hjertesukka Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #2481 Del Skrevet 23. juni 2017 God helg og god St Hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juni 2017 #2482 Del Skrevet 23. juni 2017 God St. Hans til deg ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #2483 Del Skrevet 23. juni 2017 2 timer siden, Rumle skrev: God St. Hans til deg ogsaa! Takk, nå blei kvelden ikke akkurat som på gifen da, haha. Vi satt ute med kaffe hele kvelden, men det var kjempeflott. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2017 #2484 Del Skrevet 24. juni 2017 13 timer siden, hjertesukka skrev: Takk, nå blei kvelden ikke akkurat som på gifen da, haha. Vi satt ute med kaffe hele kvelden, men det var kjempeflott. Det tror jeg nok! Her var det regn og 12/13 grader. Saa det ble ikke noe grilling paa meg. Men jeg fikk plantet enda noen georginer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. juni 2017 Forfatter #2485 Del Skrevet 24. juni 2017 7 timer siden, Rumle skrev: Det tror jeg nok! Her var det regn og 12/13 grader. Saa det ble ikke noe grilling paa meg. Men jeg fikk plantet enda noen georginer! Du verden! Du må ha en ganske anselig samling med georginer etterhvert! Legg gjerne ut bilder når de blomstrer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juni 2017 #2486 Del Skrevet 25. juni 2017 13 timer siden, hjertesukka skrev: Du verden! Du må ha en ganske anselig samling med georginer etterhvert! Legg gjerne ut bilder når de blomstrer. Har en del, men det er dessverre ikke saa veldig mange som blir spart fra aar til aar. Har hatt masse problemer med at de raatner i potter og kar Proever nok en ny taktikk i aar .. saa faar vi se om det funker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #2487 Del Skrevet 25. juni 2017 4 timer siden, Rumle skrev: Har en del, men det er dessverre ikke saa veldig mange som blir spart fra aar til aar. Har hatt masse problemer med at de raatner i potter og kar Proever nok en ny taktikk i aar .. saa faar vi se om det funker Ja, nå husker jeg at du nevnte det. Veldig synd! Krysser fingrene for de nye! Spent på de få georginene mine som står i ei stor potte ute, oppå bordet! (tenkte at det skal bli vanskelig for de små brune komme seg opp dit, men man vet aldri!). Heldigvis for meg så hører jeg at det regner hjemme, men ikke fullt så kjekt for dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni 2017 #2488 Del Skrevet 26. juni 2017 9 timer siden, hjertesukka skrev: Ja, nå husker jeg at du nevnte det. Veldig synd! Krysser fingrene for de nye! Spent på de få georginene mine som står i ei stor potte ute, oppå bordet! (tenkte at det skal bli vanskelig for de små brune komme seg opp dit, men man vet aldri!). Heldigvis for meg så hører jeg at det regner hjemme, men ikke fullt så kjekt for dere! Sikkert smart aa ha de paa bordet Og ja, her regner det som bare det ja, saa de toerster nok ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. juni 2017 Forfatter #2489 Del Skrevet 29. juni 2017 En skjønnas som lå og sov i bedet "mitt"- men da jeg listet meg forsiktig for å ta bilde, så løp den avgårde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2017 #2490 Del Skrevet 2. juli 2017 Saa nydelig han er Haaper du har gode dager og koser deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2491 Del Skrevet 2. juli 2017 Ja, ikke sant.- Lyst å ta den med meg hjem i kofferten! Koser meg- men nå er det kun tre dager igjen, så pakkesjauen har meldt seg. Er gruelig spent på hvordan hagen min ser ut nå- jeg regner med at rosene og klematisen har greidd seg- det andre er jeg usikker på! Pluss de få jeg har inne- i store potter riktignok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2017 #2492 Del Skrevet 2. juli 2017 3 minutter siden, hjertesukka skrev: Ja, ikke sant.