AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #41 Skrevet 22. september 2013 hvorfor stiller ikke du f.eks spm ved folk som nevner ordet "skjellet" her, hvorfor er det en helt grei ting å si til folk? Hadde noen sagt "du ser ut som en blåhval" i andre tråder er det helt klart en ting både jeg og jeg vet andre hadde kommentert at slikt er uhorvelig frekt å si til folk, og det hadde blitt tat tak i på en helt annen måte, det er ingen myte samme hvor hardt du blåser i den fløyta! Jeg stiller ikke spørsmål ved det rett og slett fordi jeg er så vant med å se stygge og tåpelige kommentarer rett mot både tynne og tjukke kropper her inne, at jeg gidder ikke ta tak. Jeg tar dem ikke alvorlig, rett og slett. Sånne type kommentarer anser jeg som trolling. Det er så dumt at jeg gidder bare ikke kommentere, og velger heller å overse dritten. Jeg orker ikke fore trollene her inne. Og jo det er en myte. Både tjukke og tynne får passet like grundig påskrevet her inne og i begge tilfeller er det svært mange stygge kommentarer som slipper i gjennom uten at noen reagerer. Det er ingen forskjellsbehandling. Ute i den virkelige verden gjelder samme regelen; uansett hvilken kropp du har vil du møte folk som ikke synes den er bra nok eller fin nok som den er. Og så er jeg drittlei av at alle tråder om kropp ender i diskusjonen om hvem som har det verst og blir hetset mest. Det er ingen forskjellsbehandling, alle kropper blir kritisert. Det er KG i et trangt lite nøtteskall. Anonymous poster hash: ac7b9...0be 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #42 Skrevet 22. september 2013 Et lite apropos: hvor ofte skjer det at normalvektige eller smålubne folk blir kalt tynne, skranglete eller skjellett? Omtrent aldri, fordi man må være virkelig tynn for å bli kalt tynn. Hvor ofte blir normalvektige, slanke eller til og med tynne kalt kvapsete, småfeite, lubne, utrente osv? Svært ofte, og spesielt her inne på forumet. Hvilken konklusjon kan man trekke av det (bortsett fra at enkelte folk er jævlig frekke)? La meg kommet med en liten brannfakkel av et svar på det: at uansett hvor slank eller tynn du er, finnes det alltid noen som ikke synes du er tynn og fit nok. Tynnhetsen rammer bare tynne mens hetsen mot overvekt rammer faktisk både overvektige, normalvektige og til og med tynne mennesker på grensen til undervekt. Det er nok også litt av grunnen til at det reageres mer på at en tynn atletisk kropp blir ansett for å være lubben med for mye magefett, enn at den kalles skjellett. På samme måte ville nok en tråd om en litt stor kropp ha fått mange uimotsagte innlegg om hvor feit og ekkel den er, mens en kommentar om hvor altfor tynn og beinete den er ville ha fått folk til å våkne. Det blir så absurd at folk våkner fra trolletåka og må kommentere. Anonymous poster hash: ac7b9...0be 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #43 Skrevet 22. september 2013 Alt for tynn og litt for rett i formen. Bena virker som om de ikke har noen muskler. Om hun legger på seg 10 kg og trener bena litt så de blir formet litt så ser hun bra ut Anonymous poster hash: 83c4f...bde
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #44 Skrevet 22. september 2013 Kjempefin kropp, egentlig ingenting å klage på. Ville bare fått bort det veldig lille fettet ved navlen, men vedkommende(du?) burde ikke gå mer ned i vekt likevel. Anonymous poster hash: da6cf...8ca Det er til info ingenting man kan gjøre noe med. Det er genetisk at noen har en bulk under magen. Men til TS: Jeg ville ikke vært så tynn selv. Men for all del, pen kropp Anonymous poster hash: 7ba2d...5ae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #45 Skrevet 22. september 2013 Et lite apropos: hvor ofte skjer det at normalvektige eller smålubne folk blir kalt tynne, skranglete eller skjellett? Omtrent aldri, fordi man må være virkelig tynn for å bli kalt tynn. Hvor ofte blir normalvektige, slanke eller til og med tynne kalt kvapsete, småfeite, lubne, utrente osv? Svært ofte, og spesielt her inne på forumet. Hvilken konklusjon kan man trekke av det (bortsett fra at enkelte folk er jævlig frekke)? La meg kommet med en liten brannfakkel av et svar på det: at uansett hvor slank eller tynn du er, finnes det alltid noen som ikke synes du er tynn og fit nok. Tynnhetsen rammer bare tynne mens hetsen mot overvekt rammer faktisk både overvektige, normalvektige og til og med tynne mennesker på grensen til undervekt. Det er nok også litt av grunnen til at det reageres mer på at en tynn atletisk kropp blir ansett for å være lubben med for mye magefett, enn at den kalles skjellett. På samme måte ville nok en tråd om en litt stor kropp ha fått mange uimotsagte innlegg om hvor feit og ekkel den er, mens en kommentar om hvor altfor tynn og beinete den er ville ha fått folk til å våkne. Det blir så absurd at folk våkner fra trolletåka og må kommentere. Anonymous poster hash: ac7b9...0be Jeg er normalvektig og blir ofte kalt tynn, men noen jenter som elsker å rakke ned på andre har kalt meg kvapsete o.l, selv om jeg absolutt ikke er det. Er bare noen som liker å kalle normalvektige jenter for lubne og kvapsete, og det finnes noen her på KG som gjør det også. Anonymous poster hash: 7ba2d...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #46 Skrevet 22. september 2013 Burde gått litt mer ned i vekt altså. Anonymous poster hash: f86c0...4c9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #47 Skrevet 22. september 2013 Hysterisk . Eneste jeg kan si om kroppen. Både med tanke på fargen og hvordan den ellers ser ut. Anonymous poster hash: eb5cc...d06
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #48 Skrevet 22. september 2013 Burde gått litt mer ned i vekt altså. Anonymous poster hash: f86c0...4c9 Idiot. Anonymous poster hash: d5a3d...9df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå