hjertesukka Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter #1321 Del Skrevet 24. oktober 2016 Vet du hva; jeg har allerede vært ute og plukket en bukett med rosa flotte kosmos! Måtte bare.- De har virkelig eksplodert mens jeg var borte. Såå nydelige..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. oktober 2016 #1322 Del Skrevet 24. oktober 2016 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Vet du hva; jeg har allerede vært ute og plukket en bukett med rosa flotte kosmos! Måtte bare.- De har virkelig eksplodert mens jeg var borte. Såå nydelige..... Så herlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #1323 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) New Dawn svikter aldri! Og så morsomt med alle stokkrosene i bakgrunnen som liksom sier; "titt hei, vi er her, vi og". Dette var helt fantastisk. (okei. dårlig bilde da, men er litt skjelven, haha...) Endret 25. oktober 2016 av hjertesukka skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2016 #1324 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så fiiiint og koselig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. oktober 2016 #1325 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så fint at du har blomster å komme hjem til! Får litt dårlig samvittighet for min New Dawn som dessverre er begravd av ugress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. oktober 2016 #1326 Del Skrevet 25. oktober 2016 Var det sjokoladecosmoser som blomstret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #1327 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jepp! Alle bildene er tatt i dag. Har bare gått rundt og kost meg. Først er det sjokoladekosmos, og deretter vanlig kosmos, eller pyntekorg som noen også kaller dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2016 #1328 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så fint Og - bildene er RETT vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter #1329 Del Skrevet 25. oktober 2016 9 minutter siden, Rumle skrev: Så fint Og - bildene er RETT vei! Haha, ja det kan du si! - De har lagt seg inn på et annet arkiv nå, så da blei det bra! Magic happens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2016 #1330 Del Skrevet 25. oktober 2016 det er jo bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. oktober 2016 #1331 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så fine bilder Savner sol nå, heldigvis skal det snu til helgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. oktober 2016 #1332 Del Skrevet 25. oktober 2016 Her har det vært sol og blå himmel så lenge nå at jeg tror det har slått alle oktoberrekorder noensinne. Men, like før jeg gikk inn kveld startet det å regne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 25. oktober 2016 #1333 Del Skrevet 25. oktober 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Her har det vært sol og blå himmel så lenge nå at jeg tror det har slått alle oktoberrekorder noensinne. Men, like før jeg gikk inn kveld startet det å regne. Så fint da, da har du vel fått gjort masse haging tenker jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. oktober 2016 Forfatter #1334 Del Skrevet 26. oktober 2016 22 timer siden, Frøkensina skrev: Så fint da, da har du vel fått gjort masse haging tenker jeg Fortell, fortell...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. oktober 2016 #1335 Del Skrevet 26. oktober 2016 1 time siden, hjertesukka skrev: Fortell, fortell...... Øhm jeg har ikke oversikten over Rumles haging, er ikke overbevist om at hun har det en gang Jeg har gjort fint lite annet enn å vanne på balkongen i blant og inne. Jeg har fortsatt løkplantingsplaner på balkongen, jo og så finne noe å pakke in druen m.m. med. Og så skal jeg nok snart dra til hytta og gjøre noen små ting, men har ikke planer om noe mer planting der nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. oktober 2016 #1336 Del Skrevet 26. oktober 2016 16 minutter siden, Frøkensina skrev: Øhm jeg har ikke oversikten over Rumles haging, er ikke overbevist om at hun har det en gang Jeg har gjort fint lite annet enn å vanne på balkongen i blant og inne. Jeg har fortsatt løkplantingsplaner på balkongen, jo og så finne noe å pakke in druen m.m. med. Og så skal jeg nok snart dra til hytta og gjøre noen små ting, men har ikke planer om noe mer planting der nå. Ingen har oversikten over det! Men ja, holder på å plante løk og omplante krukker og dele planter stadig, det går ganske sent for jeg blir så lett distrahert Men, nå regner det så voldsomt at i dag har jeg ikke fått gjort noe i hagen i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. oktober 2016 #1337 Del Skrevet 26. oktober 2016 18 minutter siden, Rumle skrev: Ingen har oversikten over det! Men ja, holder på å plante løk og omplante krukker og dele planter stadig, det går ganske sent for jeg blir så lett distrahert Men, nå regner det så voldsomt at i dag har jeg ikke fått gjort noe i hagen i det hele tatt. Det er jo det som er sjarmen med hagen din, det foregår så mye at det alltid er et mysterium. Synes det høres ut som du har vært veldig flink jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. oktober 2016 #1338 Del Skrevet 26. oktober 2016 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Det er jo det som er sjarmen med hagen din, det foregår så mye at det alltid er et mysterium. Synes det høres ut som du har vært veldig flink jeg Ja, det er i alle fall en fin måte å si det på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. oktober 2016 #1339 Del Skrevet 26. oktober 2016 13 minutter siden, Rumle skrev: Ja, det er i alle fall en fin måte å si det på Men jeg synes jo det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. oktober 2016 #1340 Del Skrevet 26. oktober 2016 Rumlehagen er magisk Sånn er det med den saken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå