Gå til innhold

hvorfor er jeg så fiksert på kvinnerumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi de er deilige?

Anonymous poster hash: 9367a...334

ja!!!!

men jeg tenner på jenter med små rumper også. Det er helhetsinntrykket som teller vet du!! :-)

Anonymous poster hash: 4a162...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!!!!

men jeg tenner på jenter med små rumper også. Det er helhetsinntrykket som teller vet du!! :-)

Anonymous poster hash: 4a162...6f3

Rumper er rumper. :)

Anonymous poster hash: 9367a...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvorfor er jeg det??

:-)

Anonymous poster hash: 84af3...74d

Fordi du er mann, og for menn er rumper like viktig som personlighet er for kvinner.

Anonymous poster hash: 636cf...10c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

ja hvorfor er jeg det??

:-)

Anonymous poster hash: 84af3...74d

Er da helt normalt for en mann å tenne på rumper på lik linje som å tenne på pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvorfor er jeg det??

:-)

Anonymous poster hash: 84af3...74d

Fordi at du er syk jævel? (Hilsen KG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Ser kvinner på kvinnerumper? Eller kun på menn?

Jeg ser aldri på rumper til menn. Faktisk ser jeg som regel ikke på menn i det hele tatt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ser kvinner på kvinnerumper? Eller kun på menn?

Jeg ser aldri på rumper til menn. Faktisk ser jeg som regel ikke på menn i det hele tatt.

:)

Jeg ser på mannerumper. Jeg er veldig kresen på mannerumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du er mann, og for menn er rumper like viktig som personlighet er for kvinner.

Anonymous poster hash: 636cf...10c

Meooow!

Ser kvinner på kvinnerumper? Eller kun på menn?

Jeg ser aldri på rumper til menn. Faktisk ser jeg som regel ikke på menn i det hele tatt.

:)

Det finnes kvinner som ser på kvinnerumper på samme måte som mange menn ser på kvinnerumper, ja. De kalles lesbiske/bifile.

Anonymous poster hash: 3df47...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Fordi de er fine? Jeg er heterofil jente, men blir fort noen blikk om jeg ser en jente med skikkelig fin rumpe. Ikke noe seksuelt over det, mer "oi hun har vært sykt flink å trene den rumpa!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi de er fine? Jeg er heterofil jente, men blir fort noen blikk om jeg ser en jente med skikkelig fin rumpe. Ikke noe seksuelt over det, mer "oi hun har vært sykt flink å trene den rumpa!".

Så sant! Jeg er også heterofil, men jeg legger fort merke til damer med fine rumper!

Det at de fleste jenter ikke ser på det er tull, det kan da ikke være negativt og være opptatt av fine rumper? Dersom jeg går med venninner og en jente med fin rumpe går forbi er det, det som er temaet for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er fine? Jeg er heterofil jente, men blir fort noen blikk om jeg ser en jente med skikkelig fin rumpe. Ikke noe seksuelt over det, mer "oi hun har vært sykt flink å trene den rumpa!".

Så sant! Jeg er også heterofil, men jeg legger fort merke til damer med fine rumper!

Det at de fleste jenter ikke ser på det er tull, det kan da ikke være negativt og være opptatt av fine rumper? Dersom jeg går med venninner og en jente med fin rumpe går forbi er det, det som er temaet for å si det sånn...

Jada, men forskjellen er vel at dere ikke får lyst til å rive av buksa og stappe kølla hardt inn..

Anonymous poster hash: 636cf...10c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan ihvertfall kritisere deg for ikke å være konsekvent :)

Fordi at du er syk jævel? (Hilsen KG)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jada, men forskjellen er vel at dere ikke får lyst til å rive av buksa og stappe kølla hardt inn..

Anonymous poster hash: 636cf...10c

Nei, fordi vi er jenter og hetero. Men det er da en ganske naturlig reaksjon for en mann. Så lenge du ikke gjør det hver gang du ser en fin rumpe (da får du det travelt og får nok en del misfornøyde jenter med anmeldelser etter deg, naturlig nok), burde det da ikke være noe problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...