AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? 2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? 3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? 4. Hva synes du om den? Helt ærlig! Anonymous poster hash: ee1cf...d4f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 er det deg? Anonymous poster hash: fa74c...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 At den har fin fasong, fin hud, fine bein.. Litt tynn kanskje mn absolutt fin og det er helt ærlig! Anonymous poster hash: b1af6...2c8 1
ssecret Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 (endret) Kjempefin kropp! Slank, fine pupper, trent. Jeg hadde vært kjempefornøyd med den Edit: Er enig med brukeren over her. Bitte litt tynn hvis jeg skulle peke ut noe Endret 22. september 2013 av ssecret
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Anonymous poster hash: ee1cf...d4f 1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? Nei. 2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? Veldig tynn og minner om et skjelett. 3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? Pinne. 4. Hva synes du om den? Helt ærlig! Jeg synes det er veldig fint med synlige kragebein feks, men dette blir i det tynneste laget. Det ser ut som et bein rangel og jeg likte ikke midjen. Få litt mer kjøtt på kroppen, så er det en fin kropp Anonymous poster hash: db5b5...18b 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Glemte fin midje og bryst. Kroppsfasong.. hmm lang og slank Anonymous poster hash: b1af6...2c8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Litt skral, men veldig fin hud og ikke minst hudfargen. Hvorvidt jeg ville vært fornøyd eller ikke kan jeg ikke svare på. Anonymous poster hash: 9fcb5...2ee
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Kroppsfasong er vel ganske så plankete? Ikke særlig former eller innsving, selv om det jo er litt midje der. Anonymous poster hash: 9fcb5...2ee 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? Hele, syns den ser veltrent ut. 2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? Ville ikke vært misfornøyd med noe, men ville kanskje ikke gått ned mer i vekt. 3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? Tynn/atletisk. Høy. 4. Hva synes du om den? Helt ærlig! Helt ærlig har jeg ikke sansen for høye kvinner, men liker veldig godt at kroppen er veltrent og slank. Ser ut som en dame som holder seg i form og som sikkert også ser bra ut med/uten klær Anonymous poster hash: ee1cf...d4f Anonymous poster hash: 83978...843 3
Gjest Sunshine23 Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Veldg fin kropp, men litt for tynn. Hadde ikke gjort noe om du gikk opp noen få kg. 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? Litt for lubben for min smak 2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? For lav, små pupper 3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? pære lignende 4. Hva synes du om den? Helt ærlig! helt grei men ikke drømmekroppen Anonymous poster hash: ee1cf...d4f Anonymous poster hash: fa74c...ab2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? Nei. 2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? Veldig tynn og minner om et skjelett. 3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? Pinne. 4. Hva synes du om den? Helt ærlig! Jeg synes det er veldig fint med synlige kragebein feks, men dette blir i det tynneste laget. Det ser ut som et bein rangel og jeg likte ikke midjen. Få litt mer kjøtt på kroppen, så er det en fin kropp Anonymous poster hash: db5b5...18b er pinne en kroppsform? Anonymous poster hash: f068e...5a3 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 er pinne en kroppsform? Anonymous poster hash: f068e...5a3 planke da, om du foretrekker det? Det er jo ingen fasong på den kroppen, helt rett med hint av litt midje? Anonymous poster hash: db5b5...18b 3
FantasDick Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 (endret) Jeg ville vært svært fornøyd med; slank kropp, nydelig hud, pene pupper, ser ut som beina er ganske lange og litt trent. Jeg ville vært litt misfornøyd med at hoftene ser smale ut, og muligens er rumpa litt flat også. Vil si fasongen er boyish/søyle/rett. Jeg synes kroppen er nydelig. Edit; hadde vært veldig fornøyd med den flate magen også! Endret 22. september 2013 av FantasDick 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Kjempefin kropp, egentlig ingenting å klage på. Ville bare fått bort det veldig lille fettet ved navlen, men vedkommende(du?) burde ikke gå mer ned i vekt likevel. Anonymous poster hash: da6cf...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Artig å se mange forskjellige svar! Denne kroppen tilhører noen som har vært så og si topptrent (trening opp til 3-5 timer om dagen pga. idrett), men som har vært så og si treningsfri de siste 2 årene. Har gått ifra muskuløs (60 kg) til veldig spinkel (ca. 50 kg) på 1 år. TS Anonymous poster hash: ee1cf...d4f
super-s Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville vært veldig fornøyd med den kroppen. Veldig fine ben! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #18 Skrevet 22. september 2013 Artig å se mange forskjellige svar! Denne kroppen tilhører noen som har vært så og si topptrent (trening opp til 3-5 timer om dagen pga. idrett), men som har vært så og si treningsfri de siste 2 årene. Har gått ifra muskuløs (60 kg) til veldig spinkel (ca. 50 kg) på 1 år. TS Anonymous poster hash: ee1cf...d4f Hvor høy? Anonymous poster hash: da6cf...8ca
AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 Kjempefin kropp, egentlig ingenting å klage på. Ville bare fått bort det veldig lille fettet ved navlen, men vedkommende(du?) burde ikke gå mer ned i vekt likevel. Anonymous poster hash: da6cf...8ca Det fettet er nok bare skyggene, for det er veldig fraværende i virkeligheten og sett fra siden, hehe. Høyden er 1.71 cm. TS Anonymous poster hash: ee1cf...d4f
Gjest BabyBlue Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Ville nok ha ønsket å gå opp noen kg i muskler og fett om jeg hadde den kroppen. Kanskje trent beina litt ekstra. Men ikke en kropp å være misfornøyd med, absolutt ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå