Gå til innhold

Tror nabodama hørte meg skrike i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg faen meg fint i det!!

Jeg og typen driver med BDSM og bor i blokk. Er relativt god isolasjon i veggene og vi holder oss stort sett såpass rolige at det ikke er noen problemer med litt klynking eller små skrik, men i natt gikk det litt heftigere for seg enn vanlig. Jeg skrek at han skulle stoppe, han bare lo og slo meg. Selvsagt er det helt frivillig fra begges sider!!

Men i dag har jeg fått ganske rare blikk fra nabodama. Gikk med sjal for å skjule merkene på halsen, men hadde en skramme på kjeven og den stirret hun veldig på. Hun spurte blant annet om det gikk bra og var veldig tydelig på at hvis det var noe måtte jeg bare komme til henne. Jeg er da ikke dum, så jeg la ganske kjapt sammen to og to, og skjønte at hun nok har hørt nattens aktiviteter.

Isolasjonen i veggene er sånn at man ikke hører særlig mye til vanlig, men om man skjerper hørselen og går inntil en vegg, er helt stille og virkelig hører etter, da hører man det meste som foregår bare ganske dempet. Så hvis man lever som vanlig hører man gjerne bare at det er noe støy som foregår, men hvis man legger øret inntil og fokuserer på støyen, kan man skjelne ord og slikt.

Og hvis nabodama har gjort det, må hun jo tro typen banka meg til blods i går..! Hun er ganske overdramatisk og sladrete av seg og jeg er litt redd for at hun skal ringe politiet eller lignende, eventuelt fortelle det til noen andre.

Tror kanskje de i naboblokka hørte noe også, vi oppdaga at vinduet stod åpent midt i akten..

Faen heller, hva gjør jeg nå? Ringe rundt og si: "Beklager for i går, joda, typen banket meg, men det var helt frivllig, altså! Dere kan komme og se på ballgagsa og håndjernene om dere vil ha bevis :)"???

I ettertid kommer jeg til å le så jævlig av dette, emn akkurat nå er det bare hinsides kjipt!!!



Anonymous poster hash: 5c5e2...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BDSM i blokk ja - det er ikke bare bare.. :fnise:

Hvis du ser det fra naboens synspunkt (minus sladrekjerringtendensene) så skjønner du sikkert at det hun har hørt er en mann som banker dama si mens hun trygler ham om å stoppe - hvilket det jo er. At det er frivillig kan hun umulig forventes å tenke seg. Jeg synes du skal være ærlig med henne; det er ikke noe å vinne på å late som ingenting - da kommer hun hvertfall til å tro at mannen din er en simpel wifebeater. Spørsmålet er vel heller om hun kommer til å tro deg når du forklarer henne hva som egentlig foregår.. Samtidig må dere ta selvkritikk her; INGEN blokker er lydtette, så de heftigste aktivitetene bør man rett og slett vurdere å legge til andre plasser.

Du kan jo sette opp en lapp på utgangsdøra til blokka - "Stønninga og skrikinga fra leilighet xx i x etasje er forbundet med BDSM-aktiviteter; ikke noe å bekymre seg for. Beklager hvis noen finner lydnivået forstyrrende", eller noe i den duren. Kleint der og da (og sikkert noen rare blikk den neste uka) men samtidig veldig oppklarende for naboene :laugh:

Endret av Strixvaria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjip ja, har vært der selv :fnise: Jeg ville bare ignorert det, tar hun eller noen andre det opp igjen får du bare si at det er frivillig og om de hører noe senere får de bare skru opp radioen/tv'en og ikke bry seg om hva andre driver med. Må jo være litt flaut for naboer å innrømme at de faktisk har lyttet etter hva dere holder på med. Hvis hun ringer politiet og de dukker opp får dere sammenligne hvem som har best håndjern ellerno.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde invitert meg selv inn til henne kjapt og bare forklart sannheten veldig overordnet - hun spør jo ikke for å snoke, men fordi hun tror du lever i et helvete. Og det er ganske skremmende og vondt å høre på om man tror noe faktisk er galt.

