Gå til innhold

Hun vil at jeg skal stimulere klitoris under sex/penetrering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har fått meg en ny partner og hun sa at hun likte/ønsket at jeg skulle stimulere klitorisen hennes under sex. Helt i orden.

Problemet for min del er at jeg synes dette er vanskelig å få til skikkelig da jeg er dårlig på multitasking og føler at det går utover det jeg egentlig holder på med. Hun kom ekstremt hardt og skalv i flere minutter nå sist, når jeg tok henne hardt og dypt bakfra, mens hun selv stimulerte klitoris.

Jeg synes det er greit å stimulere klitorisen hennes når hun rir meg eller jeg ligger ved siden av henne, men føler liksom at det blir ikke helt skikkelig hverken det ene eller det andre når jeg gjør begge deler samtidig. Liker å fingre og slikke henne, men da har jeg fullt fokus på det.

Noen tips? Kanskje jeg bare må øve mer?

Er dette noe dere kvinner generelt setter pris på eller liker dere å ta hånd om dette selv?

Tror ikke det byr på noen store problemer uansett, da hun gav inntrykk av at hun var veldig fornøyd, men jeg vil alltids bli bedre :)



Anonymous poster hash: bf472...e95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er ganske digg hvis gutten tar grep, gir stimuli på en annen måte enn når jeg gjør det selv. Hender noen ganger at han gjør det litt hard eller at det ikke er vått nok, da kan det være litt ubehagelig.. Men sier bare fra i så fall

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt min greie og så at den fikk dårlige anmeldelser i tillegg, men takk for tipset :)

Anonymous poster hash: bf472...e95

Da er det øvelse som gjelder, samt variasjon. Dere trenger jo ikke å gjøre det samme hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske digg hvis gutten tar grep, gir stimuli på en annen måte enn når jeg gjør det selv. Hender noen ganger at han gjør det litt hard eller at det ikke er vått nok, da kan det være litt ubehagelig.. Men sier bare fra i så fall

Kult.

Det er ikke slik at jeg ikke tar på henne under sex. Jeg er ganske lidenskapelig på den måten. Hendene mine er over alt. Men jeg synes det er vanskelig å gi henne den jevne stimulansen på klitoris som jeg tror hun trenger for å få orgasme, samtidig som jeg støter på verdensklassenivå. Da må jeg eventuelt gå over til veldig rolige og grunne støt, slik at hendene mine tar mesteparten av fokuset mitt. Kan sikkert fungere det.

Må vel bare "øve" mer :)

Da er det øvelse som gjelder, samt variasjon. Dere trenger jo ikke å gjøre det samme hver gang.

Jepp. Mer øving. Skal øve i helgen tror jeg :)

Anonymous poster hash: bf472...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sånn enten eller.

Enten så finger han meg, mens jeg ronker han. Og da kommer vi som regel ganske fort og samtidig.

Ellers har vi begge fokus på penetreringen når det er det vi gjør, da er det kun puppene mine han stimulerer :P

Jeg synes det er greit. Blir litt for mye hvis han skulle begynt å stimulere klitoris mens han var oppå meg. Liker ikke fokus på flere ting under akten :)



Anonymous poster hash: caa3e...c31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...