- Lyst å ta den med meg hjem i kofferten! Koser meg- men nå er det kun tre dager igjen, så pakkesjauen har meldt seg. Er gruelig spent på hvordan hagen min ser ut nå- jeg regner med at rosene og klematisen har greidd seg- det andre er jeg usikker på! Pluss de få jeg har inne- i store potter riktignok. Oi, ja det blir veldig spennende! Heldigvis har det nok vaert en del regn da, saa det hjelper jo paa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2493 Del Skrevet 2. juli 2017 Ja, jeg håper at regnet har berget det meste da. Ugraset tør jeg ikke tenke på.....men jeg skal stort sett holde meg hjemme resten av sommeren da, så jeg har fin hobby- trim og frisk luft. Hvordan står det til i din hage, da, Rumle- og alle dere andre sine hager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2017 #2494 Del Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Ja, jeg håper at regnet har berget det meste da. Ugraset tør jeg ikke tenke på.....men jeg skal stort sett holde meg hjemme resten av sommeren da, så jeg har fin hobby- trim og frisk luft. Hvordan står det til i din hage, da, Rumle- og alle dere andre sine hager? Gaar greit her, rosene har kommet i gang med blomstringen, men synes det gaar skikkelig sent i aar. Hvitloeken har begynt aa bikke over og oppfoere seg litt merkelig, saa er litt bekymret for hvordan det skal gaa med de, den boer helst ha noen uker til foer jeg hoester den. Har proevesmakt et par da, tok en liten en i gaar og det var den foerste jeg har tatt som hadde antydning til fedd/inndeling. Alltid spennende aa foelge med, og fersk hvitloek smaker jo vidunderlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2495 Del Skrevet 2. juli 2017 Å, hvitløk! Gleder meg til å komme hjem til den- altså bruke i mat- her er faktisk ikke hvitløk i maten, bare vanlig løk og rødløk. Kjempespennende med det man går og kikker etter- men som deg, så syntes jeg det var lite forandring fra dag til dag da jeg reiste. Det stod liksom litt stille. Men det er vel blitt litt bedre temperatur nå, eller...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2017 #2496 Del Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Å, hvitløk! Gleder meg til å komme hjem til den- altså bruke i mat- her er faktisk ikke hvitløk i maten, bare vanlig løk og rødløk. Kjempespennende med det man går og kikker etter- men som deg, så syntes jeg det var lite forandring fra dag til dag da jeg reiste. Det stod liksom litt stille. Men det er vel blitt litt bedre temperatur nå, eller...... Ja, det blir jo saann. Jeg husker da jeg var liten hvor artig det var aa komme hjem i hagen etter mange ukers sommerferie. Alt hadde vokst kjempemye og alt var veldig intenst groent Mine foreldre saa sikkert mest alt som maatte lukes og klippes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2497 Del Skrevet 2. juli 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, det blir jo saann. Jeg husker da jeg var liten hvor artig det var aa komme hjem i hagen etter mange ukers sommerferie. Alt hadde vokst kjempemye og alt var veldig intenst groent Mine foreldre saa sikkert mest alt som maatte lukes og klippes Akkurat! Kjenner meg igjen! - Så du har også grønne aner? Min mor var fantastisk med hage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2017 #2498 Del Skrevet 2. juli 2017 (endret) 5 minutter siden, hjertesukka skrev: Akkurat! Kjenner meg igjen! - Så du har også grønne aner? Min mor var fantastisk med hage. Ja, min mor var veldig glad i blomster og planter ogsaa Men, jeg ble foerst ordentlig hagegal etter jeg var blitt godt voksen Endret 2. juli 2017 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2499 Del Skrevet 2. juli 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Ja, min mor var veldig glad i blomster og planter ogsaa Men, jeg ble foerst ordentlig hagegal etter jeg var blitt godt voksen Samme her i grunnen. Nå har jeg fått det jeg har ønska meg hele livet, men opp til nå det har liksom aldri passa av forskjellige årsaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. juli 2017 Forfatter #2500 Del Skrevet 2. juli 2017 Savner utsikten min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå