Gå til innhold

er dørene på barsel låst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg allerede svart på et par ganger, klart jeg skal få de kastet ut om de virkelig er så frekke! :) men skulle gjerne sluppet å komme så langt, at jeg slapp å se de. Og det vil neppe være hyggelig for de jeg deler rom med at det blir baluba fordi noen blir jaget ut

Anonymous poster hash: 6d751...e59

Nei, det er jo sant.

Jeg krysser fingre og tær for deg, og håper de ikke dukker opp :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Noen mennesker er merkelige! Det kan da umulig være noe hyggelig å komme på besøk til noen som ikke ønsker å se deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Noen mennesker er merkelige! Det kan da umulig være noe hyggelig å komme på besøk til noen som ikke ønsker å se deg!

Virker ikke som dette er mennesker som bryr seg så mye om det akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare be foreldrene dine og svigers om hjelp til å prate med dem/holde dem unna, da? Er jo ikke verre enn det?



Anonymous poster hash: 1deae...cb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare be foreldrene dine og svigers om hjelp til å prate med dem/holde dem unna, da? Er jo ikke verre enn det?

Anonymous poster hash: 1deae...cb1

Nytter ikke. Jeg har også sendt de link til hjemmesiden til sykehuset mitt hvor det står svart på hvitt at KUN barnefar, barn man har fra før av og besteforeldre får lov å komme på barselbesøk.

Men jeg må vel bare ta det som det kommer.

Anonymous poster hash: 6d751...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan de opererer der du skal føde, men hos meg så fikk jeg mulighet til å gi beskjed på innskrivingen at det er noen personer som IKKE er ønsket, og noen som får komme opp når jeg sier det er greit.

Dette kommer opp som et "NB" memo på dataen til de som jobber der, under fødsel og etter fødsel. Så når noen spør hvor jeg ligger, de oppgir navn så får de enten beakjed om å snu eller om det er greit.

Fikk beskjed om å gjenta mitt ønske når jeg flyttes til eget rom slik at jeg er sikker på at dette fremdeles kommer opp på dataen.

Har du mulighet til noe av det samme? Det er jo ditt valg hvem som skal komme og det har du full rett til. Uønskete personer har ingenting hos deg å gjøre om du ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 27c92...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvordan de opererer der du skal føde, men hos meg så fikk jeg mulighet til å gi beskjed på innskrivingen at det er noen personer som IKKE er ønsket, og noen som får komme opp når jeg sier det er greit.

Dette kommer opp som et "NB" memo på dataen til de som jobber der, under fødsel og etter fødsel. Så når noen spør hvor jeg ligger, de oppgir navn så får de enten beakjed om å snu eller om det er greit.

Fikk beskjed om å gjenta mitt ønske når jeg flyttes til eget rom slik at jeg er sikker på at dette fremdeles kommer opp på dataen.

Har du mulighet til noe av det samme? Det er jo ditt valg hvem som skal komme og det har du full rett til. Uønskete personer har ingenting hos deg å gjøre om du ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 27c92...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, hva ER det med visse mennesker? Har man virkelig så liten respekt for andre at man skal trenge seg på noen som nettopp har vært igjennom en fødsel og trenger ro og hvile og tid til å bli kjent? ! Jeg merker at det koker inni meg av å lese sånt.

Jeg ville så vidt ha besøk av besteforeldre på barsel fordi jeg ville bruke tid på den lille familien min og ikke trenge å tenke på å ordne seg til besøk. Der jeg fødte ønsket de ikke at man hadde besøk av andre enn en snartur av besteforeldre.

Når det er sagt så var vi på barselhotell der det naturlig nok er låst. Jeg vet ikke hvordan det er andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut til at du bør ringe politiet og få dem til å utstede besøksforbud for disse menneskene. Høres jo nesten skummelt ut slik du beskriver situasjonen...



Anonymous poster hash: d5470...0c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig frekt! Forstår at de sikker er ivrig etter å hilse på babyen. Men om dere ikke ønsker at de skal komme mens dere fortsatt er på sykehus har de med å respektere det! Fortell dem bastant at DERE IKKE ØNSKER DEM PÅ BESØK MENS DERE ER PÅ BARSEL! Respekteres ikke dette vil du få noen ansatte eller politi til å vise dem bort.