Det kan også skape problemer for dere den dagen dere får barn, så da er det bedre å innrette seg og avtale at dere ikke skal påføre hverandre merker som er tydelige med klær på(som i ansikt).

Noe alle vil tro om noen skriker stopp stopp og man hører det går voldsomt for seg. Skulle du derimot ha skreket i orgasme og stønnet rett etterpå skjønner de vel mer tegninga - men om du utenom stopp-skrikinga holder kjeft så vil enhver tro at noe er galt.

Jeg har og høylytt sex litt oftere enn jeg planlegger, men jeg skriker jo ikke ord som ellers forbinder med overgrep og ufrivillig vold.

Slutt å skrik høyt, dropp å skrike stopp - og ellers kan du jo klynke og stønne så mye du vil, og ingen vil misforstå.



Anonymous poster hash: ceeb4...c4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok henne til sides og sa det nå nettopp. Hun trodde ikke helt på meg, men jaja :fnise: Får ha litt høylydt sex i dag også, da, og passe på å legge inn noen skikkelige, umiskjennelige nytelseslyder også :danse:

Kjenner jeg gruer meg litt til sladderen, jeg. Denne dama er SLADREKJERRING på høyt nivå. Men jeg vil heller være "hun som tenner på å bli slått" enn at typen skal være "han som slår dama si" så jeg overlever.



Anonymous poster hash: 5c5e2...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjip ja, har vært der selv :fnise: Jeg ville bare ignorert det, tar hun eller noen andre det opp igjen får du bare si at det er frivillig og om de hører noe senere får de bare skru opp radioen/tv'en og ikke bry seg om hva andre driver med. Må jo være litt flaut for naboer å innrømme at de faktisk har lyttet etter hva dere holder på med. Hvis hun ringer politiet og de dukker opp får dere sammenligne hvem som har best håndjern ellerno.

Hallo?? Ikke snu det til at det er nabodama sin feil. Det er ts som har hylt og skreket som en stukket gris midt på natten, da må hun tåle at folk legger merke til det og evt. blir bekymret. For noe pisspreik,

Anonymous poster hash: f5321...3b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo?? Ikke snu det til at det er nabodama sin feil. Det er ts som har hylt og skreket som en stukket gris midt på natten, da må hun tåle at folk legger merke til det og evt. blir bekymret. For noe pisspreik,

Anonymous poster hash: f5321...3b8

Hvor snur jeg det til at det er nabodama sin feil? Hun har allerede fått beskjed om at alt er i orden og i tillegg fått en forklaring fra ts, og skulle hun høre noe igjen trenger hun ikke legge seg oppi det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok henne til sides og sa det nå nettopp. Hun trodde ikke helt på meg, men jaja :fnise: Får ha litt høylydt sex i dag også, da, og passe på å legge inn noen skikkelige, umiskjennelige nytelseslyder også :danse:

Kjenner jeg gruer meg litt til sladderen, jeg. Denne dama er SLADREKJERRING på høyt nivå. Men jeg vil heller være "hun som tenner på å bli slått" enn at typen skal være "han som slår dama si" så jeg overlever.

Anonymous poster hash: 5c5e2...999

Men nå har dere jo vitterlig gitt henne noe å sladre om også da.

Eller for de som ikke sladrer; bekymre seg oppriktig over deg.

Konklusjon; demp deg på kommandoer/responser som ikke høres aksepterende/gledelig ut.

Anonymous poster hash: ceeb4...c4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å smile og virke selvsikker..... vær en kjekkas. Så tenker naboene sitt, muligens at dere pulte og det gikk litt hardt for seg, og så glemmer de hele greien ganske snart. Viser du skam eller noe annet funker det ikke. Drit i å være flau, vær stolt, kåt og glad :)



Anonymous poster hash: 9b3f6...f85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke sagt noenting. hadde politiet kommet på døra. så kunne de få svar til hva vi drev med.



Anonymous poster hash: dafc2...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...