Husker at denne ble nr to i samme test, og jeg tror Rimmel mascaren vant fordi den var så billig og Lauders dyr i forhold. Så for meg er denne nr 1. :-)

Synes forøvrig at utvalget var dårlig her. Er ikke så misfornøyd med L'oreals double extension...men bruker den ikke.

Har noen prøvd: Helena Rubinstein--> Extravagant Mascara? eller Generous mascara??

Eller Lancomes Definicils mascara eller Eternicils??

Har lyst til å prøve disse.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Har prøvd Rimmel Exaggerate som ikek var vanngfast. Denne var forsåvidt god, men dryssa noe j****. Men det gjør den kanskje ikke når den er vannfast? Må kjøpe ny mascara nå når dior sin var så kjip. Og denne gangen har jeg ikke råd til en dyr en. Men nå har jeg jo erfart at dyrt ikke nødvendigvis er det beste... Har prøvd L'Oreal-mascaraer som har vært bedre for å si det sånn! :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath
Jeg liker Loreal - longtitude.....den er god på mine vipper :sminkedokke:

Clea

Den liker jeg også. Av de i avstemningen liker jeg Diorshow best.

YSL sin er den verste jeg har prøvd noen gang også. Grusom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg synes er bedere enn alle de, er Rimmel Exaggerate. Den er virkelig god og passer vippene mine godt. Det beste er jo at den er så billig. Har aldri opplevd at den har drysset. Gir lange fine vipper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jøss, vi vil bare ha representative utvalg her i kvinneguiden. Skal ikke ha noe som ikke er statistisk signifant altså.. :hoho:

Signifikant heter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg det er mange som snakker om Rimmels Exaggarate mascara her (den ikke-vannfaste), men den er etter min mening helt elendig. Den vannfaste av samme type derimot, er langt bedre (og har forøvrig samme effekt som 100% waterproof, da de inneholder noenlunde like ingredienser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

OK nå gikk jeg å kjøpte meg 100% Water proof mascara... Orka ikke en dag til med dior show, oxo trenger jeg en som er vannfast nå til sommeren. Men når jeg kom hjem så ble jeg litt usikker, er det en som heter exaggerate som er vannfast? som er bedre? Er den god den jeg har kjøpt eller? Hope so... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100% Waterproof mascara er jo den som er vannfast da, det ligger jo tross alt i navnet. Så, du har gjort et bra valg. Men Exaggerate har også en vannfast èn (tror forresten den er gått ut av produksjon, men er ikke bombesikker), som har akkurat samme effekt. Mao, det er i grunnen ett fett om du velger 100% Waterproof eller den vannfaste Exaggerate :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Neineinei, denne ga jo ikke noe volum i det hele tatt!! :frustrert: OFF, nå er jeg lei av å prøve andre mascaraer.... Jeg går tilbake til L'Oreal sine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke RIMMEL mascaren gav volum..er faktisk fornøyd med en lipstick jeg kjøpte fra d merket...FLIRT..den fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleulv
Synes heller ikke RIMMEL mascaren gav volum..er faktisk fornøyd med en lipstick jeg kjøpte fra d merket...FLIRT..den fungerer..

Jepp den har jeg oxo! Hvis du mener fargen flirt... shine temptation eller noe heter de vel. Kjempegode, men går fort av da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil prøve en god mascara så bør du prøve magna som jeg tidligere har nevnt! :-) Neste gang du skal ha deg en..

Nå vet jeg ikke om du liker "naturlige" vipper, eller mye volum og lengde.

Den gir volum+lengde+skiller vippene..

Rimmel Ja..bruker egentlig ikke det merke..men "Flirt'n" er fin..går av ja..har den rosa fargen også..den pastell rosan..lyse rosan..hehe..den lukter så godt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 100% Waterproof gir ikke volum i det hele tatt. Det har jeg heller ikke sagt. Det den derimot bidrar med, er å få en ordentlig fin curl på vippene når man bruker vippetang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hvis du vil prøve en god mascara så bør du prøve magna som jeg tidligere har nevnt!  :-)  Neste gang du skal ha deg en..  

Nå vet jeg ikke om du liker "naturlige" vipper, eller mye volum og lengde.

Den gir volum+lengde+skiller vippene..

Rimmel Ja..bruker egentlig ikke det merke..men "Flirt'n" er fin..går av ja..har den rosa fargen også..den pastell rosan..lyse rosan..hehe..den lukter så godt.. :wink:

Hmmm kanskje jeg skal prøve den.. Jeg har naturlig lange vipper, men liker mascarer som gir meg volum og enda mer lenge. Jeg digger Lash architect fra l'oreal. det eneste minuset med denne er at den tørker ut så fort :-? Mye koster Magnaen da? Jeg vet ikke om jeg har råd til nok en mascara nå :cry: Får vel gå med stusselige vipper helt til jeg får feriepenger *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...