Gå til innhold

Et lass av fedme


Soyli

Anbefalte innlegg

Flere som ser den dokumentaren på TV2 nå? Stakkars Jørgen Foss :frown: Han virker så grei, morsom, god person :Nikke:

Endret av Soyli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser heller på Honey Boo Boo. De har i hvertfall selvironi og er morsomme..hohoho

Anonymous poster hash: 1d3f7...5ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller på Honey Boo Boo. De har i hvertfall selvironi og er morsomme..hohoho

Anonymous poster hash: 1d3f7...5ea

Har sett på det før... Første gangen bare :hakeslepp: "What the fuck am I watching"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Flere som ser den dokumentaren på TV2 nå? Stakkars Jørgen Foss :frown: Han virker så grei, morsom, god person :Nikke:

ja. Det er synd på han. Virker veldig hyggelig, men stakkars så feit. Skjønner godt at han er litt sutrete, men bra han innser han må gjøre noe for ikke å være så feit mer

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gretten, selvrettferdig type.

Anonymous poster hash: 09eee...204

Fikk et litt annet syn på han nå... Så slem mot familien mann....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy Jørgen, må ikke være så slem mot familien din! :fy_fy: :fy_fy:

Er det ikke naturlig å få ut frustrasjoner på de som står en nærmest?

Når jeg møter motgang er det som regel den stakkars familien min som får gjennomgå :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er sint på familien er nok på grunn av at han var sliten, stresset, irritert. Virket som om han hadde et meget godt forhold til foreldre, søster og stefar.

Det som slo meg var at han valgte å spise joikakaker og potetmos. Men det sier også noe om at maten bør være rask, og sånn er jeg jo selv. Da tyr man selvsagt til enkle løsninger.

Må ærlig si at jeg ikke synes at han er en god representant for overvektige i Norge, men han står på, og har tatt et stort steg mot et bedre liv. Det er ikke bare bare å gjennom en slik operasjon.



Anonymous poster hash: 2998f...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir mektig provosert.

Jørgen Foss. Du kan ikke kreve at KJ skal prate sak og ikke person, når du SELV går ut som PERSON i mediene, og ikke som sak.

*ristepåhodet*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke naturlig å få ut frustrasjoner på de som står en nærmest?

Når jeg møter motgang er det som regel den stakkars familien min som får gjennomgå :fnise:

Jo, det er vel det... Jeg kjenner meg desverre litt igjen jeg også i det :rodme:

Endret av Soyli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første måltidet hans etter operasjonen var joikaker og potetmos, men ikke grønnsaker fordi "det hadde han ikke tid til" .... og da han ble konfrontert med dette av sin mor reagerte han med sinne.

Det er ikke vanskelig å se at det ligger andre ting bak enn "gener". Jeg ønsker han alt godt, jeg håper han finner ut av hvorfor han overspiser, jeg unner INGEN det han går gjennom. Men..... unnskyldninger unnskyldninger unnskyldninger.

Trodde denne dokumentaren skulle handle om at han IKKE hadde unnskyldninger?



Anonymous poster hash: 9823c...86f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror rett og slett at han lyver. Man blir ikke så tjukk om man ikke spiser mer enn man forbrenner. Mannen er Norgesmester i ansvarsfraskrivelse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett at han lyver. Man blir ikke så tjukk om man ikke spiser mer enn man forbrenner. Mannen er Norgesmester i ansvarsfraskrivelse.

Enig. Jeg blir så provosert!!!!

Anonymous poster hash: 9823c...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg syns det er krevende med at tusen mennesker skal ha en mening om hvorfor jeg er så feit som jeg er"

IKKE STILL OPP I EN TIMES LANG SUTRETE DOKUMENTAR PÅ TV2 DA. HALLO er det noen hjemme?!



Anonymous poster hash: 9823c...86f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg får innmari vondt av ham jeg. Det er jo helt tydelig at han sliter med hvem han er og hvordan han ser ut. Syns man burde heie ham fram istedenfor å trykke ham ned.

Han er en sutrepave, men fy flate jeg hadde også sutret og vært sint og frustrert og latt det gå ut over andre i tillegg til meg selv om jeg var ham.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si han taklet de ufyselige ungene svært bra.

Anonymous poster hash: 09eee...204

Enig. Jeg syns synd på ham jeg. Han er jo bare en guttunge, det virker ikke som om folk tenker på det.

Ikke her inne heller, for den del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er faktisk første gang jeg har fått en liten flik av et positivt inntrykk av Jørgen, da jeg leste i avisen et sitat av han "det er ingen som har stått og dyttet pizza og sjokolade ned halsen på meg, det har jeg gjort selv". Selvsagt sa han jo at gener hadde sin del og at problemet var komplekst, men i det minste så var det ikke kun "alle andre" som var skyld i fedmen. Et lite sitat, det er kanskje ikke så mye når man tenker på avis oppslag, nyheter og dokumentaren i dag. Men det er i alle fall den første gangen jeg hører en flik av selvransakelse hos han og ikke at han er "feit og stolt", og at det kun er billig goddis i påsken som har gjort han tykk. Men det sier litt at i all den tid han har vært ute i mediene så er det først i dag jeg ser et slikt sitat av han.

Men det er greit å få et innblikk i hverdagen hans. Det er ikke lett å skille seg ut, uansett om det er på den ene eller andre måten, og jeg tror ikke det på noen måte er behjelpelig med sjikanering og hetsing. Men ja jeg tror i all hovedsak han har rett, når folk ser på han ser de et lass med fett, på samme måte som når folk ser en anorektiker med en BMI på 11 så ser de skjellet og bein sånn er det, og ingen av delene blir en over natten og hvor mye kan en skylde på samfunnet for det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...