Anonymous poster hash: efa5c...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selvfølgelig det! Men hvis de ikke låser dørene eller har noen på vakt ved døra (vet at de ikke har vakter, hehe) så kan jo hvem som helst valse inn. Blir de oppdaget så er det bra, men det er jo ikke sikkert :(

Anonymous poster hash: 6d751...e59

Det er ikke uten grunn at en blir bedt om å ikke ta med verdisaker på sykehuset - hvem som helst kan valse inne, og tyverier har vært et problem.

Du bør sørge for å alliere deg med familien din på forhånd. Enten at de holder tett, eller at du alltid har noen hos deg i visittiden som kan geleide disse uvedkomne ut.

Anonymous poster hash: eb394...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan de opererer der du skal føde, men hos meg så fikk jeg mulighet til å gi beskjed på innskrivingen at det er noen personer som IKKE er ønsket, og noen som får komme opp når jeg sier det er greit.

Dette kommer opp som et "NB" memo på dataen til de som jobber der, under fødsel og etter fødsel. Så når noen spør hvor jeg ligger, de oppgir navn så får de enten beakjed om å snu eller om det er greit.

Fikk beskjed om å gjenta mitt ønske når jeg flyttes til eget rom slik at jeg er sikker på at dette fremdeles kommer opp på dataen.

Har du mulighet til noe av det samme? Det er jo ditt valg hvem som skal komme og det har du full rett til. Uønskete personer har ingenting hos deg å gjøre om du ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 27c92...55d

Jeg har allerede svart på akkurat det 2-3 ganger. SELVFØLGELIG skal jeg gi beskjed til de som jobber der om at jeg ikke ønsker besøk av disse :)

Ærlig talt, hva ER det med visse mennesker? Har man virkelig så liten respekt for andre at man skal trenge seg på noen som nettopp har vært igjennom en fødsel og trenger ro og hvile og tid til å bli kjent? ! Jeg merker at det koker inni meg av å lese sånt.

Jeg ville så vidt ha besøk av besteforeldre på barsel fordi jeg ville bruke tid på den lille familien min og ikke trenge å tenke på å ordne seg til besøk. Der jeg fødte ønsket de ikke at man hadde besøk av andre enn en snartur av besteforeldre.

Når det er sagt så var vi på barselhotell der det naturlig nok er låst. Jeg vet ikke hvordan det er andre steder.

Det er ikke lov til å ha besøk av andre enn barnefar, andre barn man har og besteforeldre på mitt sykehus. Men enkelte bryr seg ikke :(

Det høres ut til at du bør ringe politiet og få dem til å utstede besøksforbud for disse menneskene. Høres jo nesten skummelt ut slik du beskriver situasjonen...

Anonymous poster hash: d5470...0c4

Det er ikke sånn at de skal kidnappe ungen da. MEN det kan også hende at dette er tomme trusler fra dem, at de ikke dukker opp men håper at jeg vil la de komme siden de truer med det.

Så utrolig frekt! Forstår at de sikker er ivrig etter å hilse på babyen. Men om dere ikke ønsker at de skal komme mens dere fortsatt er på sykehus har de med å respektere det! Fortell dem bastant at DERE IKKE ØNSKER DEM PÅ BESØK MENS DERE ER PÅ BARSEL! Respekteres ikke dette vil du få noen ansatte eller politi til å vise dem bort.

Anonymous poster hash: efa5c...df0

Ikke alle har respekt programmert inni hjernen sin dessverre :(

Det er ikke uten grunn at en blir bedt om å ikke ta med verdisaker på sykehuset - hvem som helst kan valse inne, og tyverier har vært et problem.

Du bør sørge for å alliere deg med familien din på forhånd. Enten at de holder tett, eller at du alltid har noen hos deg i visittiden som kan geleide disse uvedkomne ut.

Anonymous poster hash: eb394...f54

Har tenkt på akkurat det jeg og, har jo blitt fortalt at man ikke skal ha med verdisaker.

Jeg skal snakke mer med familien ja.

For å ha det sagt så kan det hende at det er tomme trusler disse folka kommer med, at de ikke tør å dukke opp, fordi de VET jo at de ikke får lov.

Anonymous poster hash: 6d751...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...