Gå til innhold

Hvor raskt er det egentlig mulig å komme? (Menn)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan dere liksom komme av å bare SE noen dere synes er grisedeilige (feks. bare på et bilde), eller er det slik at dere blir tent, får reisning og "må" finne nærmeste fristed for å "lette på trykket"!

Anonymous poster hash: 6f6e5...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er forskjellig fra person til person. Men er ganske sikker på at ingen kommer bare av å se på noe digg, det ville kanskje ikke vært en normal funksjon?

Ungdommer ville kanskje "lette på trykket" om de hadde blitt såpass tent. Eldre (jeg), hadde klart å beherske meg, tror det kommer av erfaring. Ikke at jeg har hatt så mange sex partnere, men har ihvertfall hatt samleie et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere liksom komme av å bare SE noen dere synes er grisedeilige (feks. bare på et bilde), eller er det slik at dere blir tent, får reisning og "må" finne nærmeste fristed for å "lette på trykket"!

Anonymous poster hash: 6f6e5...3bb

Menn er som kvinner, jo mer tente du får dem jo fortere kommer de og jo hardere kommer de. :) Jeg har aldri kommet uten å være borti pikken i det hele tatt, men jeg klarte ved flere anledninger å snakke eksen til orgasme (snakke!). Hun klarte aldri helt det samme med meg men fikk meg så nære at jeg kom ved lett berøring :) Jeg er helt sikker på at du kan få en mann til å komme uten å bruke noe annet enn stemmen din. Ikke lett, men det går.

Anonymous poster hash: ab9de...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du som mann se et undertøysbilde av en jente du liker, bli tent og så "være nødt" til å nappe loffen? Skal det så lite til er vel egentlig det jeg lurer på...

Anonymous poster hash: 6f6e5...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du som mann se et undertøysbilde av en jente du liker, bli tent og så "være nødt" til å nappe loffen? Skal det så lite til er vel egentlig det jeg lurer på...

Anonymous poster hash: 6f6e5...3bb

Det fins jo noe som heter selvkontroll. De fleste med litt sosiale ferdigheter ser seg ikke nødt til å nappe noe etter et undertøysbilde eller annet selv om de blir tent.

Anonymous poster hash: 98a6b...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en type litt i mine yngre dager og han kom i det øyeblikket jeg kysset han, uten andre berørelser. Siden det ikke var aktuelt med noe mer, så holdt vi ikke på så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er som kvinner, jo mer tente du får dem jo fortere kommer de og jo hardere kommer de. :) Jeg har aldri kommet uten å være borti pikken i det hele tatt, men jeg klarte ved flere anledninger å snakke eksen til orgasme (snakke!). Hun klarte aldri helt det samme med meg men fikk meg så nære at jeg kom ved lett berøring :) Jeg er helt sikker på at du kan få en mann til å komme uten å bruke noe annet enn stemmen din. Ikke lett, men det går.

Anonymous poster hash: ab9de...ce2

Menn er som kvinner, jo mer tente du får dem jo fortere kommer de og jo hardere kommer de. :) Jeg har aldri kommet uten å være borti pikken i det hele tatt, men jeg klarte ved flere anledninger å snakke eksen til orgasme (snakke!). Hun klarte aldri helt det samme med meg men fikk meg så nære at jeg kom ved lett berøring :) Jeg er helt sikker på at du kan få en mann til å komme uten å bruke noe annet enn stemmen din. Ikke lett, men det går.

Anonymous poster hash: ab9de...ce2

Hva sa du? :)

Anonymous poster hash: 89987...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Det fins jo noe som heter selvkontroll. De fleste med litt sosiale ferdigheter ser seg ikke nødt til å nappe noe etter et undertøysbilde eller annet selv om de blir tent.

Anonymous poster hash: 98a6b...a83

Jeg er litt usikker om alle har slik selvkontroll. Han som nå er kjæresten min, måtte gå og "nappe loffen" etter å ha sett meg i undertøy mens jeg skiftet. Dette fortalte han senere, og la til at dersom det ikke var en overhengende fare for at noen andre skulle komme, hadde han tatt meg der og da. Venninnen min har også noen slike historier om sin kjæreste. Så nei, ikke alle har en slik kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker om alle har slik selvkontroll. Han som nå er kjæresten min, måtte gå og "nappe loffen" etter å ha sett meg i undertøy mens jeg skiftet. Dette fortalte han senere, og la til at dersom det ikke var en overhengende fare for at noen andre skulle komme, hadde han tatt meg der og da. Venninnen min har også noen slike historier om sin kjæreste. Så nei, ikke alle har en slik kontroll.

Som jeg skrev, de fleste med litt sosiale ferdigheter. :)

Anonymous poster hash: 98a6b...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluren

Som jeg skrev, de fleste med litt sosiale ferdigheter. :)Anonymous poster hash: 98a6b...a83

Ja, men ikke alle med "litt sosiale ferdigheter" . Kjæresten min har i grunn en grei anseelse is samfunnet, og vet absolutt å te seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...