Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Da lakker og lir det mot slutten her nede. En helg igjen.- Men det skal bli godt å komme hjem også. Det er flere ting jeg savner, slik som den nye godstolen min og tven da, skal innrømme det. :) Og utsikten min!

Men klager ikke. Det er deilig temperatur midt på dagen, litt kjøligere om morningen og kveldene. Godt jeg har med skikkelige klær og ikke bare sommertøy.

Ikveld har vi hatt quiz- men syns det blir litt mye med ca 15 stk på hvert lag. Ikke vant vi heller. Dvs hvis de hadde hørt på meg, så hadde vi kanskje det, haha. Litt spøk og litt alvor.  ;)  Quiz er faktisk en av mine favorittsysler. 

Og hva er din favorittsyssel for tida? :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, hjertesukka skrev:

Da lakker og lir det mot slutten her nede. En helg igjen.- Men det skal bli godt å komme hjem også. Det er flere ting jeg savner, slik som den nye godstolen min og tven da, skal innrømme det. :) Og utsikten min!

Men klager ikke. Det er deilig temperatur midt på dagen, litt kjøligere om morningen og kveldene. Godt jeg har med skikkelige klær og ikke bare sommertøy.

Ikveld har vi hatt quiz- men syns det blir litt mye med ca 15 stk på hvert lag. Ikke vant vi heller. Dvs hvis de hadde hørt på meg, så hadde vi kanskje det, haha. Litt spøk og litt alvor.  ;)  Quiz er faktisk en av mine favorittsysler. 

Og hva er din favorittsyssel for tida? :hoppe:

Hva? Har du vært der så lenge allerede? Synes du nettopp reiste jeg! :ler: Men, det er sikkert fordi du er innom her av og til :Nikke: 

Kan tenke meg at du gleder deg til å komme hjem til hagen også? Håper rosen du ventet på blomstrer stadig :Nikke: Det er slettes ikke usannsynlig så fint vær som det har vært :) 

Jeg har ingen andre sysler enn hage akkurat nå, så alt som finnes av overskuddsenergi går der - har ikke sjans i havet til å bli klar før vinteren, men får bare gjøre det jeg kan :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rumle skrev:

Hva? Har du vært der så lenge allerede? Synes du nettopp reiste jeg! :ler: Men, det er sikkert fordi du er innom her av og til :Nikke: 

Kan tenke meg at du gleder deg til å komme hjem til hagen også? Håper rosen du ventet på blomstrer stadig :Nikke: Det er slettes ikke usannsynlig så fint vær som det har vært :) 

Jeg har ingen andre sysler enn hage akkurat nå, så alt som finnes av overskuddsenergi går der - har ikke sjans i havet til å bli klar før vinteren, men får bare gjøre det jeg kan :ler: 

Ikke sant. Tida bare fyker avgårde! Og ja, jeg tør nesten ikke tenke på hvordan det ser ut i hagen min. Men, jeg har stor tro på at de New Dawn- knoppene utenfor kjøkkenvinduet står der og lyser mot meg når jeg kommer. Dvs jeg kommer seint om mandagskvelden, så jeg får ta det i øyensyn dagen etter.:overrasket:

Så nå er det siste innkjøp og sånt, moses, jeg er redd kofferten blir tung, ja. Men, besinna meg og dropper markedsturen i dag, og har heller kjøpt meg et par skikkelige solbriller, som jeg har ønska meg lenge. Lurt! :briller:

Høres kjekt ut med pusling i hagen da!! Savner den biten. :wink: Husk at veien blir til mens vi går, vi blir jo aldri "ferdige".:strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Det har du veldig rett i :) Blir spennende å høre hvordan det går med New Dawn-rosen! 

Jaaa! Ser for meg DET floret nå......:rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du handlet noe annet spennende enn solbriller? Nå kom jeg på, kan være verdt å kjøpe med seg krydder, særlig safran og vanilje :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel både mildt og nok regn der du bor til at rosen har sprunget ut. Min Augusta på balkongen og de vanlige potterosene ute har stått i knopp i en måned så det går veldig sakte. Det har vel vært ned mot null om natten innimellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Har du handlet noe annet spennende enn solbriller? Nå kom jeg på, kan være verdt å kjøpe med seg krydder, særlig safran og vanilje :rodmer: 

Takk for tips! Det har faktisk vært litt travelt, er på en slags treningsleir om jeg kan kalle det det, så tiden har løpt. Men lørdag skal jeg ta en skikkelig runde og få tak i diverse, kanskje safran og vanilje. :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralalala.....da er så godt som alle julegaver i boks! Ikke til å tro, men nå har ikke jeg en hel hær å kjøpe til heller da, det skal sies. Og jeg vil påstå at det er ikke noe rælaktig over gavene heller. :rodmer: Juhu! God følelse.

:xpb_knuddel::tree:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Tralalala.....da er så godt som alle julegaver i boks! Ikke til å tro, men nå har ikke jeg en hel hær å kjøpe til heller da, det skal sies. Og jeg vil påstå at det er ikke noe rælaktig over gavene heller. :rodmer: Juhu! God følelse.

:xpb_knuddel::tree:

Åhh så herlig! Jeg sitter akkurat og grubler på julegaver selv, skulle gjerne vært ferdig jeg også! :laugh:

Når reiser du hjem? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Åhh så herlig! Jeg sitter akkurat og grubler på julegaver selv, skulle gjerne vært ferdig jeg også! :laugh:

Når reiser du hjem? :) 

Mandag som kommer. :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt av utvalget på buffeten; - det gjelder å styre unna det mest fristende, for min del kaker! Simpelthen elsker kaker! :rodmer:

Ha en super helg da dere, med eller uten kaker. :)

Balcova 2.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
2 timer siden, hjertesukka skrev:

Her er litt av utvalget på buffeten; - det gjelder å styre unna det mest fristende, for min del kaker! Simpelthen elsker kaker! :rodmer:

Ha en super helg da dere, med eller uten kaker. :)

Balcova 2.jpg

Ha en super helg flotte hjertesukka :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 23.10.2016 den 11.10, Rumle skrev:

God tur hjem :blomst: 

Tusen takk! Og nå er jeg faktisk hjemme! - Jeg skimter noen flotte roser der på utsiden og gleder meg til å stå opp i morgen. 

Reisen gikk fint, men herlighet for en tung koffert jeg presterte! Har jo ikke kjøpt "noenting"! :vetikke::ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker hjerteligst! :hjertesmil:

Det er noe sant i det ordtaket om at "borte bra, men hjemme best". Nå var det bare kjempedeilig å komme hjem til sin egen godstol og godseng. :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...