hjertesukka Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #1281 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Hvordan går det med deg i varmen? Og hvor varmt er det egentlig der nå? Tempen ligger rundt 20,men litt mer midt på dagen, så det er i grunnen helt perfekt. Soler meg når jeg har anledning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. oktober 2016 #1282 Del Skrevet 10. oktober 2016 Herlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. oktober 2016 #1283 Del Skrevet 10. oktober 2016 Går det bra med pus også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 10. oktober 2016 #1284 Del Skrevet 10. oktober 2016 6 minutter siden, Rumle skrev: Ahhh aldri hørt om Har noen kjøpt orkideer fra utlandet altså? Nei, jeg har ikke egentlig det bortsett fra sverige/danmark, men orkidéforeningen jeg var med i hadde to årlig bestillings/innkjøpslister hvor medlemmer gikk sammen om import Da må man passe på å ha CITES sertifikasjon på plantene. Det samme gjelder feks. for akvarieklubber. 9 minutter siden, hjertesukka skrev: Og tusen takk til deg, Frøkensina, for oppklaringng av CITES! Orkideer, skumle greier altså...hm,,, Skumle er de vel ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2016 #1285 Del Skrevet 10. oktober 2016 For en koselig dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #1286 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, Rumle skrev: Går det bra med pus også? Har ikke hørt ett ord om pusen, men regner med at no news is good news i dette tilfellet. Håper den tar masse mus og rotter slik at de vil ha den i losji senere også. Litt pinlig hvis den ikke har tatt noen, siden jeg skrøyt så veldig av jaktferdighetene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter #1287 Del Skrevet 10. oktober 2016 1 time siden, Frøkensina skrev: Nei, jeg har ikke egentlig det bortsett fra sverige/danmark, men orkidéforeningen jeg var med i hadde to årlig bestillings/innkjøpslister hvor medlemmer gikk sammen om import Da må man passe på å ha CITES sertifikasjon på plantene. Det samme gjelder feks. for akvarieklubber. Skumle er de vel ikke Hehe, da misforstod jeg litt, tror jeg. Gikk litt fort i svingene her en stund. Fikk bilder i hodet av orkideer dekket med brunsnegl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #1288 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nå har jeg vært på pedicure og farget/fikset øyenbrynene. Til den nette sum av 159,- norske kronasjer ifølge valutakalkulatoren. Gøy dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. oktober 2016 #1289 Del Skrevet 12. oktober 2016 Det skulle jeg gjerne også ha gjort, så billig da! Godt med litt pleie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #1290 Del Skrevet 13. oktober 2016 Da er det snart helg igjen, dere! Kos dere! Skulle gjerne dekket et sånt bord til dere alle sammen - med hjemmebakte kaker og hjemmelaga løvetannvin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. oktober 2016 #1291 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #1292 Del Skrevet 13. oktober 2016 Fikk forøvrig tilbakemelding ang pusen min. Den har hittils ikke tatt en eneste mus, sies det. Er det ikke typisk når jeg har skrytt sånn av den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. oktober 2016 #1293 Del Skrevet 14. oktober 2016 17 timer siden, hjertesukka skrev: Fikk forøvrig tilbakemelding ang pusen min. Den har hittils ikke tatt en eneste mus, sies det. Er det ikke typisk når jeg har skrytt sånn av den? Typisk Ha en fin helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #1294 Del Skrevet 14. oktober 2016 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1295 Del Skrevet 14. oktober 2016 God helg tilbake! Jeg skal bare sole meg, slappe av, sove, spise og være litt på nett og kanskje litt på Kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #1296 Del Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, hjertesukka skrev: God helg tilbake! Jeg skal bare sole meg, slappe av, sove, spise og være litt på nett og kanskje litt på Kg. Følger du med på The Stream? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #1297 Del Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, Jacklost skrev: Følger du med på The Stream? Ehm, nei.- Har ikke tv her jeg er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #1298 Del Skrevet 14. oktober 2016 19 minutter siden, hjertesukka skrev: Ehm, nei.- Har ikke tv her jeg er nå. Så du får ikke sett noe TV 0: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. oktober 2016 #1299 Del Skrevet 16. oktober 2016 Aldri hørt om den metoden før, den skal jeg jammen prøve i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #1300 Del Skrevet 16. oktober 2016 Me too! Så hyggelig med gode tips, Rumle!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå