Gå til innhold

Highwaistbukser på jenter Hot or not.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er noe som damer aldri vil forstå.

Menn driter fullstendig i klærne dersom dama ser bra ut.

Anonymous poster hash: 2f618...a3f

Grunnen til at tråden ble laget var vel at menn klaget over det? Er flere menn i denne tråden som har klaget over det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Grusomt! Rumpa blir lang og stygg, æsj! Foretrekker lave liv, men ikke så lave at man får rørleggersprekk da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke de med knapper og annet tull, men hvis det er en vanlige skinny jeans med høyt liv er det pent, i alle fall på noen.

f.eks:

http://4.bp.blogspot.com/-SrY8p2blmks/URTV71VdjkI/AAAAAAAABSw/RCdxNUAC_7Y/s1600/IMG_2310.JPG

http://www.my-wardrobe.com/nudie/black-high-kai-high-waisted-skinny-jeans-by-nudie-jeans (her kan du se fra alle kanter)

Men når det blir slik: http://3.bp.blogspot.com/-P792dN8HP9w/T__2XnI4KII/AAAAAAAABcQ/uX6t3vgpSq8/s1600/High-Waist-Pant-2.jpg så er det ikke mye fint altså..



Anonymous poster hash: 099b1...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker highwaist-bukser! De er så deilig og det er ufattelig godt å ikke beskymre seg for at g-stringen skal synes når en bøyer seg ned. Synes også det er et pluss at en kan gå med "mage"-topper/gensere uten at det blir for mye :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at tråden ble laget var vel at menn klaget over det? Er flere menn i denne tråden som har klaget over det også.

Hvilken mann i denne tråden har klaget over det?

Anonymous poster hash: 2f618...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal prøve en høylivsbukse. Har brede skuldre og innsvingt midje(noe som passer til slike bukser, i følge denne tråden(?)), men jeg har ikke perfekt formet rumpe....

Frykter å få laaang rumpe i dem, det er derfor jeg har aldri har kjøpt en slik bukse før. Hvordan unngår man det? Synes selv jenter med velformet rumpe får lengre rumpe i slike.....



Anonymous poster hash: 4cbc0...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal prøve en høylivsbukse. Har brede skuldre og innsvingt midje(noe som passer til slike bukser, i følge denne tråden(?)), men jeg har ikke perfekt formet rumpe....

Frykter å få laaang rumpe i dem, det er derfor jeg har aldri har kjøpt en slik bukse før. Hvordan unngår man det? Synes selv jenter med velformet rumpe får lengre rumpe i slike.....

Anonymous poster hash: 4cbc0...1a3

For å unngå å få lengre rumpe er det vel bare å bruke den som en vanlig bukse. Altså, ha toppen og genseren over buksa og ikke inni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med det? Jeg bruker de mye selv, liker at de fremhever midjen. Jeg er litt lav, og synes at vanlige bukser får bena mine til å se korte ut... High waist bukser og høye hæler er supert:)

Hva er i veien med dette?:

http://www.786fashionz.com/wp-content/uploads/2013/08/High-Waist-Skinny-Jeans-2013-Celebrity-Style.jpg

Er på jakt etter slikt, hvor handler du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er kjempefine:) Har bare ett par selv dessverre :(

Jeg er ganske tynn og har små hofter og tynne lår, men det med å markere midjen med slike bukser syns jeg fremhever formene mine. Syns jeg spesielt får fin rompe i de hehe :P Kombinert med en overdel som passer og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne bukser er kule jeg, men ikke "hotte". De er ikke sexy, sånn som highwaist-skjørt er. Men det er nå bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på jakt etter slikt, hvor handler du?

Mener du nøyaktig som på bildene, eller sånn generelt?

Jeg anbefaler American Apparel, men handler også på nastygal.com. Har dog ikke akkurat slike bukser som på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...