Gå til innhold

Hvor fort er det vanlig at en fyr kommer når han blir runka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en jente runker en fyr, hvor fort er det vanlig at han kommer da? Skjønner at det er store variasjoner her, men sånn generelt, hva er mest vanlig? Har drevet på med en fyr en stund, og jeg må ofte runke han i over en time før han kommer. Er litt slitsomt, og langt fra det jeg er vant med fra før av. Så når han endelig kommer bruker han ti minutter på å fingre meg. Jeg tenkte kanskje han kunne være nervøs eller noe og at det kom seg etterhvert, men vi har holdt på en god stund nå, så han burde ikke være nervøs for noe lengre. Han virker ikke nervøs heller. Vi har alltid vært edru når vi har holdt på også. Begynner nesten å lure på om han har noen problemer med ereksjonen. Ofte blir han slapp mens jeg runker han også. Han er i midten av 20 årene, så burde jo ikke være sånn. Eller er dette vanlig? Kjenner jeg blir litt frustrert av dette.



Anonymous poster hash: a1e6b...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han ikke er så glad i handjobs? 1 time hørtes mye ut. Typen kan komme alt i fra 2-10 min med runking, avhengig av hvor lenge jeg drøyer det. Men når det er sagt så bruker jeg skjeldent å runke til han kommer, ender som oftest i en blowjob eller samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste jenter er ikke flinke til å runke. Det er absolutt best og gjøre selv.

Blowjob derrimot er mye bedre..

Anonymous poster hash: 5e8a0...863

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runking er noe som klart føles best når man gjør det selv. Men hvorfor suger du bare ikke pikken hans istedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runke ham i over en time? Du må jo begynne å få noen heftige armmuskler etterhvert :)

Han jeg er sammen med kaller meg runkemester og digger at jeg gjør det og da kommer han etter ganske kort tid, men suging er vel det som er mest populært. Tok forøvrig litt tid å fortjene betegnelsen runkemester men med øvelse, kan det hende at du også kan smykke deg med den tittelen. Om du av ulike grunner ikke ønsker å suge, kan jo dere skaffe noe glidemiddel eller noe sånt. Fukt kan vel ikke slå feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Har du spurt om du gjør det riktig da? Om det er noe med teknikken du kunne endret på? Det er ikke sikkert problemet ligger hos han.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sa til meg at han aldri hadde kommet av at noen andre enn han selv runket han selv om han syntes det var deilig.

Endret av Awzm me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problemet. Med min tror jeg det var en slags mental sperre, det tok meg flere år sammen før han kunne komme av det. Og jeghar ikke hatt problemer med dette før!

Anonymous poster hash: 7e2a8...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til deg som faktisk holder ut over en time!

Her hadde vi bytta til andre aktiviteter etter en 10 minutters tid antakelig, ihvert fall om det ikke så ut til å være noen løsning i sikte ;)

Ikke stress med at han MÅ komme av en håndjobb, varier og lek dere. Om noe ikke funker helt så prøv noe annet ei stund, så kan en evt prøve på nytt litt senere.

Prøv ulike teknikker, varier mellom fast og løst grep, bare hodet eller hele skaftet, osv - og legg merke til hva han liker. Menn liker ikke det samme alle sammen.



Anonymous poster hash: ac480...754
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært borti tre som så godt som aldri kom av å bli runket av andre. Jeg tenkte også nervøsitet hadde noe med saken å gjøre i begynnelsen, men to av dem ble kjærester og den tredje hadde jeg også et trygt elskerforhold til over lang tid. De sa de brukte lang tid når de runket også, og de hadde faktisk alle tre en teori om at de hadde runket for mye og for hardt :fnise: Vet ikke om det er sant, tror mange gutter føler de har runket for mye i livet, hehe.

Jeg klarte å få to av dem til å komme med blanding av suging og runking i evigheter. Nå har jeg aldri tatt tiden, så jeg vet ikke hvor evig det var.

