Gå til innhold

modningsrier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I hvilken svangerskapsuke fikk du modningsrier og hvor mange dager/uker etterpå fødte du? :)



Anonymous poster hash: d49cf...72a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke vært gravid selv, men kan si noe om ei venninne.

hun fikk vel modningsrier i 6 mnd tror jeg. hun hadde et helt vanlig svangerskap uten spesielle plager. modningsriene (eller kynnere da) var visst ikke kraftige, bare som menssmerter :P



Anonymous poster hash: f02a1...ad7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært gravid selv, men kan si noe om ei venninne.

hun fikk vel modningsrier i 6 mnd tror jeg. hun hadde et helt vanlig svangerskap uten spesielle plager. modningsriene (eller kynnere da) var visst ikke kraftige, bare som menssmerter :P

Anonymous poster hash: f02a1...ad7

Mnd 6??? Det er veldig tidlig da

Anonymous poster hash: d49cf...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kynnere og modningsrier er ikke det samme, btw.

Jeg spør om modningsrier. Fullstendig klar over at det ikke er det samme som kynnere.

Anonymous poster hash: d49cf...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men posteren over som påsto en hadde kynnere fra 6, måned visste det tydeligvis ikke.

Ops ja, beklager :P

Anonymous poster hash: d49cf...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 ca, muligens litt seinere, men husker ikke helt. Det var som veldig vonde menssmerter (bare at det ikke kjentes helt ut som det heller:p) pluss tak i ryggen. Måtte ligge, og var utslått de dagene det holdt på som verst.

Fødte i uke 37.

Endret av MockingJay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modningsriene begynte 39+5, fødte 40+2. Da hadde jeg vonde regelmessige rier i flere timer i strekk, både dag og natt, som plutselig stoppet. Så var det noen timers pause før det begynte igjen. Veeeldig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 39+3 og hadde en natt og dag med regelmessige modningsrier 6 dager før. Ellers masse vonde kynnere gjennom tri 2 og 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...