Gå til innhold

Har du noen ganger hatt sex for å oppnå fordeler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, har du noen gang hatt sex med en annen person for å oppnå fordeler? Bedre lønn i jobben? Bedre karakter på skolen? Betalt husleie eller strøm? etc.?

Hvis ja, angrer du på det i dag?



Anonymous poster hash: e5e2f...08f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex med eksen når vi var sammen mye får å slippe å høre på syte hennes. Det blir jo en fordel.



Anonymous poster hash: 9639f...a4e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon kalles det.

Det er det nok pr. definisjon. Men tror det foregår en del.

Hvor går egentlig grensen for "prostiusjon" på byen?

Hvis en jente f.eks. sier til en gutt: Hvis du spanderer en drink på meg og betaler taxien, skal du få bli med meg hjem i natt. Er det prostitusjon?

Anonymous poster hash: e5e2f...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Helt ærlig, har du noen gang hatt sex med en annen person for å oppnå fordeler? Bedre lønn i jobben? Bedre karakter på skolen? Betalt husleie eller strøm? etc.?

Hvis ja, angrer du på det i dag?

Anonymous poster hash: e5e2f...08f

nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er det nok pr. definisjon. Men tror det foregår en del.

Hvor går egentlig grensen for "prostiusjon" på byen?

Hvis en jente f.eks. sier til en gutt: Hvis du spanderer en drink på meg og betaler taxien, skal du få bli med meg hjem i natt. Er det prostitusjon?

Anonymous poster hash: e5e2f...08f

Har aldri hatt sex med en fyr til gjengjeld for at han spanderte en drink på meg. Om jeg hadde sex med han etter han gjorde det var det for andre grunner. Er bare menn som tror at det var drinken som resulterte i sexen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt sex med en fyr til gjengjeld for at han spanderte en drink på meg. Om jeg hadde sex med han etter han gjorde det var det for andre grunner. Er bare menn som tror at det var drinken som resulterte i sexen.

Helt enig i det.

Men dette var en tenkt spørsmål. HVIS en jente spør en gutt om dette, vil kan kunne definere dette som prostitusjon?

Enn hvis kona i et ekteskap lover mannen en BJ eller noe annet han ønsker seg høyt, men aldri får, hvis hun "får den veska til kr. 2000"?

Anonymous poster hash: e5e2f...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen jeg oppnår med å ha sex med mannen min, er at jeg får en orgasme, kjenner stor nærhet og er strålende fornøyd etterpå.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Helt enig i det.

Men dette var en tenkt spørsmål. HVIS en jente spør en gutt om dette, vil kan kunne definere dette som prostitusjon?

Enn hvis kona i et ekteskap lover mannen en BJ eller noe annet han ønsker seg høyt, men aldri får, hvis hun "får den veska til kr. 2000"?

Anonymous poster hash: e5e2f...08f

Men dette skjer jo ikke vanligvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skulle ønske det ikke hadde skjedd...



Anonymous poster hash: bda97...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i seg selv er jo en fordel. Men om du mener sex med noen jeg i utgangspunktet ikke hadde pult, med mindre det var for å oppnå noe annet enn god sex, så nei.



Anonymous poster hash: df34a...d70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex fordi det var enklere enn å høre på gnålinga om sex. Dumpa fyren kort tid etter fordi det var en god grunn til at jeg ikke hadde lyst på sex med han.



Anonymous poster hash: 8ff9a...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...