Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Vet du hva; jeg har allerede vært ute og plukket en bukett med rosa flotte kosmos!  Måtte bare.- De har virkelig eksplodert mens jeg var borte. Såå nydelige.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Vet du hva; jeg har allerede vært ute og plukket en bukett med rosa flotte kosmos!  Måtte bare.- De har virkelig eksplodert mens jeg var borte. Såå nydelige.....

Så herlig! :hoppe: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Dawn svikter aldri! Og så morsomt med alle stokkrosene i bakgrunnen som liksom sier; "titt hei, vi er her, vi og".

Dette var helt fantastisk. :hoppendeglad: (okei. dårlig bilde da, men er litt skjelven, haha...)

roser i okt.JPG

Endret av hjertesukka
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har blomster å komme hjem til! :blomst: 

Får litt dårlig samvittighet for min New Dawn som dessverre er begravd av ugress. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Alle bildene er tatt i dag. Har bare gått rundt og kost meg. :rodmer: Først er det sjokoladekosmos, og deretter vanlig kosmos, eller pyntekorg som noen også kaller dem.

sjokoladekosmos okt 16.JPG

kosmos okt 16.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Så fint :rodmer: 

Og - bildene er RETT vei! :ler: 

Haha, ja det kan du si! - De har lagt seg inn på et annet arkiv nå, så da blei det bra! Magic happens! :bolledeig:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært sol og blå himmel så lenge nå at jeg tror det har slått alle oktoberrekorder noensinne. Men, like før jeg gikk inn kveld startet det å regne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Her har det vært sol og blå himmel så lenge nå at jeg tror det har slått alle oktoberrekorder noensinne. Men, like før jeg gikk inn kveld startet det å regne.

Så fint da, da har du vel fått gjort masse haging tenker jeg :blomst: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Frøkensina skrev:

Så fint da, da har du vel fått gjort masse haging tenker jeg :blomst: 

Fortell, fortell......:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Fortell, fortell......:ler:

:vinke: Øhm jeg har ikke oversikten over Rumles haging, er ikke overbevist om at hun har det en gang :fnise: Jeg har gjort fint lite annet enn å vanne på balkongen i blant og inne.  Jeg har fortsatt løkplantingsplaner på balkongen, jo og så finne noe å pakke in druen m.m. med. Og så skal jeg nok snart dra til hytta og gjøre noen små ting, men har ikke planer om noe mer planting der nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Frøkensina skrev:

:vinke: Øhm jeg har ikke oversikten over Rumles haging, er ikke overbevist om at hun har det en gang :fnise: Jeg har gjort fint lite annet enn å vanne på balkongen i blant og inne.  Jeg har fortsatt løkplantingsplaner på balkongen, jo og så finne noe å pakke in druen m.m. med. Og så skal jeg nok snart dra til hytta og gjøre noen små ting, men har ikke planer om noe mer planting der nå. 

Ingen har oversikten over det! :ler: 

Men ja, holder på å plante løk og omplante krukker og dele planter stadig, det går ganske sent for jeg blir så lett distrahert :ler: Men, nå regner det så voldsomt at i dag har jeg ikke fått gjort noe i hagen i det hele tatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Rumle skrev:

Ingen har oversikten over det! :ler: 

Men ja, holder på å plante løk og omplante krukker og dele planter stadig, det går ganske sent for jeg blir så lett distrahert :ler: Men, nå regner det så voldsomt at i dag har jeg ikke fått gjort noe i hagen i det hele tatt. 

:laugh: Det er jo det som er sjarmen med hagen din, det foregår så mye at det alltid er et mysterium. Synes det høres ut som du har vært veldig flink jeg :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Det er jo det som er sjarmen med hagen din, det foregår så mye at det alltid er et mysterium. Synes det høres ut som du har vært veldig flink jeg :jepp: 

Ja, det er i alle fall en fin måte å si det på :laugh::blomst: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, det er i alle fall en fin måte å si det på :laugh::blomst: 

:ler: Men jeg synes jo det :klemmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...