Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, Spoca! Hjelper med litt medfølelse.:smilorange:  Jeg vet at det vil bli bedre, men får alltid den følelsen av at det er en varig tilstand, grøss. Pluss at jeg liker å "holde på med ting", være i aktivitet, men godt man har godstol, nett og tv....og masse kaffe!

I dag er det nydelig vær her, så jeg skal rigge meg til i solkroken, med faktor! :briller2::kaffekopp:og kryssord! (umulig med skjerm i sola).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er fullt forståelig. Jeg hadde nok følt det samme selv om jeg var i din situasjon. :kose: 

Du får kose deg, høres ut som en fin søndag tross alt! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk en halvtimes D-vit, men det var en iskald vind rundt hjørnene som jeg ikke likte, så da flytta jeg inn igjen. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, ja det begynner å komme seg, skjønt morningene er fæle. Men, som du sier, det er nydelig vær og det hjelper på ALT, spør du meg! Har fått min halvtime i sola og da er jeg fornøyd. :briller2:

Ps. Kjøpte meg ny rosesaks i dag, så nå skal det kuttes både her og der. Viktig med gode redskaper! :smilorange:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Takk, ja det begynner å komme seg, skjønt morningene er fæle. Men, som du sier, det er nydelig vær og det hjelper på ALT, spør du meg! Har fått min halvtime i sola og da er jeg fornøyd. :briller2:

Ps. Kjøpte meg ny rosesaks i dag, så nå skal det kuttes både her og der. Viktig med gode redskaper! :smilorange:

Bra at det gaar litt bedre i alle fall :) Jeg oedelagte rosesaksen min i forgaars, eller, den var vel rett og slett utslitt, fjaeren knakk. Er ikke saa flink til aa huske paa aa olje og pleie de som jeg nok burde, men men. Kjoepte heldigvis en paa salg i fjor, saa naa blir den tatt i bruk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er også kjøpt på salg (Jula)- men den forrige tror jeg var ti år gammel eller noe sånt. :fnise: Men hvor kaster man egentlig sånne gamle redskaper? 

Og med det samme; - noen som vet hvor kaster man en gammel, utslitt koffert? Ingen kan bruke den, glidelåsene er røket osv.- Kunne laget en tråd om det, men spør her først. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en tråd om det på kg da jeg googlet, men fikk ikke noe svar der heller. :) Det jeg lurer på er om jeg virkelig må ta meg en tur på gjenvinningsanlegget her med den. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg er jammen ikke sikker jeg :vetikke: Ta en telefon til gjenvinningsanlegget kanskje_

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rumle skrev:

Hmmm jeg er jammen ikke sikker jeg :vetikke: Ta en telefon til gjenvinningsanlegget kanskje_

Jepp, det skal jeg gjøre, så slipper jeg hvertfall kjøre bomtur. :) (men hva gjør andre, lissom?) :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Jepp, det skal jeg gjøre, så slipper jeg hvertfall kjøre bomtur. :) (men hva gjør andre, lissom?) :P

Jeg lar det nok bare ligge i kjelleren saa lenge :P Saa ingen fornuftige svar aa faa herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg lar det nok bare ligge i kjelleren saa lenge :P Saa ingen fornuftige svar aa faa herfra!

Hahaha- heldig du som har kjeller da! Har planer om å få meg noe ekstra bodplass her snart, menmen, det drar ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Hahaha- heldig du som har kjeller da! Har planer om å få meg noe ekstra bodplass her snart, menmen, det drar ut. 

Hehe .. vet ikke det, blir mye rot der! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine første løytnantshjerter! :rodmer:

Bare ei grein foreløpig da, men ser ut som den trives. Fikk ei rot i fjor.

 

IMG_1207.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaa mye fint! :ninuskapus:

 

Loeyntnantshjertene har akkurat startet her ogsaa! Men, jeg snublet og falt oppi en hvit en i gaar, saa da fikk jeg plutselig mye bukettmateriale :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...