Gå til innhold

Sliter med at typen kommer for fort fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ikke får noe ut av sakte inn-ut men må ha det fort, og da kommer han alltid innen minuttet! Noen som har opplevd det samme? Bruker ganske lang tid på å komme.. Han slikker, men kunne bare vært fint å komme samtidig for en gangs skyld

Anonymous poster hash: f5f0d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å komme samtidig skjer stort sett bare på film. Det beste du kan gjøre for sexlivet deres er å kvitte deg med den illusjonen.

Ellers finnes det kondomer innsatt med lett bedøvende middel, så han kanskje holder ut litt lengre. Finnes også som krem.



Anonymous poster hash: df422...bf9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å nyte sakte "inn-ut" - prøv å finn stillinger der han treffer g-punktet ditt. Sakte og fast press mot det er nyyydelig.... :)

På siden bakfra er en god stilling til å treffe g-punkt. Det er også en bra stilling for å stimulere klitoris samtidig som dere har sex. Finnes også ymse klitorisvibratorer som kan øke din nytelse, så du kanskje kommer fortere. Flere varianter som holder på plass av seg selv (stropper el.l)



Anonymous poster hash: df422...bf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da også øve seg på å ikke komme så raskt. Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: 6c448...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er viktig for deg, anbefaler jeg deg å øve deg på å komme fortere.

Vet du hvordan man kan øve seg på dette? Alene kommer jeg mye fortere fordi jeg har mye lettere tilgang til klitoris da. Er 18 og 20 forresten

Anonymous poster hash: f5f0d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvordan man kan øve seg på dette? Alene kommer jeg mye fortere fordi jeg har mye lettere tilgang til klitoris da. Er 18 og 20 forrestenAnonymous poster hash: f5f0d...97e

Da er du på rett spor. Inkluder det som funker for deg i samleiet sammen med han. Da kan du selv stimulere klitoris samtidig med penetrering. Legg opp til oppmuntrende og god kommunikasjon og gjør alt for at dere føler dere ønsket i hverandres selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme samtidig skjer stort sett bare på film. Det beste du kan gjøre for sexlivet deres er å kvitte deg med den illusjonen.

Anonymous poster hash: df422...bf9

Gjør det?

Jeg og eksen kom samtidig sånn cirka hver eneste gang - uten noe filmkamera involvert.

Når det kommer til trådstarter, så vil jeg anbefale helt ærlig at du kjøper en penisring til ham. Det gjør oss menn MYE mer utholdende. Denne er for eksempel brukandes: http://www.hetenetter.no/butikk/hjerteformet-penisring/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...