AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #1 Skrevet 26. september 2013 Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store. Vær ærlig! Anonymous poster hash: d8064...df4
Delfinen Skrevet 26. september 2013 #2 Skrevet 26. september 2013 Pupper hun følte seg vel med uansett hvordan de var. 4
Gjest Arbeider Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Hva er små og hva er litt større? Kunne sikkert tenkt meg litt større, MEN ville ikke vært sammen med en som valgte silikon etter en spørreundersøkelse på KG. 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Hvis gutten ikke hadde likt deg og puppene dine for sånn de er.. så ville vel ikke DU ha valgt han? Anonymous poster hash: e2d6b...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Ts her :-) Jeg vil ikke ha silikon, jeg spør av nysgjerrighet. Vil høre hvordan gutter tenker :-) Så jeg håper at vi kan holde oss til spørsmålet, ikke vri det om til jenters selvtillit. Anonymous poster hash: d8064...df4 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #6 Skrevet 26. september 2013 Om en gutt virkelig er forelsket i en jente, liker han henne uansett, og bryr seg ikke om hennes feil og mangler, eller om komplekser jenta måtte slite med. Men det blir selvfølgelig slitsomt med en jente som klager på at hun er for feit eller har rare pupper i lengden ... Husk på at en gutt ser helheten, mens jenter ser deler ... Anonymous poster hash: cb480...d9c
Botch Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Om jeg var forelsket i en jente hadde det vel vært det samme for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store. Vær ærlig! Anonymous poster hash: d8064...df4 Jeg foretrekker små uten tvil. Og det er mange andre menn som gjør det samme Jeg skal ikke påstå at vi er i flertall men vil tro at noe slikt som 1/5 til 1/8 menn menn foretrekker små fremfor store. Når det kommer til silikon, så er jeg ikke noe fan av å forstørre pupper i det hele tatt. Men i noen tilfeller ser jeg jo at det kan være greit å fikse på formen. Feks hvis du har "tubular" breasts. Men alt som går innenfor normal form er fint. Feks de her syntes jeg var knallflotte Og hvem sier nei til denne jenta? Anonymous poster hash: 984e5...38f 2
Mike Waters Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Vel, jeg liker små pupper så for meg er det en no-brainer. Jeg syntes generellt at kvinner dømmer sine kropper altfor hardt, de fleste menn er ikke så opptatt av detaljene, men de som er det skriker desverre høyt! 1
Panter mannen Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 (endret) Uten klær er små pupper helt klart best. Silikon er uansett turn off. Da er det bedre med naturlig, uansett hvordan de ser ut. Mitt inntrykk er også at dette gjelder flertallet av menn. Formen er dessuten viktigere enn størrelsen. Det er ikke pent når vortene peker mot gulvet. Grunnen til at jeg sa uten klær, er at under en kjole er det jo fint med litt former, men det kan jo fikses med alt mulig slags greier, ikke sant? :-) PS: Hun jenta på bildet var nydelig Endret 27. september 2013 av Panter mannen
Odelsguten Skrevet 27. september 2013 #11 Skrevet 27. september 2013 Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store. Vær ærlig! Anonymous poster hash: d8064...df4 For egen del ville jeg ønsket naturlige pupper. Min kone har langt fra store men naturlige er mye bedre å ta på.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #12 Skrevet 27. september 2013 Jeg er en dame, har født noen barn og har alikevel stram og fin kropp, trener regelmessig, men etter fødslene fikk puppene mine noe skikkelig heng, var bare skinnfiller og brystvortene min hang nedover, og jeg er en ung dame så det var skikkelig kompleks, mannen min sa at han syntes jeg var fin, men han har aldrig tatt mer på puppene min etter at jeg tok silikon, var vel en B- cup før og er blitt en D cup nå. Så tror ikke alltid at gutta går etter det naturlige når det naturlige er horror. Anonymous poster hash: 43caf...888