Det var jo også mer et prosjekt enn god sex, ikke rart han blir slapp når man driver på så lenge. Når man er sammen med noen som bruker lang tid på å komme, så er det jo bare å akseptere det og bruke runking og suging bare som forspill, pauseunderholdning og/eller avslutning. Synes det er best sånn, jeg :)



Anonymous poster hash: 2ea43...8f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg tenker jo at det må være jeg som gjør noen feil og ikke strekker til, eller at han ikke tenner skikkelig på meg, og det er ganske surt å tenke på. Hender seg han sier hvordan jeg skal gjøre ting når jeg holder på og. Men så vet jeg jo også at de jeg har runket før har kommet ganske fort, så jeg må jo gjøre noe rett. Vi har ikke kommet så langt som til suging enda, men blir nok snart, så da håper jeg det går bedre da. Hvis ikke blir jeg vertfall nervøs for å ha sex med han. Vil vertfall føle meg dårlig hvis han ikke blir helt stiv engang da.



Anonymous poster hash: a1e6b...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en jente runker en fyr, hvor fort er det vanlig at han kommer da? Skjønner at det er store variasjoner her, men sånn generelt, hva er mest vanlig? Har drevet på med en fyr en stund, og jeg må ofte runke han i over en time før han kommer. Er litt slitsomt, og langt fra det jeg er vant med fra før av. Så når han endelig kommer bruker han ti minutter på å fingre meg. .... Begynner nesten å lure på om han har noen problemer med ereksjonen. Ofte blir han slapp mens jeg runker han også. Han er i midten av 20 årene, så burde jo ikke være sånn. Eller er dette vanlig? Kjenner jeg blir litt frustrert av dette.

Hvorfor spørre når du er inne på svaret (variasjoner).

Hvorfor spørre oss når eieren av kuken garantert vil være til mer hjelp enn oss?

Frustrert sier du? Det er vel der "problemet" ligger, sånn i bunn og grunn. Smått fantastisk at du greier å lage et problem ut av dette, at håndlaget ditt er dårlig/han er litt treg/dere har litt å jobbe med når det gjelder kommunikasjon.

Men det er ganske typisk. Vis meg den mann som starter en tråd her med tilsvarende hjertesukk og problematisering over at han må slikke, tafse, pleie, stryke, knulle og kose med dama en time før hun (endelig) kommer. Krydrer spekulasjonene med at hun er treg, han er frustrert og topper det hele med at det sikkert er han det er noe feil med, føler at han ikke strekker til, og slipper unna med trøsteklemmer og "skjønner deg innmari godt assa"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min sier at vi jenter suger i å runke, så da får jeg heller suge han, for det suger jeg ikke i :nigo:

Men når han runker selv, så må han runke skikkelig lenge før han kommer, og sånn er det når vi har sex også, men for han har det alltid vært sånn og det at han ikke kommer har ingenting å si for sexlivet vårt. Men han kommer ihvertfall da, noe jeg ikke gjør i det hele tatt



Anonymous poster hash: e37b8...8b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg tenker jo at det må være jeg som gjør noen feil og ikke strekker til, eller at han ikke tenner skikkelig på meg, og det er ganske surt å tenke på. Hender seg han sier hvordan jeg skal gjøre ting når jeg holder på og. Men så vet jeg jo også at de jeg har runket før har kommet ganske fort, så jeg må jo gjøre noe rett. Vi har ikke kommet så langt som til suging enda, men blir nok snart, så da håper jeg det går bedre da. Hvis ikke blir jeg vertfall nervøs for å ha sex med han. Vil vertfall føle meg dårlig hvis han ikke blir helt stiv engang da.

Anonymous poster hash: a1e6b...698

Haha, what? Når man først har sex, så kan man vel suge også? Har aldri hørt den der før..

Anonymous poster hash: e37b8...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...