Gå til innhold

Menn:Vanlig å gjenoppleve seksuelle opplevelser i søvne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en ny.Jeg vet han er erfaren,men han virket litt nervøs og det var ganske kjapt unnagjort.

Jeg gav ham først en bj, noe han så ut til å like ut ifra ansiktsuttrykket å bedømme, men han laget ingen lyder.

Han ga meg ikke munnsex tilbake.Jeg ble litt skuffet men tenkte om han ikke vil så vil han ikke.

Han var altså ganske stille og "behersket" under hele seansen,og det er der mitt spørsmål kommer inn:

Etter sexen la vi oss til å sove tett inntil hverandre.Senere på natten var jeg våken mens han fortsatt sov og jeg merket at han begynte å lage høylytte lyder og bevege seg. Han klynket som et såret dyr...Det hørtes ut som han fikk orgasme.

Det varte bare noen sekunder før han falt til ro igjen og snorket videre.

Er det vanlig å å gjennoppleve seksuelle opplevelser i søvne,og at man klarer å være mer avslappet og frigjort med å lage lyder osv..da?

(Jeg håper selvfølgelig at det var sexen med meg som fikk ham til å stønne i søvne, men det kan vel være hva som helst..).



Anonymous poster hash: 899ba...118
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ironically me

Tja, kanskje en drøm om det som hendte eller skulle ha hendt? Drømmer kan jo springe i alle retninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han. Du vil ikke få noe konkret svar her inne. Snakk også med han at du skulle ønske han kunne vise litt bedre at han nyter sexen, og at du ønsker å motta oralsex. Communication, girl!



Anonymous poster hash: 6c778...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han. Du vil ikke få noe konkret svar her inne. Snakk også med han at du skulle ønske han kunne vise litt bedre at han nyter sexen, og at du ønsker å motta oralsex. Communication, girl!

Anonymous poster hash: 6c778...267

Jeg er ikke så opptatt av hva han personlig tenkte på når han lå der og KG kan self ikke gi svar på det nei;) Jeg tenkte mer om det er vanlig å ha slike livlige drømmer rett etter sex. Trodde det vanligvis kom om det var lenge siden sist man hadde fått seg noe..

At han ikke vil gi oralsex kan jeg leve med..Har prøvd å få igang noen samtaler rundt hva han liker, osv..men han svarer ofte "vet ikke" og virker litt ukomfortabel med å snakke om sex.

ts

Anonymous poster hash: 899ba...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...