Gå til innhold

Operere ansiktet smalere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er selvsagt opp til deg. Jeg forstår tenkningen din men jeg håper du er klar over hvor stor prosedyre det er.

Alle ben i kroppen henger jo sammen i en struktur så du vil ikke kunne "omdefinere ansiktet". I det hele tatt er det langt lettere å "legge til" ting på kroppen kosmetisk enn det er å fjerne. Du vil heller ikke ha muligheten til å rette opp dersom ting går galt eller du ikke er fornøyd.

Det at denne typen operasjoner knapt er tilgjengelig i Europa og USA sier faktisk noe. Hvis du virkelig planlegger dette anbefaler jeg deg å ta en tur til en av de ypperste klinikkene i London, New York eller L.A. og snakke med en kirurg der. Hvis de ikke tilbyr det, vil jeg ikke anbefale deg å gjøre det.

Anonymous poster hash: 270ac...31d

Skal man først gjøre noe sånt så må man selvfølgelig dra dit hvor legene er spesialister på slikt! Ikke til Usa og England. Og hvorfor i all verden skal man forhøre seg med engelske/amerikanske leger men ikke stole på det asiatiske sier? det er rett og slett et fordommer og rasisme utsagn - amerikanere og engelskmenn er bedre enn asiatiske leger bare fordi de er amerikanere og engelskmenn og har vi ikke et slikt tilbud i europa- å nei! da må det være noe galt med prosedyren. For noe tull! Og utrolig trangsynt. Det sier noe at tilbudet ikke er like utbredt i England og usa, ja- legene er gode nok og ikke spesialister i dette feltet. det er det det sier. Asiatiske leger er minst like gode som alle andre. legg fordommene til side, takk.

og man KAN endre strukturen både i kroppen og i ansiktet. gjør litt research før du uttaler deg

Anonymous poster hash: b2e99...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste et sted at jenter fra andre asiatiske land drar til Sør-Korea for å operere seg, fordi de beste kirurgene er der. Og grunnen til at denne typen operasjon er mer utbredt i Asia, spesielt Sør-Korea, er jo at mange i befolkningen der har kraftige kinnben og kantete hake, og at sør-koreanere er opptatt av image.

Selv synes jeg det er fint med markerte eller høye kinnben, men det er et bredt og rundt ansikt jeg ikke liker, og mitt er bredest på midten, i kinnene.

Foreløpig er dette bare en drøm. Jeg har jo ingen penger per i dag.



Anonymous poster hash: 14171...cd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt folk skal henge seg opp i. Et ansikt er pent/stygt UAVHENGIG av at det er smalt eller bredt. Om du er stygg i trynet - sorry altså, men den operasjonen der gjør IKKE susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...