hjertesukka Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #2461 Del Skrevet 2. juni 2017 GOD HELG fra meg og irisen, som spratt ut i regnværet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni 2017 #2462 Del Skrevet 7. juni 2017 Helt nydelig! Haaper du faar en fin tur Husker ikke helt naar du skulle dra, men regner med at det er en av dagene naa_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #2463 Del Skrevet 8. juni 2017 11 timer siden, Rumle skrev: Helt nydelig! Haaper du faar en fin tur Husker ikke helt naar du skulle dra, men regner med at det er en av dagene naa_ Jotakk, nå er jeg på plass der jeg skal være! Varmt og godt, litt uvant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2017 #2464 Del Skrevet 8. juni 2017 11 timer siden, hjertesukka skrev: Jotakk, nå er jeg på plass der jeg skal være! Varmt og godt, litt uvant. Ahh! Du har selvsagt med deg laptop ja_ Saa bra! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #2465 Del Skrevet 8. juni 2017 53 minutter siden, Rumle skrev: Ahh! Du har selvsagt med deg laptop ja_ Saa bra! Kos deg! Jeppers! Reiser ingen steder uten laptopen min. Orker ikke knote på den lille mobilen hele tiden. (Men grei å ha den og da) Koser meg og det er fint her, men en del praktiske ting da, som at f.eks nærmeste minibank ligger ørtenhundre meter herfra. Jeg bruker fremdeles krykke, så det blir litt masete, men men, skal jo bli så mye bedre nå er meininga. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juni 2017 #2466 Del Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Jeppers! Reiser ingen steder uten laptopen min. Orker ikke knote på den lille mobilen hele tiden. (Men grei å ha den og da) Koser meg og det er fint her, men en del praktiske ting da, som at f.eks nærmeste minibank ligger ørtenhundre meter herfra. Jeg bruker fremdeles krykke, så det blir litt masete, men men, skal jo bli så mye bedre nå er meininga. . Haaper du foeler deg bedre snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #2467 Del Skrevet 9. juni 2017 Takk for det. Joda, jeg er hvertfall optimist og bare det hjelper jo. Akkurat nå sitter jeg ute med laptopen min og nyter den vakre fløyelskvelden, mens jeg småsnakker med naboen. Ikke ofte jeg gjør akkurat de to tingene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #2468 Del Skrevet 14. juni 2017 Utsikten min akkurat i disse dager. Bananplante og bambus. Vurderer å ta med frø av bananpalmen hjem og prøve om jeg får den til. Tåler jo ikke frost, da. Mest for moro skyld sjølsagt. Ellers er det varmt og deilig her og jeg sporer en viss framgang helsemessig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2017 #2469 Del Skrevet 14. juni 2017 Hadde sikkert vaert goey aa proeve ja Bra aa hoere at du har det fint Her er det veldig vekslende vaer for tiden, 13 grader og litt sol akkurat naa, men det er meldt 18/19 grader senere paa dagen. Jeg sloss mot snegler og endelig har de foerste rosene aapnet seg! Aicha vant i aar igjen, som vanlig Kos deg videre i varmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #2470 Del Skrevet 14. juni 2017 Åååå, så vidunderlige!! Vakker farge og friskt bladverk, ser det ut for. Synd med de brune, men ikke så mye mer å gjøre enn å klippe, klippe.....prøvd Nemaslug? (har ikke prøvd, hører bare de nevner det rundtomkring). Har laget plass til Augusta Louise hjemme.....gleder meg til å spa det ned seinere i sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juni 2017 #2471 Del Skrevet 15. juni 2017 9 timer siden, hjertesukka skrev: Åååå, så vidunderlige!! Vakker farge og friskt bladverk, ser det ut for. Synd med de brune, men ikke så mye mer å gjøre enn å klippe, klippe.....prøvd Nemaslug? (har ikke prøvd, hører bare de nevner det rundtomkring). Har laget plass til Augusta Louise hjemme.....gleder meg til å spa det ned seinere i sommer. Ja, de er fine Jo, vurderer Nemaslug, men gruer meg litt for aa proeve det Er det ikke det ene saa er det det andre! Koselig med nye roser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. juni 2017 #2472 Del Skrevet 20. juni 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 20. juni 2017 Forfatter #2473 Del Skrevet 20. juni 2017 På 15.6.2017 den 3.28, Rumle skrev: Ja, de er fine Jo, vurderer Nemaslug, men gruer meg litt for aa proeve det Er det ikke det ene saa er det det andre! Koselig med nye roser! Men tenker du på om det er skadelig for andre dyr, pusen og sånn? Jeg pleier å strø salt på flisene ute, og ser at katten går omveier, hun lukter det kanskje.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. juni 2017 Forfatter #2474 Del Skrevet 21. juni 2017 Er ikke denne fiiin? En dag jeg gikk en liten tur i området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2017 #2475 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) På 20.6.2017 den 20.50, hjertesukka skrev: Men tenker du på om det er skadelig for andre dyr, pusen og sånn? Jeg pleier å strø salt på flisene ute, og ser at katten går omveier, hun lukter det kanskje.... Jeg tror ikke det er det, staar i alle fall at det er helt ufarlig for mennesker og andre dyr. Men jaja, naa har jeg faktisk poevd det siden sist jeg skrev her!! og det var passe ekkelt, men gikk greit. Er jo bare jeg som er skikkelig pyse Og naa haaper jeg jammen at det virker, for jeg er skikkelig lei! 6 timer siden, hjertesukka skrev: Er ikke denne fiiin? En dag jeg gikk en liten tur i området. Helt nydelig Vet du hvilket tre det er_ Endret 21. juni 2017 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #2476 Del Skrevet 22. juni 2017 9 timer siden, Rumle skrev: Jeg tror ikke det er det, staar i alle fall at det er helt ufarlig for mennesker og andre dyr. Men jaja, naa har jeg faktisk poevd det siden sist jeg skrev her!! og det var passe ekkelt, men gikk greit. Er jo bare jeg som er skikkelig pyse Og naa haaper jeg jammen at det virker, for jeg er skikkelig lei! Helt nydelig Vet du hvilket tre det er_ Jeg har en formening om at det kanskje er en asalia!? - En slags rhododendron iallefall. Blir spennende å høre om det skjer noe på sneglefronten hos deg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2017 #2477 Del Skrevet 22. juni 2017 3 timer siden, hjertesukka skrev: Jeg har en formening om at det kanskje er en asalia!? - En slags rhododendron iallefall. Blir spennende å høre om det skjer noe på sneglefronten hos deg nå. Ahh ja, det er det sikkert! Haaper det blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #2478 Del Skrevet 22. juni 2017 Og så er det tusenvis av Oleander her, rosa og hvite- og Bouganvilla: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2017 #2479 Del Skrevet 22. juni 2017 38 minutter siden, hjertesukka skrev: Og så er det tusenvis av Oleander her, rosa og hvite- og Bouganvilla: elsker de der altsaa! Tenk om vi kunne hatt slike her ogsaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #2480 Del Skrevet 22. juni 2017 31 minutter siden, Rumle skrev: elsker de der altsaa! Tenk om vi kunne hatt slike her ogsaa! Såå enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå