Gå til innhold

Puppespørsmål til gutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrømme at jeg har litt komplekser for puppene mine. De er veldig store, og er selvfølgelig ikke spretne (tyngdekraft vet dere...). Hva synes gutter om det?



Anonymous poster hash: 3d05b...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

naturlige pupper ALL THE WAY. Det er mer energi i naturlige pupper. la de være.

Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store.

Vær ærlig!



Anonymous poster hash: d8064...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha foretrukket naturlige små pupper, da jeg ikke tenner noe særlig på silikonpupper. Selv om jeg er glad i litt store pupper.

Anonymous poster hash: 3eb05...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg har litt komplekser for puppene mine. De er veldig store, og er selvfølgelig ikke spretne (tyngdekraft vet dere...). Hva synes gutter om det? Anonymous poster hash: 3d05b...212

Dama mi har store pupper som henger litt, men jeg elsker pupper, så det gjør ingenting. Jeg tenner på det uansett 8-D

Anonymous poster hash: 3eb05...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små som i C65, og kjæresten min har alltid sagt at puppene mine er perfekte. Jeg er også fornøyd med å ha den størrelsen jeg har. Men jeg spurte han faktisk i går hva han hadde synes om jeg tok silikon, og han sa det at det er min kropp og at han ikke skulle lagt seg borti hva jeg gjorde med den og at han ville fortsatt elsket meg, men at det er mye bedre med naturlige pupper enn silikon.



Anonymous poster hash: 037ab...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over her. Jeg spurte han bare fordi jeg var nysgjerrig og ikke fordi jeg har tenkt å ta silikon. Jeg har uansett frykt for narkose, så noe unødvendig kirurgi (å ta silikon er ikke nødvendig for å leve) er absolutt ikke aktuelt.



Anonymous poster hash: 037ab...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store.

Vær ærlig!

Anonymous poster hash: d8064...df4

Hva med naturlige håndfuller?

Den nærmest unisone fordømmelsen av silikon vet jeg heller ikke om jeg er helt med på. Det kommer mye an på hvordan det er gjort, og hvor mye man legger i. Tror altfor mange tenker Pamela Anderson og den type ting når de hører silikon. Er det gjort ordentlig, kan det rett og slett være umulig å se at det er "fixet på".

Anonymous poster hash: 0c9f8...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med naturlige håndfuller?

Den nærmest unisone fordømmelsen av silikon vet jeg heller ikke om jeg er helt med på. Det kommer mye an på hvordan det er gjort, og hvor mye man legger i. Tror altfor mange tenker Pamela Anderson og den type ting når de hører silikon. Er det gjort ordentlig, kan det rett og slett være umulig å se at det er "fixet på".

Anonymous poster hash: 0c9f8...388

Det er fortsatt en snodig ting å skjære opp brystene for å legge inn ballonger av et syntetisk stoff. Men hvis man føler at det hjelper med et eller annet kompleks så får man gjøre som man vil.

Anonymous poster hash: 77bea...d38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt en snodig ting å skjære opp brystene for å legge inn ballonger av et syntetisk stoff. Men hvis man føler at det hjelper med et eller annet kompleks så får man gjøre som man vil.

Anonymous poster hash: 77bea...d38

Det er en snodig ting å røyke og kjøre bil også.

Anonymous poster hash: 0c9f8...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart på KG. Alle menn her inne misliker silikonpupper! Merkelig at absolutt alle menn jeg har møtt har vært svært fornøyd med puppene mine som er falske som få! :D

Når det er sagt, så synes jeg pupper i alle størrelser kan være fine så lenge de står i stil til resten av kroppen. Mine gjorde ikke det, så jeg fiksa litt på de! De er også veldig gode å ta på og har alle nerver intakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart på KG. Alle menn her inne misliker silikonpupper! Merkelig at absolutt alle menn jeg har møtt har vært svært fornøyd med puppene mine som er falske som få! :D

Når det er sagt, så synes jeg pupper i alle størrelser kan være fine så lenge de står i stil til resten av kroppen. Mine gjorde ikke det, så jeg fiksa litt på de! De er også veldig gode å ta på og har alle nerver intakt! :)

Ser for meg at det kan bli litt awkward i jobbsammenheng og lignende når absolutt alle menn du møter uttrykker hva de syns om brystene dine. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart på KG. Alle menn her inne misliker silikonpupper! Merkelig at absolutt alle menn jeg har møtt har vært svært fornøyd med puppene mine som er falske som få! :D

Når det er sagt, så synes jeg pupper i alle størrelser kan være fine så lenge de står i stil til resten av kroppen. Mine gjorde ikke det, så jeg fiksa litt på de! De er også veldig gode å ta på og har alle nerver intakt! :)

Breast-Implants1-295x300.jpg

Har du tenkt på at de gutta som går etter jenter med store pupper i utgangspunktet er menn som vil ha jenter med store pupper? :)

Selvfølgelig er de fornøyde med brystene dine, hadde de ikke vert det hadde det sikkert ikke vert deg de hadde hilst på i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 984e5...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med naturlige håndfuller?

