Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

4 timer siden, hjertesukka skrev:

Hvordan går det med deres stokkroser? Mine står i knopp og jeg er veldig spent på hvilke farger det blir i år! :mynona:

:ninuskapus: Jeg har dessverre ikke stokkroser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Rumle skrev:

:ninuskapus: Jeg har dessverre ikke stokkroser. 

Å, da vil jeg anbefale disse artige vekstene. Kanskje det bare er flaks at de trives hos meg, men de kommer igjen år etter år med spennende nye farger. Her står de rundt pipa i skrinn jord og midt i solsteiken! :essen2:- lite jord og lite gjødsel. Mulig jeg har lagt ut disse bildene før, men en god ting osv : 

bilde (211).JPG

sol på stokkrosene.JPG

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har proevd de, med litt varierende hell. Har kun hatt en som har blomstret en gang, den hadde samme farge som den moerkeste paa bildet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Rumle skrev:

Har proevd de, med litt varierende hell. Har kun hatt en som har blomstret en gang, den hadde samme farge som den moerkeste paa bildet ditt :)

Det er en veldig spennende farge, syns jeg. Hm, rart med de blomstene, gitt! Noe får man godt til, og noe overhode ikke. Jeg strever nå med å få opp riddersporen jeg hadde i fjor og som var så fin. Den liker seg visst ikke hos meg lenger! :alice:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Ja, det er rart med det.

Her blomstrer den foerste georginen! :mynona:

Å, så gøy! :yvonne: - Har også EN georgine på gang! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, hjertesukka skrev:

Å, så gøy! :yvonne: - Har også EN georgine på gang! 

Herlig! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god helg til allesammen! 

Denne geitramsen var jeg på vei til å klippe bort, men ombestemte meg- den lyser jo fint opp da! :ninuskapus:

IMG_1894.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er kjempefine, lar alltid noen staa her ogsaa / men proever aa huske aa ta bort blomstene naar de er ferdige, saa de ikke sprer seg saa veldig :)

God helg! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ja, jeg vil ikke ha dem overalt, men de passer der ved porten. :lillesky2:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er veldig fine, synes blomstene ligner litt paa orkideer jeg :ninuskapus: Mener jeg leste om noen som lagde likoer paa de ogsaa, mulig jeg maa proeve meg paa det :laugh: Maa i saa fall trippelsjekke at de er spiselige foerst .. for jeg er ikke 100% sikker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fælt så lang tid det ta før det springer ut for tida! Både rosetrær og stokkroser. Ja, og de fine solhattene som jeg plantet i fjor har heller ikke kommet med blomster, men det er like før.

Ellers har jeg fått beskjed om at jeg har nerver i klem i ryggen som må opereres! Håper det skjer fort, for jeg er lei av å ikke ha styring på venstre fot. Men tilogmed fastlegen er på ferie, det er han som må søke meg inn. Og i mellomtiden må jeg smøre meg med en stor dose tålmodighets- og ventekrem. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 timer siden, hjertesukka skrev:

Fælt så lang tid det ta før det springer ut for tida! Både rosetrær og stokkroser. Ja, og de fine solhattene som jeg plantet i fjor har heller ikke kommet med blomster, men det er like før.

Ellers har jeg fått beskjed om at jeg har nerver i klem i ryggen som må opereres! Håper det skjer fort, for jeg er lei av å ikke ha styring på venstre fot. Men tilogmed fastlegen er på ferie, det er han som må søke meg inn. Og i mellomtiden må jeg smøre meg med en stor dose tålmodighets- og ventekrem. :pinar:

Oi, det var leit aa hoere. Er det etter du falt_

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Tatt i dag- nå er det like før, og den fine rødfargen!:yvonne:

IMG_1992.JPG

Nydelig farge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Rumle skrev:

Oi, det var leit aa hoere. Er det etter du falt_

Nei, det var pga nerver i klem at jeg falt. Gikk en stund før vi skjønte sammenhengen. Er så lei nå at jeg rett og slett gleder meg til operasjon.:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...