Gå til innhold

Hva sier du etter sexen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Da va godt!" pleier jeg å si :) Trenger ikke noe mer enn det, trenger egentlig ikke det heller :P



Anonymous poster hash: 87f55...403
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da va godt!" pleier jeg å si :) Trenger ikke noe mer enn det, trenger egentlig ikke det heller :P

Anonymous poster hash: 87f55...403

Hvor er du fra? :)

Anonymous poster hash: 0f769...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ONS jeg hadde en gang spurte meg etter sexen om jeg ville gifte meg med ham ^_^

Endret av Ms.Mx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Takk for sexen, du får meg til å komme så sykt lett, du er så fuckings amazing"

Du kommer til å si det samme når du opplever like god sex som meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm a virgin so I wouldn't know. :nigo: men etter at jeg gir meg selv en skikkelig god rundgang, da sier jeg ''åååh fuck'' ''ah det var deilig'' eller ''that was fucking good (på engelsk ofc.)''. High-five til onanering!



Anonymous poster hash: 4dac9...bb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Tja... hele kroppen min snakker.... stryker, koser... armen over brystet hans... håret utover brystkassen hans.. øyne som en mett tiger... blanke som glitrende krystall...

Har aldri vært behov for å bruke mange ord ut av munnen da... hele meg har høyt og tydelig nærmest ropt alt som trenges sies...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss håper han var ironisk

Nah, han var ikke ironisk, men han var nok ikke helt seriøs heller. Var nok mere ment som å antyde at han var villig til å gå langt for å være sammen med meg, men det ble aldri noe mer ut av det. Han var forresten en kjendis

Endret av Ms.Mx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke jeg gjør annet enn at jeg trekker pusten dypt og puster hard ut og kiler han på magen eller ryggen. Trenger vel ikke å si så mye gjør man vel?



Anonymous poster hash: 7fce2...f57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... hele kroppen min snakker.... stryker, koser... armen over brystet hans... håret utover brystkassen hans.. øyne som en mett tiger... blanke som glitrende krystall...

Har aldri vært behov for å bruke mange ord ut av munnen da... hele meg har høyt og tydelig nærmest ropt alt som trenges sies...

Du detaljerer alt du. :P

Anonymous poster hash: 0f769...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...