Den nærmest unisone fordømmelsen av silikon vet jeg heller ikke om jeg er helt med på. Det kommer mye an på hvordan det er gjort, og hvor mye man legger i. Tror altfor mange tenker Pamela Anderson og den type ting når de hører silikon. Er det gjort ordentlig, kan det rett og slett være umulig å se at det er "fixet på".

Anonymous poster hash: 0c9f8...388

Jeg har unaturlige håndfuller. Har altså silikon, men de er små likevel. Jeg tro mange ikke tenker over at det finnes "sånne" silikonpupper også.

De guttene som har vært så heldige å leke med de har uttrykt glede over det. Men det hadde vel de fleste gutter gjort uansett hvordan puppene så ut ;)

Anonymous poster hash: fe61e...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det kan bli litt awkward i jobbsammenheng og lignende når absolutt alle menn du møter uttrykker hva de syns om brystene dine. ;)

Ja, det er det, men jeg overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Ja til pupper i alle størrelser! :hjerte: Kvinnekroppen er veldig pen med både store og små pupper.

Selv har jeg 75C og syns ikke de er store eller små. De er midt i mellom og jeg er superfornøyd. De passer til kroppen min og har fin form.

Jeg er ikke i mot silikon, men jeg syns det er litt trist når venninner legger seg under kniven og betaler 30 K for nye pupper når de var flotte fra før av. Dessuten, og dette sier jeg ikke for å være slem, så mener jeg at naturlige pupper ser og føles mye bedre enn falske. Men selvfølgelig kan jeg forstå og respektere andres avgjørelse om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dere var forelsket i en jente, ville dere foretrukket at jenta hadde litt små pupper som hun var stolt av, eller litt større pupper med silikon? Tenker ikke Linni Meister-pupper, men "normalt" store.

Vær ærlig!

Anonymous poster hash: d8064...df4

Helt ærlig. Jeg foretrekker det naturlige. Men det spiller liten rolle, det er dama som er viktigst. Og at hun viser stolthet over kroppen sin er veldig tiltrekkende :) Små pupper er alltid digg, det er store også. Foretrekker naturlige av begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart på KG. Alle menn her inne misliker silikonpupper! Merkelig at absolutt alle menn jeg har møtt har vært svært fornøyd med puppene mine som er falske som få! :D

Når det er sagt, så synes jeg pupper i alle størrelser kan være fine så lenge de står i stil til resten av kroppen. Mine gjorde ikke det, så jeg fiksa litt på de! De er også veldig gode å ta på og har alle nerver intakt! :)

Jeg er en av de mennene som foretrekker naturlige pupper, det sier jeg høyt. Men det er ikke slik at det ene utelukker det andre. Jeg misliker ikke silikonpupper men syns i de fleste tilfeller at det er en dårlig ide. Nå har jeg ikke fått gleden av å kose med dine, men er sikker på at de er veldig flotte. Det er ikke pupper som gjør dama. Du er ikke dårligere enn andre jenter fordi du har falske pupper. Jeg hadde nok elsket silikonpuppene dine, dersom jeg elsket deg. Jeg har liten tro på at det var nødvendig, og jeg tipper jeg hadde syns de var penere før enn nå... men det betyr egentlig lite når det først er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere menn som sier at naturlige bryster er best. Hvorfor mener dere det? Er det fordi: 1. Dere er (generelt) imot tukling med kroppen og innlegging av fremmedelementer, dvs. silikon o.l.

2. Dere har hatt nærkontakt med damer både med og uten silikon, og vet med sikkerhet hvilke som har silikon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg har litt komplekser for puppene mine. De er veldig store, og er selvfølgelig ikke spretne (tyngdekraft vet dere...). Hva synes gutter om det?

Anonymous poster hash: 3d05b...212

Jeg digger litt "hengete" pupper. Det er naturlig og ser fantastisk sexy ut.....oi, nå fikk jeg veldig lyst å leke med et par....Det er i hvert fall et stort pluss i min bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...