Gå til innhold

Betyr fæle drømmer at noe fælt skal skje?


kamel

Anbefalte innlegg

Jeg drømte en natt her at jeg mistet et smykke i gulvet, anhenget så ut som et dødninghode. Og i natt drømte jeg at moren min hadde forsvunnet og så fikk jeg beskjed om at hun var død. Betyr det at det kommer til å skje? Eller betyr det noe annet? Jeg er litt redd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gresshoppesang

Dersom du har kranglet mye med din mor, vil du kunne fixe dette ved å bli mer selvsikker. Du må rett og slett endre ditt forhold til henne. Dette er hva drømmens symbolske mening er, i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har flere ganger drømt at jeg sitter i en bil som havner i vannet, noen ganger kommer jeg opp, andre ganger ikke.
Det har ikke skjedd på ekte til nå, og ingenting annet "dramatisk" etter å ha drømt de drømmene.
Tror drømmer stort sett kun er drømmer, men det er meg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæle drømmer er nettopp bare det, fæle drømmer. Det kommer ikke til å skje noe fælt.

Jeg tror ikke noe på drømmetyding, drømmer er drømmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg har flere ganger drømt at jeg sitter i en bil som havner i vannet, noen ganger kommer jeg opp, andre ganger ikke.

Det har ikke skjedd på ekte til nå, og ingenting annet "dramatisk" etter å ha drømt de drømmene.

Tror drømmer stort sett kun er drømmer, men det er meg da:P

Sjekk ut om dette er i perioder du sliter med noe følelsesmessig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har nettopp hatt voldsomme mareritt hvor flere jeg kjenner har blitt besatt av demoner og hus har vert hjemsøkt av demoner. Tviler sterkt på at det kommer til å skje, til tross for at drømmene føltes skremmende ekte. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...