Gå til innhold

Spørsmål ang. kropp! (Bilde)


Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen?

2. Hva ville du ikke vært fornøyd med?

3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har?

4. Hva synes du om den? Helt ærlig!

2w4mnts.jpg



Anonymous poster hash: ee1cf...d4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det deg?



Anonymous poster hash: fa74c...ab2
  • Liker 1
Skrevet

At den har fin fasong, fin hud, fine bein.. Litt tynn kanskje mn absolutt fin :) og det er helt ærlig!

Anonymous poster hash: b1af6...2c8

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kjempefin kropp! Slank, fine pupper, trent. Jeg hadde vært kjempefornøyd med den :)

Edit: Er enig med brukeren over her. Bitte litt tynn hvis jeg skulle peke ut noe

Endret av ssecret
Skrevet

2w4mnts.jpg

Anonymous poster hash: ee1cf...d4f

1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen?

Nei.

2. Hva ville du ikke vært fornøyd med?

Veldig tynn og minner om et skjelett.

3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har?

Pinne.

4. Hva synes du om den? Helt ærlig!

Jeg synes det er veldig fint med synlige kragebein feks, men dette blir i det tynneste laget. Det ser ut som et bein rangel og jeg likte ikke midjen. Få litt mer kjøtt på kroppen, så er det en fin kropp :)

Anonymous poster hash: db5b5...18b

  • Liker 5
Skrevet

Glemte fin midje og bryst. Kroppsfasong.. hmm lang og slank :)

Anonymous poster hash: b1af6...2c8

Skrevet

Litt skral, men veldig fin hud og ikke minst hudfargen. :)

Hvorvidt jeg ville vært fornøyd eller ikke kan jeg ikke svare på.



Anonymous poster hash: 9fcb5...2ee
Skrevet

Kroppsfasong er vel ganske så plankete? Ikke særlig former eller innsving, selv om det jo er litt midje der.



Anonymous poster hash: 9fcb5...2ee
  • Liker 2
Skrevet

1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen? Hele, syns den ser veltrent ut.

2. Hva ville du ikke vært fornøyd med? Ville ikke vært misfornøyd med noe, men ville kanskje ikke gått ned mer i vekt.

3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har? Tynn/atletisk. Høy.

4. Hva synes du om den? Helt ærlig! Helt ærlig har jeg ikke sansen for høye kvinner, men liker veldig godt at kroppen er veltrent og slank. Ser ut som en dame som holder seg i form og som sikkert også ser bra ut med/uten klær :)

2w4mnts.jpg

Anonymous poster hash: ee1cf...d4f

Anonymous poster hash: 83978...843

  • Liker 3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Veldg fin kropp, men litt for tynn. Hadde ikke gjort noe om du gikk opp noen få kg.

  • Liker 5
Skrevet

1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen?

Litt for lubben for min smak

2. Hva ville du ikke vært fornøyd med?

For lav, små pupper

3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har?

pære lignende

4. Hva synes du om den? Helt ærlig!

helt grei men ikke drømmekroppen

Anonymous poster hash: ee1cf...d4f

Anonymous poster hash: fa74c...ab2

Skrevet

1. Hva ville du vært fornøyd med om du hadde denne kroppen?

Nei.

2. Hva ville du ikke vært fornøyd med?

Veldig tynn og minner om et skjelett.

3. Hvilken kroppsform vil du si at denne kroppen har?

Pinne.

4. Hva synes du om den? Helt ærlig!

Jeg synes det er veldig fint med synlige kragebein feks, men dette blir i det tynneste laget. Det ser ut som et bein rangel og jeg likte ikke midjen. Få litt mer kjøtt på kroppen, så er det en fin kropp :)

Anonymous poster hash: db5b5...18b

er pinne en kroppsform?

Anonymous poster hash: f068e...5a3

  • Liker 4
Skrevet

er pinne en kroppsform?

Anonymous poster hash: f068e...5a3

planke da, om du foretrekker det? Det er jo ingen fasong på den kroppen, helt rett med hint av litt midje?

Anonymous poster hash: db5b5...18b

  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg ville vært svært fornøyd med; slank kropp, nydelig hud, pene pupper, ser ut som beina er ganske lange og litt trent.

Jeg ville vært litt misfornøyd med at hoftene ser smale ut, og muligens er rumpa litt flat også.

Vil si fasongen er boyish/søyle/rett.

Jeg synes kroppen er nydelig.

Edit; hadde vært veldig fornøyd med den flate magen også!

Endret av FantasDick
  • Liker 3
Skrevet

Kjempefin kropp, egentlig ingenting å klage på. Ville bare fått bort det veldig lille fettet ved navlen, men vedkommende(du?) burde ikke gå mer ned i vekt likevel.



Anonymous poster hash: da6cf...8ca
  • Liker 1
Skrevet

Artig å se mange forskjellige svar! Denne kroppen tilhører noen som har vært så og si topptrent (trening opp til 3-5 timer om dagen pga. idrett), men som har vært så og si treningsfri de siste 2 årene. Har gått ifra muskuløs (60 kg) til veldig spinkel (ca. 50 kg) på 1 år.

TS



Anonymous poster hash: ee1cf...d4f
Skrevet

Jeg ville vært veldig fornøyd med den kroppen. Veldig fine ben!

  • Liker 1
Skrevet

Artig å se mange forskjellige svar! Denne kroppen tilhører noen som har vært så og si topptrent (trening opp til 3-5 timer om dagen pga. idrett), men som har vært så og si treningsfri de siste 2 årene. Har gått ifra muskuløs (60 kg) til veldig spinkel (ca. 50 kg) på 1 år.

TS

Anonymous poster hash: ee1cf...d4f

Hvor høy? :)

Anonymous poster hash: da6cf...8ca

Skrevet

Kjempefin kropp, egentlig ingenting å klage på. Ville bare fått bort det veldig lille fettet ved navlen, men vedkommende(du?) burde ikke gå mer ned i vekt likevel.

Anonymous poster hash: da6cf...8ca

Det fettet er nok bare skyggene, for det er veldig fraværende i virkeligheten og sett fra siden, hehe.

Høyden er 1.71 cm.

TS

Anonymous poster hash: ee1cf...d4f

Skrevet

Ville nok ha ønsket å gå opp noen kg i muskler og fett om jeg hadde den kroppen. Kanskje trent beina litt ekstra. Men ikke en kropp å være misfornøyd med, absolutt ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...