Panter mannen Skrevet 27. september 2013 #13 Skrevet 27. september 2013 Jeg er en dame, har født noen barn og har alikevel stram og fin kropp, trener regelmessig, men etter fødslene fikk puppene mine noe skikkelig heng, var bare skinnfiller og brystvortene min hang nedover, Anonymous poster hash: 43caf...888 Ja, det er vel det eneste fornuftige argumentet for silikon. Men TS var stolt av sine små pupper. Da er det meningsløst med silikon bare for å få større, når små er finere.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #14 Skrevet 27. september 2013 ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av Anonymous poster hash: d8064...df4 Wow, ja takk! Fine faste pupper av mindre størrelse, en dame som er tilfreds med de og en trang topp uten BH er helt fantastisk.Anonymous poster hash: 95341...3de
KapteinSabeltann Skrevet 27. september 2013 #15 Skrevet 27. september 2013 Så tror ikke alltid at gutta går etter det naturlige når det naturlige er horror. Anonymous poster hash: 43caf...888 Sant nok, men det var jo ikke det TS spurte om heller. Tviler vel på at det er så mange damer med horribelt stygge pupper som er stolt over dem. Er nok også brukbart store mengder white knighting ute og går her...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #16 Skrevet 27. september 2013 For å være helt ærlig, så er jeg usikker. Er egentlig ikke noe fan av silikon, med mindre hun trenger det etter amming eller stort vekttap. Men små pupper er ganske uinteressante. Hvis de er veldig små (sånn som de bildene over her) føler jeg nesten at hun mangler noe. Nå snakker jeg om A-cup. En stor B-cup begynner å ligne på noe. Så jeg tror nesten ikke jeg hadde blitt forelsket i en jente med små pupper i utgangspunktet, ettersom fysisk tiltrekning er viktig. Og det at jeg ofte ikke ser på jenter med små på "den" måten, om dere skjønner. Anonymous poster hash: 1f1b6...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #17 Skrevet 27. september 2013 Jeg har selv pupper som likner veldig på de til hun øverste i innlegg #8, altså såkalt "ikke-eksisterende". Har hatt endel komplekser for det tidligre, men det har aldri vært aktuelt å ta silikon - hvis menn ikke vil ha meg på grunn av det, så er det greit nok, JEG synes selv jeg er ei flott jente, og de små "feilene" får en potensiell kjæreste bare se forbi. Ellers passer vi ikke sammen, jeg kommer ikke til å endre meg. Men jeg er jo bare et menneske, jeg synes det er litt hyggelig når jeg hører om folk som synes det er fint med små bryster... Man hører jo mange sier ting ala "ser ut som en tenåringsgutt", "er ikke ordentlig jente" og så videre - og jeg synes det er ganske leit å høre. Selvsagt har folk ulike preferanser, og det er greit (jeg synes jo heller ikke at alt er attraktivt), men jeg synes folk kan la være å si stygge ting likevel Anonymous poster hash: 9ba93...10e 2
Gjest .-L-. Skrevet 27. september 2013 #18 Skrevet 27. september 2013 Er jeg forelsket så har det ikke så mye å si.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 Synes det er trist når det er ting folk ikke kan gjøre noe med. Jeg skulle gjerne hatt større pupper, men vil jeg ikke ha sillikon så er det ikke stort annet å gjøre enn å bare være som jeg er. Anonymous poster hash: 52197...2be
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Jeg har selv pupper som likner veldig på de til hun øverste i innlegg #8, altså såkalt "ikke-eksisterende". Har hatt endel komplekser for det tidligre, men det har aldri vært aktuelt å ta silikon - hvis menn ikke vil ha meg på grunn av det, så er det greit nok, JEG synes selv jeg er ei flott jente, og de små "feilene" får en potensiell kjæreste bare se forbi. Ellers passer vi ikke sammen, jeg kommer ikke til å endre meg. Men jeg er jo bare et menneske, jeg synes det er litt hyggelig når jeg hører om folk som synes det er fint med små bryster... Man hører jo mange sier ting ala "ser ut som en tenåringsgutt", "er ikke ordentlig jente" og så videre - og jeg synes det er ganske leit å høre. Selvsagt har folk ulike preferanser, og det er greit (jeg synes jo heller ikke at alt er attraktivt), men jeg synes folk kan la være å si stygge ting likevel Anonymous poster hash: 9ba93...10e You go girl Når jeg ser på den jenta der syntes jeg rett og slett bare at puppene passer perfekt med kroppen hennes. Og for meg så er det egentlig det som er det viktige, jeg liker tynne, søte jenter og tynne søte jenter som henne har en kropp som ser best ut med små pupper. Derfor liker jeg også små pupper Anonymous poster hash: 984e5...38f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå