Rumle Skrevet 23. juli 2017 #2521 Del Skrevet 23. juli 2017 4 timer siden, hjertesukka skrev: Hvordan går det med deres stokkroser? Mine står i knopp og jeg er veldig spent på hvilke farger det blir i år! Jeg har dessverre ikke stokkroser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #2522 Del Skrevet 23. juli 2017 (endret) 53 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har dessverre ikke stokkroser. Å, da vil jeg anbefale disse artige vekstene. Kanskje det bare er flaks at de trives hos meg, men de kommer igjen år etter år med spennende nye farger. Her står de rundt pipa i skrinn jord og midt i solsteiken! - lite jord og lite gjødsel. Mulig jeg har lagt ut disse bildene før, men en god ting osv : Endret 23. juli 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2017 #2523 Del Skrevet 24. juli 2017 Har proevd de, med litt varierende hell. Har kun hatt en som har blomstret en gang, den hadde samme farge som den moerkeste paa bildet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #2524 Del Skrevet 24. juli 2017 57 minutter siden, Rumle skrev: Har proevd de, med litt varierende hell. Har kun hatt en som har blomstret en gang, den hadde samme farge som den moerkeste paa bildet ditt Det er en veldig spennende farge, syns jeg. Hm, rart med de blomstene, gitt! Noe får man godt til, og noe overhode ikke. Jeg strever nå med å få opp riddersporen jeg hadde i fjor og som var så fin. Den liker seg visst ikke hos meg lenger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juli 2017 #2525 Del Skrevet 27. juli 2017 Ja, det er rart med det. Her blomstrer den foerste georginen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #2526 Del Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, Rumle skrev: Ja, det er rart med det. Her blomstrer den foerste georginen! Å, så gøy! - Har også EN georgine på gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. juli 2017 #2527 Del Skrevet 27. juli 2017 9 timer siden, hjertesukka skrev: Å, så gøy! - Har også EN georgine på gang! Herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #2528 Del Skrevet 28. juli 2017 Riktig god helg til allesammen! Denne geitramsen var jeg på vei til å klippe bort, men ombestemte meg- den lyser jo fint opp da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2017 #2529 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg synes de er kjempefine, lar alltid noen staa her ogsaa / men proever aa huske aa ta bort blomstene naar de er ferdige, saa de ikke sprer seg saa veldig God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #2530 Del Skrevet 28. juli 2017 Takk for tips! Ja, jeg vil ikke ha dem overalt, men de passer der ved porten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2017 #2531 Del Skrevet 28. juli 2017 Ja, de er veldig fine, synes blomstene ligner litt paa orkideer jeg Mener jeg leste om noen som lagde likoer paa de ogsaa, mulig jeg maa proeve meg paa det Maa i saa fall trippelsjekke at de er spiselige foerst .. for jeg er ikke 100% sikker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juli 2017 #2532 Del Skrevet 28. juli 2017 http://kirstenwinge.no/2013/08/02/min-smak-av-hedmark/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #2533 Del Skrevet 28. juli 2017 41 minutter siden, Rumle skrev: http://kirstenwinge.no/2013/08/02/min-smak-av-hedmark/ Jøss, det visste jeg ikke! Spennende, takk for link. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. august 2017 #2534 Del Skrevet 4. august 2017 God helg til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. august 2017 Forfatter #2535 Del Skrevet 5. august 2017 God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. august 2017 Forfatter #2536 Del Skrevet 7. august 2017 Fælt så lang tid det ta før det springer ut for tida! Både rosetrær og stokkroser. Ja, og de fine solhattene som jeg plantet i fjor har heller ikke kommet med blomster, men det er like før. Ellers har jeg fått beskjed om at jeg har nerver i klem i ryggen som må opereres! Håper det skjer fort, for jeg er lei av å ikke ha styring på venstre fot. Men tilogmed fastlegen er på ferie, det er han som må søke meg inn. Og i mellomtiden må jeg smøre meg med en stor dose tålmodighets- og ventekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. august 2017 Forfatter #2537 Del Skrevet 8. august 2017 Tatt i dag- nå er det like før, og den fine rødfargen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. august 2017 #2538 Del Skrevet 8. august 2017 20 timer siden, hjertesukka skrev: Fælt så lang tid det ta før det springer ut for tida! Både rosetrær og stokkroser. Ja, og de fine solhattene som jeg plantet i fjor har heller ikke kommet med blomster, men det er like før. Ellers har jeg fått beskjed om at jeg har nerver i klem i ryggen som må opereres! Håper det skjer fort, for jeg er lei av å ikke ha styring på venstre fot. Men tilogmed fastlegen er på ferie, det er han som må søke meg inn. Og i mellomtiden må jeg smøre meg med en stor dose tålmodighets- og ventekrem. Oi, det var leit aa hoere. Er det etter du falt_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. august 2017 #2539 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, hjertesukka skrev: Tatt i dag- nå er det like før, og den fine rødfargen! Nydelig farge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 8. august 2017 Forfatter #2540 Del Skrevet 8. august 2017 21 minutter siden, Rumle skrev: Oi, det var leit aa hoere. Er det etter du falt_ Nei, det var pga nerver i klem at jeg falt. Gikk en stund før vi skjønte sammenhengen. Er så lei nå at jeg rett og slett gleder meg til operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå