Gå til innhold

Puppespørsmål til gutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme at jeg har litt komplekser for puppene mine. De er veldig store, og er selvfølgelig ikke spretne (tyngdekraft vet dere...). Hva synes gutter om det?

Anonymous poster hash: 3d05b...212

Enig med Coolaid over her. Hengepupper er ofte veldig digg! Skjønner ikke helt hvorfor de "skal" være spretne?

Anonymous poster hash: 0c9f8...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et spørsmål til dere menn som sier at naturlige bryster er best. Hvorfor mener dere det? Er det fordi: 1. Dere er (generelt) imot tukling med kroppen og innlegging av fremmedelementer, dvs. silikon o.l.

2. Dere har hatt nærkontakt med damer både med og uten silikon, og vet med sikkerhet hvilke som har silikon.

Nr. 1. Jeg synes det er greit til å korrigere brystene hvis de er skjeve eller ujevne, men å få silikonimplantater kun fordi man vil ha de større enn slik man har fått dem synes jeg ikke noe særlig om. Det var en tråd om en som ville ha silikon i bakleggene, jeg synes det er like sært, overfladisk og mest av alt unødvendig.

Anonymous poster hash: 77bea...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr. 1. Jeg synes det er greit til å korrigere brystene hvis de er skjeve eller ujevne, men å få silikonimplantater kun fordi man vil ha de større enn slik man har fått dem synes jeg ikke noe særlig om. Det var en tråd om en som ville ha silikon i bakleggene, jeg synes det er like sært, overfladisk og mest av alt unødvendig.

Anonymous poster hash: 77bea...d38

Silikon i leggene? Det var sært, enig der. Jeg er nok enfoldig som trodde alle friske, oppegående mennesker hadde muskler i bena :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere menn som sier at naturlige bryster er best. Hvorfor mener dere det? Er det fordi: 1. Dere er (generelt) imot tukling med kroppen og innlegging av fremmedelementer, dvs. silikon o.l.

2. Dere har hatt nærkontakt med damer både med og uten silikon, og vet med sikkerhet hvilke som har silikon.

Må jeg velge et av svarene dine så blir det alternativ 1. Men helt ærlig så syns jeg pupper er finest naturlig. Det er synd at jenter mener at puppene deres ikke er flotte nok. Som oftest er det ingen eller liten grunn til å operere inn silikon. Enkelte tilfeller er det forståelig, men har stor på tro at mange operere seg fordi de har en fiks ide om at de ikke ser riktig ut. Problemet ligger inni hodet hos mange. Det er veldig trist, fordi tenk på hvor mange flotte deilige par med pupper som er blitt ødelagt av kirugens skapell. Og, silikonpupper kan være flotte de også....men er de nødvendig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...