Gå til innhold

Hvor ofte bør man knulle i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sex altfor lite, kanskje 1 gang i uken. Føler jeg kommer til å gå på en smell snart. Hun er lite eksperimentell seksuelt også. Er så mye jeg vil prøve :(

Anonymous poster hash: 0a309...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror man burde ha en partner med likt seksuelt behov som deg selv. Her går det i perioder. Alt fra flere ganger om dagen til en gang hver 14 dag. Livet består av mye mere enn sex.



Anonymous poster hash: e5dec...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi ikke bor sammen så blir det jo ikke hver dag. Men hadde vi bodd sammen hadde vi nok hatt sex hver eneste dag. Nå har vi det hver gang vi møtes. Som er en 3-4 ganger i uken. Synes det er greit, men skulle gjerne hatt oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 12 år og, her går det veldig i perioder. Nå er vi inne i en periode hvor jeg (kvinne) ønsker oftere sex enn mannen, jeg har tatt initiativ nesten daglig den siste måneden. Stort sett får jeg, men noen ganger må jeg ordne opp selv. Men vi har nylig hatt en periode med laber frekvens, det har gått 2-3 uker i mellom noen ganger. Det gjør ingenting, så lenge vi begge er noenlunde tilfredse med det. Vi vet begge at det varierer. Nå nyter jeg bare denne fasen her, og så vet jeg at det roer seg om en stund, og det er ok.



Anonymous poster hash: e7177...4cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en "dårlig uke" rundt 3 ganger. Men som regel 7-10 ganger i uka. Blir ofte litt ekstra knulling i helga. Vi er begge på samme nivå seksuelt. Jeg er ganske eksperimentell og slipper meg løs og nyter virkelig sex så jeg trenger ikke jobbe veldig hardt for å få sex. Merker at jeg blir litt mer gretten dersom det begynner å gå 2-3 dager siden sist og begynner å klage til han da at han ikke lengre vil ha meg.. noe han bare synes er gøy. Vi har vært sammen i over tre år.



Anonymous poster hash: 21cce...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at knuller man for ofte mister man spenningen når et forhold er modent. Hvert knull burde være en overaskelse hvor spenningen er på topp. Å knulle for å knulle ser jeg ikke poenget med.

Endret av OlaP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...