Gå til innhold

Et annet spørsmål om analsex, klarer dere å ri analt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på dretfylla på fredag og ble med en fyr hjem. Godt igang med forspill og suging kommer jeg på at jeg har mensen (brukte tampong). Jippi, sier fyren, da kan jeg ta deg i ræva OG jeg slipper å bruke kondom ( :glare: ).

Han henter en faske med olivenolje, smører inn og styrer på og begynner. Dritings som jeg var var jeg nok godt bedøvet. Etterhvert ville han at jeg skulle ri han og til han kom, og satte meg oppå han. Jeg var jo som sagt dritings så det var nok ikke den beste ridingen jeg har gjort, men tror det ble bedre etterhvert og jeg red han til han kom, selv om han slet med å komme pga alkoholen.

Har fremdeles dritvondt i ræva og jeg har aldri vært inne på tanken på at jeg skal klare å ri noen analt. Har hatt analsex før altså.

Men klarer dere å ri (heftig) analt?



Anonymous poster hash: 7fdd3...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det klarer jeg ikke, men reagerer mer på at du hadde analsex uten kondom med en fremmed.

Anonymous poster hash: e8dc7...7db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg synes det er vanskelig, men jeg har bare prøvd med en som er ganske stor. Det går kjempetreigt, og det er ikke like godt for min del. Synes kanskje vinkelen blir litt rar,

Liker forøvrig å sitte på toppen å gjøre jobben under vaginalt samleie og får veldig mye nytelse ut av det, så det er ikke viljen det står på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

good girl :-)

Jeg synes det er vanskelig, men jeg har bare prøvd med en som er ganske stor. Det går kjempetreigt, og det er ikke like godt for min del. Synes kanskje vinkelen blir litt rar,

Liker forøvrig å sitte på toppen å gjøre jobben under vaginalt samleie og får veldig mye nytelse ut av det, så det er ikke viljen det står på.



Anonymous poster hash: f8a12...46b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...